Gå til innhold

trener med sterke ord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kom eg på en annen en.

Noen som har den tro: Det var en (nordlenning tror eg) som skulle reparere vaskemaskina el.l. og kona hadde tatt opp på band, han banna så sinnsjukt mye att det knappt var til å tro. he.he..

Den skulle eg gjerne hørt igjen...*smiske, smiske*

Skrevet

Vet ikke helt jeg. Jeg synes både og.

Eg kan desverre ikkje svare deg, for da kommer de bare til bable om radarpar og greier.

Så heretter er min munn lukka med syv segl !

Inntil videre, vel å merke.

hidi, the scorpion
Skrevet

Eg kan desverre ikkje svare deg, for da kommer de bare til bable om radarpar og greier.

Vi vil høre fra deg!

Det er en _ordre_ ;)

Skrevet

Sju segl altså? Det var da voldsomt. Hvorfor bruker du ikke bare den tæjpen jeg nevnte?

Skrevet

Sju segl altså? Det var da voldsomt. Hvorfor bruker du ikke bare den tæjpen jeg nevnte?

Nei nå datt eg vist ut litt!

Den tenkinga, den tenkinga...Eg sier til meg sjøl så og si hver dag : "Nå _må_ du slutte å tenke!" men etter ei stund så glemmer eg meg vekk igjen.

Hva var det du spurte om forresten?

Skrevet

Nei nå datt eg vist ut litt!

Den tenkinga, den tenkinga...Eg sier til meg sjøl så og si hver dag : "Nå _må_ du slutte å tenke!" men etter ei stund så glemmer eg meg vekk igjen.

Hva var det du spurte om forresten?

Husker ikke. Det var noe med tæjp, at du kanskje skulle tæjpe munnen isteden for å forsegle den med sju segl.

Skrevet

Husker ikke. Det var noe med tæjp, at du kanskje skulle tæjpe munnen isteden for å forsegle den med sju segl.

Eg skriver teip, er det feil eller?

Skrevet

Ikke pent sagt!

Jeg har også sett trenere som skriker og kjefter på små barn, altfor ofte. Jeg skjønner ikke at det går an. Ballspill skal først og fremst være en lek for 8-åringer.

Skrevet

Eg skriver teip, er det feil eller?

Det kommer jo opprinnelig fra det engelske ordet "tape". Jeg velger å skrive "tæjp" fordi jeg har begynt å interessere meg for lydskrift, ha ha :-)

Skrevet

Synes de kan spare seg når de snakker til barn.

Greit at de engasjerer seg, men de må da klare å tenke før de prater..?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...