hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvorfor ikke...nå må jeg røpe at jeg har tatt meg bittelitt juleakevitt. Men nå gjør jeg noe spesielt. Jeg prøver å se deg for meg. Jeg tror du er middels høy. Du har halvlangt hår kanskje med litt striper i, i det blode spekteret. Du er ca 30 til 45 år gammel. Du har noen erfaringer i livet som du trenger å fordøye. Du bor ikke i Oslo. Du befinner deg i ett eller annet distrikt. Jeg er ikke helt sikker på at du har barn.....men kanskje....men du har noen forhold eller et eller annet som har skaffet deg noen sår. er jeg helt på jordet???? Ble bare litt nyskjerrig. Jeg har oppfattet av hva du skrivr at du kan være velfi prsis og klok...samidig som su kan flyte ut og bli...unnskyld...litt på jordet....Nå er jo jeg bittelittt alkeholpåvirket så du får se det i den sammenhengen. Ler! Hvordan ser du meg da, multippel? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Begge deler .. Foundation for å jevne huden og pudder for å friske opp litt, og for å matte ned. 0 Siter
multippel Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ler! Hvordan ser du meg da, multippel? jeg måtte se hva jeg egentlig skrev. Jeg tenker .... ar du er en ganske klok dame...samtidig så har du gjort utfall f.eks mot jente 31 som jeg ikke kan forstå. Du er kompleks for meg. Når du svarer inne på psykiatri...som er ett tema som intereserer meg..så er du stort sett svært klok og forståelsesfull. plutselig kommer det ett utfall som meg er uforståelig. nå må jeg røpe..selv om jeg aldri har møtt jente31 live, så har jeg god telefonisk kontakt med henne...det fordi jeg opplever at vi har noen felles mønstre...selv om vi antagelig også er ganske forskjellige...men jeg har lært mye av henne og jeg tror hun har lært noe av meg også...når jeg ser deg for meg...så ser jeg en med blondt hår..kanskje med striper...i 30 til40 pluss åra...og med noen erfaringer som tyder litt diskre ut....Men jeg må si....jeg har i hovedvekt ett positivt inntrykk...selv om jeg kanskje har blitt litt sint på at jente 31 har fått så mye pes. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvorfor ikke...nå må jeg røpe at jeg har tatt meg bittelitt juleakevitt. Men nå gjør jeg noe spesielt. Jeg prøver å se deg for meg. Jeg tror du er middels høy. Du har halvlangt hår kanskje med litt striper i, i det blode spekteret. Du er ca 30 til 45 år gammel. Du har noen erfaringer i livet som du trenger å fordøye. Du bor ikke i Oslo. Du befinner deg i ett eller annet distrikt. Jeg er ikke helt sikker på at du har barn.....men kanskje....men du har noen forhold eller et eller annet som har skaffet deg noen sår. er jeg helt på jordet???? Ble bare litt nyskjerrig. Jeg har oppfattet av hva du skrivr at du kan være velfi prsis og klok...samidig som su kan flyte ut og bli...unnskyld...litt på jordet....Nå er jo jeg bittelittt alkeholpåvirket så du får se det i den sammenhengen. Jeg sitter her og drikker likør, har planer om å fortsette med det. 0 Siter
multippel Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg sitter her og drikker likør, har planer om å fortsette med det. Nå føler jeg et slags fellesskap her.....:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 jeg måtte se hva jeg egentlig skrev. Jeg tenker .... ar du er en ganske klok dame...samtidig så har du gjort utfall f.eks mot jente 31 som jeg ikke kan forstå. Du er kompleks for meg. Når du svarer inne på psykiatri...som er ett tema som intereserer meg..så er du stort sett svært klok og forståelsesfull. plutselig kommer det ett utfall som meg er uforståelig. nå må jeg røpe..selv om jeg aldri har møtt jente31 live, så har jeg god telefonisk kontakt med henne...det fordi jeg opplever at vi har noen felles mønstre...selv om vi antagelig også er ganske forskjellige...men jeg har lært mye av henne og jeg tror hun har lært noe av meg også...når jeg ser deg for meg...så ser jeg en med blondt hår..kanskje med striper...i 30 til40 pluss åra...og med noen erfaringer som tyder litt diskre ut....Men jeg må si....jeg har i hovedvekt ett positivt inntrykk...selv om jeg kanskje har blitt litt sint på at jente 31 har fått så mye pes. Det var aldri min mening å å såre jente 31, jeg var sint på NHD, som ikke tok situasjonen alvorlig nok! Jeg elsker barn, og barn fortjener det beste... Jeg og jente 31 har skværet opp. Hun skjønte at jeg tenkte på barna. Så flott at dere har kontakt! All ære til dere begge to. Men hun skremte vettet av meg, når hun skrev det on ungene.... Jeg er 44 år, naturlig blond/uten striper, tre barn med to fedre og masse erfaringer og utdannelse. Du er også skjønn, men jeg har ikke peiling på hvordan du ser ut.... 