Gå til innhold

Digitalt kamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi lurer på å kjøpe oss nytt kamera. hva vil dere annbefale?vi har nå Canon ixus 700.

Skrevet

Hvilket kamera har dere nå?

Det står i den første meldingen at de har: Canon ixus 700.

Skrevet

Det står i den første meldingen at de har: Canon ixus 700.

Er kameraet firkantet eller ovalt?

Skrevet

Selv har jeg Canon Ixus 75 (7,1 Mega pixels, etc.) som jeg synes er kjempebra.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det har jo mye å bety...

Skrevet

Ja, det har jo mye å bety...

Klart det, det betyr en god del faktisk. Hvis kameraet er firkantet, bli jo bildene også firkantet. Derfor er det dumt å ha et ovalt kamera.

Gjest koalabear
Skrevet

Hvorfor vil dere kjøpe nytt da? Hva er det dere misliker med det dere har nå? Jeg har maken og syns det er et av de beste på markedet...utenom speilrefleks selvsagt....Da kan du kjøpe canon 40D, ellr 400D, men da blir det opp i pris og størrelse.....

Jeg har også Olympus og erfaring med Sony, men syns at Canon er best. Sony er også bra egentlig....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvorfor vil dere kjøpe nytt da? Hva er det dere misliker med det dere har nå? Jeg har maken og syns det er et av de beste på markedet...utenom speilrefleks selvsagt....Da kan du kjøpe canon 40D, ellr 400D, men da blir det opp i pris og størrelse.....

Jeg har også Olympus og erfaring med Sony, men syns at Canon er best. Sony er også bra egentlig....

Det skjer jo stadig forbedringer på kamerafronten, så jeg skjønner godt at folk etter x antall år ønsker å kjøpe nytt. Bildebrikker forbedres og gir mye bedre bildekvalitet f.eks.

Skrevet

kamraet er avlangt.

Skrevet

er fornøyd med kamraet. vi er veldig glade i å ta bilder, prøve oss litt frem med motiv. regner med at også disse kamraene er blitt bedre. vi har hatt vårt noen år.

Skrevet

Eg har ikkje følt med på digitale kameraer, men alle de annerkjente merkene lager gode modeller.

Det kommer an på hva du legger vekt på, skal kameraet brukes mest innendørs (med blitz), skal du bruke de i nærheten av vann, skal du ha det i lomma, kor mye skal det koste, kor store papirkopier trenger du osv.osv.

Skrevet

er fornøyd med kamraet. vi er veldig glade i å ta bilder, prøve oss litt frem med motiv. regner med at også disse kamraene er blitt bedre. vi har hatt vårt noen år.

I såfall ville jeg valgt speilrefleks i stedet.

Skrevet

Canon EOS 400D vant best i test på tv2 hjelper deg. Det er et digitalt speilreflekskamera.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...