ihlie Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 vi lurer på å kjøpe oss nytt kamera. hva vil dere annbefale?vi har nå Canon ixus 700. 0 Siter
fnutt Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvilket kamera har dere nå? Det står i den første meldingen at de har: Canon ixus 700. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det står i den første meldingen at de har: Canon ixus 700. Er kameraet firkantet eller ovalt? 0 Siter
Sofline Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg synes Canon er et veldig godt merke. 0 Siter
fnutt Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Selv har jeg Canon Ixus 75 (7,1 Mega pixels, etc.) som jeg synes er kjempebra. 0 Siter
Gjest så klart Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Er kameraet firkantet eller ovalt? Hult 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Er kameraet firkantet eller ovalt? Ja, det har jo mye å bety... 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ja, det har jo mye å bety... Klart det, det betyr en god del faktisk. Hvis kameraet er firkantet, bli jo bildene også firkantet. Derfor er det dumt å ha et ovalt kamera. 0 Siter
Gjest koalabear Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvorfor vil dere kjøpe nytt da? Hva er det dere misliker med det dere har nå? Jeg har maken og syns det er et av de beste på markedet...utenom speilrefleks selvsagt....Da kan du kjøpe canon 40D, ellr 400D, men da blir det opp i pris og størrelse..... Jeg har også Olympus og erfaring med Sony, men syns at Canon er best. Sony er også bra egentlig.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvorfor vil dere kjøpe nytt da? Hva er det dere misliker med det dere har nå? Jeg har maken og syns det er et av de beste på markedet...utenom speilrefleks selvsagt....Da kan du kjøpe canon 40D, ellr 400D, men da blir det opp i pris og størrelse..... Jeg har også Olympus og erfaring med Sony, men syns at Canon er best. Sony er også bra egentlig.... Det skjer jo stadig forbedringer på kamerafronten, så jeg skjønner godt at folk etter x antall år ønsker å kjøpe nytt. Bildebrikker forbedres og gir mye bedre bildekvalitet f.eks. 0 Siter
ihlie Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Er kameraet firkantet eller ovalt? kamraet er avlangt. 0 Siter
ihlie Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Hvorfor vil dere kjøpe nytt da? Hva er det dere misliker med det dere har nå? Jeg har maken og syns det er et av de beste på markedet...utenom speilrefleks selvsagt....Da kan du kjøpe canon 40D, ellr 400D, men da blir det opp i pris og størrelse..... Jeg har også Olympus og erfaring med Sony, men syns at Canon er best. Sony er også bra egentlig.... er fornøyd med kamraet. vi er veldig glade i å ta bilder, prøve oss litt frem med motiv. regner med at også disse kamraene er blitt bedre. vi har hatt vårt noen år. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Eg har ikkje følt med på digitale kameraer, men alle de annerkjente merkene lager gode modeller. Det kommer an på hva du legger vekt på, skal kameraet brukes mest innendørs (med blitz), skal du bruke de i nærheten av vann, skal du ha det i lomma, kor mye skal det koste, kor store papirkopier trenger du osv.osv. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 er fornøyd med kamraet. vi er veldig glade i å ta bilder, prøve oss litt frem med motiv. regner med at også disse kamraene er blitt bedre. vi har hatt vårt noen år. I såfall ville jeg valgt speilrefleks i stedet. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Canon EOS 400D vant best i test på tv2 hjelper deg. Det er et digitalt speilreflekskamera. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.