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nå føler jeg et slags fellesskap her.....:-) Er det ikke koselig da? Jeg sitter her halvbrun og i godt humør (løgn). Men jeg har da flaska! Har hatt et par kjipe dager, dessuten har jeg fri både i dag og i morgen, så da trenger jeg ikke bekymre meg for at jeg må stå opp tidlig i morgen. Kommer nok til å sove til tolv eller noe, og så gå på senteret for å handle litt forskjellig. De har noen sko jeg ønsker meg, men som jeg ikke har tatt meg råd til, kanskje jeg skal kjøpe dem? Har du smakt Mickey Finn? Det er egentlig snaps da, og ikke likør, dessuten drikker jeg det i whiskeyglass med et par isbiter. Er så godt, den er grønn og smaker friskt eple. Noe må man unne seg også, når resten av dagen har vært fæl. 0 Siter
multippel Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det var aldri min mening å å såre jente 31, jeg var sint på NHD, som ikke tok situasjonen alvorlig nok! Jeg elsker barn, og barn fortjener det beste... Jeg og jente 31 har skværet opp. Hun skjønte at jeg tenkte på barna. Så flott at dere har kontakt! All ære til dere begge to. Men hun skremte vettet av meg, når hun skrev det on ungene.... Jeg er 44 år, naturlig blond/uten striper, tre barn med to fedre og masse erfaringer og utdannelse. Du er også skjønn, men jeg har ikke peiling på hvordan du ser ut.... Jeg er 38 år....har blitt litt bortskemt....fordi jeg er blitt betraktet som pen i min oppvekst. Jeg vet jo at jeg eldes. Men jeg fikk likevle sjokk da jeg som 13 til 20 åring fikk så mye oppmerksomhet pga av mitt utseende. Jeg har høy utdannelse, men er likevel nå litt på bunn. Jeg har levd i 15 år med en mann som var både fysisk og psyisk misshandlende. Jeg har barn med spesielle behov i dette. Samtisig som det viser seg at det er en adhd problematikk i familien. Gud skal vite at jeg ikke er dum i dette. Jeg venter og tenker. Jente 31 er en fantastisk dame. Samtidig så tror jeg at hun ikke klare å se klart alltid. Det bebreider jeg henne ikke. Men å lure på om en mann som slår barn er noe jeg kan bli utolmodig av. Jeg rakk ikke lese tråden hvor du gjorde et utfall mot henne....men jeg syns faktisk..at hun er veldig modig....og at det hun har gjennomgått og det hun klare å utykke er ganske stort....samtidig....så kan også jeg...men det har jeg også sagt ttil henne...ogaå med forvissing om at jeg kanskje forstår noen av de mekanismer som foregår i slike destruktive... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg er 38 år....har blitt litt bortskemt....fordi jeg er blitt betraktet som pen i min oppvekst. Jeg vet jo at jeg eldes. Men jeg fikk likevle sjokk da jeg som 13 til 20 åring fikk så mye oppmerksomhet pga av mitt utseende. Jeg har høy utdannelse, men er likevel nå litt på bunn. Jeg har levd i 15 år med en mann som var både fysisk og psyisk misshandlende. Jeg har barn med spesielle behov i dette. Samtisig som det viser seg at det er en adhd problematikk i familien. Gud skal vite at jeg ikke er dum i dette. Jeg venter og tenker. Jente 31 er en fantastisk dame. Samtidig så tror jeg at hun ikke klare å se klart alltid. Det bebreider jeg henne ikke. Men å lure på om en mann som slår barn er noe jeg kan bli utolmodig av. Jeg rakk ikke lese tråden hvor du gjorde et utfall mot henne....men jeg syns faktisk..at hun er veldig modig....og at det hun har gjennomgått og det hun klare å utykke er ganske stort....samtidig....så kan også jeg...men det har jeg også sagt ttil henne...ogaå med forvissing om at jeg kanskje forstår noen av de mekanismer som foregår i slike destruktive... Det hun skrev var så ærlig å såååå vondt å lese! Jeg vil ikke gjenta noe her. Jeg liker også det du har skrevet! Og jeg må si at til å være et slikt forum, så er det forbausende mange oppegående mennesker her! Derfor liker jeg meg her. 0 Siter
