pekkaline Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har ikke hørt på maken til ordbruk !!!! Trenere kan bli veldig engasjerte, men da reagerer jeg. Vi måtte snakke til en trener som kjeftet og smelte på en gjeng 8-9åringer som spilte fotball. Sånt går ikke an mener jeg.... http://www.nettavisen.no/sport/handball/article1458218.ece 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Vet ikke helt jeg. Jeg synes både og. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nå kom eg på en annen en. Noen som har den tro: Det var en (nordlenning tror eg) som skulle reparere vaskemaskina el.l. og kona hadde tatt opp på band, han banna så sinnsjukt mye att det knappt var til å tro. he.he.. Den skulle eg gjerne hørt igjen...*smiske, smiske* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Vet ikke helt jeg. Jeg synes både og. Eg kan desverre ikkje svare deg, for da kommer de bare til bable om radarpar og greier. Så heretter er min munn lukka med syv segl ! Inntil videre, vel å merke. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Eg kan desverre ikkje svare deg, for da kommer de bare til bable om radarpar og greier. Så heretter er min munn lukka med syv segl ! Inntil videre, vel å merke. Vi vil høre fra deg! Det er en _ordre_ 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Eg kan desverre ikkje svare deg, for da kommer de bare til bable om radarpar og greier. Så heretter er min munn lukka med syv segl ! Inntil videre, vel å merke. Sju segl altså? Det var da voldsomt. Hvorfor bruker du ikke bare den tæjpen jeg nevnte? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Sju segl altså? Det var da voldsomt. Hvorfor bruker du ikke bare den tæjpen jeg nevnte? Nei nå datt eg vist ut litt! Den tenkinga, den tenkinga...Eg sier til meg sjøl så og si hver dag : "Nå _må_ du slutte å tenke!" men etter ei stund så glemmer eg meg vekk igjen. Hva var det du spurte om forresten? 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nei nå datt eg vist ut litt! Den tenkinga, den tenkinga...Eg sier til meg sjøl så og si hver dag : "Nå _må_ du slutte å tenke!" men etter ei stund så glemmer eg meg vekk igjen. Hva var det du spurte om forresten? Husker ikke. Det var noe med tæjp, at du kanskje skulle tæjpe munnen isteden for å forsegle den med sju segl. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Husker ikke. Det var noe med tæjp, at du kanskje skulle tæjpe munnen isteden for å forsegle den med sju segl. Eg skriver teip, er det feil eller? 0 Siter
Sofline Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ikke pent sagt! Jeg har også sett trenere som skriker og kjefter på små barn, altfor ofte. Jeg skjønner ikke at det går an. Ballspill skal først og fremst være en lek for 8-åringer. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Eg skriver teip, er det feil eller? Det kommer jo opprinnelig fra det engelske ordet "tape". Jeg velger å skrive "tæjp" fordi jeg har begynt å interessere meg for lydskrift, ha ha :-) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Synes de kan spare seg når de snakker til barn. Greit at de engasjerer seg, men de må da klare å tenke før de prater..?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.