multippel Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Er det ikke koselig da? Jeg sitter her halvbrun og i godt humør (løgn). Men jeg har da flaska! Har hatt et par kjipe dager, dessuten har jeg fri både i dag og i morgen, så da trenger jeg ikke bekymre meg for at jeg må stå opp tidlig i morgen. Kommer nok til å sove til tolv eller noe, og så gå på senteret for å handle litt forskjellig. De har noen sko jeg ønsker meg, men som jeg ikke har tatt meg råd til, kanskje jeg skal kjøpe dem? Har du smakt Mickey Finn? Det er egentlig snaps da, og ikke likør, dessuten drikker jeg det i whiskeyglass med et par isbiter. Er så godt, den er grønn og smaker friskt eple. Noe må man unne seg også, når resten av dagen har vært fæl. Nå blir jeg enda mer godmodig.-)...kjøp de skoa jølsen!!!:-) Dessuten...jeg sitter med alt for lite akevitt her...samboer kommer snart hejem og jeg har drukket halve flaske og det er ikke en hel flaske en gang....nå kan jeg takke meg selv som var så fornuftig da jeg var på polet.... 0 Siter
multippel Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det hun skrev var så ærlig å såååå vondt å lese! Jeg vil ikke gjenta noe her. Jeg liker også det du har skrevet! Og jeg må si at til å være et slikt forum, så er det forbausende mange oppegående mennesker her! Derfor liker jeg meg her. Jeg tror at folk som har gått på trynet er noen av de mest oppegående menneskene... Jeg syns jente 31 hr gjort et kvantesprang. Samtidig...og det har jeg også sagt til henne... du kan ikke vurdere en mann som slår barna dine. Jeg forstår hvorfor hun nøler...det ligger i hennes ryggmarg å være grei og snill. Men i denne snillheten og forståelsen blir hun nødt til å møte seg selv. Det er tøft. Jeg vet av erfaring hva dette er. Jeg føler kanskje at jeg ligger litt forand henne(i form av av jeg også har absorbert og tenkt mye over mennesker som manipulerer.).samtidig så vet jeg at jeg har en støtte i min samboer som jente 3| ikke har...hun må klare alt alene....og det vet jeg mye om...også katastrofene av det.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg tror at folk som har gått på trynet er noen av de mest oppegående menneskene... Jeg syns jente 31 hr gjort et kvantesprang. Samtidig...og det har jeg også sagt til henne... du kan ikke vurdere en mann som slår barna dine. Jeg forstår hvorfor hun nøler...det ligger i hennes ryggmarg å være grei og snill. Men i denne snillheten og forståelsen blir hun nødt til å møte seg selv. Det er tøft. Jeg vet av erfaring hva dette er. Jeg føler kanskje at jeg ligger litt forand henne(i form av av jeg også har absorbert og tenkt mye over mennesker som manipulerer.).samtidig så vet jeg at jeg har en støtte i min samboer som jente 3| ikke har...hun må klare alt alene....og det vet jeg mye om...også katastrofene av det.... For meg rant det over, men mer rettet mot NHD! 0 Siter
adelie Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Bruker det ikke. Synes unge jetner er pene med det, men penere og mer naturlig uten. Noen blir "dokker" - Barbie! Synes eldre jenter/kvinner, som kanskje kunne trengt den utjevningen, ser ut som de bærer en ekkel, kunstig maske. Kanskje det er pent i kveldlys eller på disco. I dagslys ser det bare usunt ut. Spør du meg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Bruker det ikke. Synes unge jetner er pene med det, men penere og mer naturlig uten. Noen blir "dokker" - Barbie! Synes eldre jenter/kvinner, som kanskje kunne trengt den utjevningen, ser ut som de bærer en ekkel, kunstig maske. Kanskje det er pent i kveldlys eller på disco. I dagslys ser det bare usunt ut. Spør du meg! Det kommer veldig an på hvilket pudder eller hvilken foundation du bruker, og selvsagt hvor mye du tar på ;-) 0 Siter
Gjest koalabear Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det kommer veldig an på hvilket pudder eller hvilken foundation du bruker, og selvsagt hvor mye du tar på ;-) Bruker veldig lite og bare for å jevne ut de forskjellige fargene jeg har i ansiktet, ikke for noe annet, for jeg har ren og fin hud ellers. Takk gud, hadde store kviseproblemer da jeg var yngre. 0 Siter
multippel Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Bruker veldig lite og bare for å jevne ut de forskjellige fargene jeg har i ansiktet, ikke for noe annet, for jeg har ren og fin hud ellers. Takk gud, hadde store kviseproblemer da jeg var yngre. jepp 0 Siter
Jorunn Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Jeg brukte sjelden pudder eller foundation før, men etter at jeg oppdaget I.D Mineral Foundation da jeg var på kurs i USA i vår, bruker jeg nå foundation nesten daglig. Lett og god å påføre og smelter inn i huden slik at en ikke virker så veldig sminket. Jeg elsker den og den sensitive huden min har heller ikke reagert på den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.