Gå til innhold

Fullere når man røyker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen jeg har snakket med har sagt at de blir fullere hvis de røyker mens de drikker alkohol. Det er folk som ikke røyker til vanlig. Kan det være noe i dette? I såfall hvorfor?

Skrevet

Nei, det der kan eg avkrefte!

Da stoler jeg på deg, i dette tilfellet vel og merke, jeg man ikke bli for svak heller.

Skrevet

Dette er mine erfaringer:

- Du blir mye mer fyllasjuk om du røyker samtidig som du drikker, dessuten får du (eg) alltid fullt i hull i genseren, jakka, skjorta o.l. av sigarettglo.

- Eg blei dobbelt så full når eg slutta å røyke, for å kompansere for røykinga drakk eg dobbelt så fort og dobbelt så mye.

- Og på slutten så huska eg ikkje om eg hadde kjøpt halvliter eller ei, og kjøpte en ekstra for sikkerthetsskyld hver gang eg gikk forbi baren. (dette har eg fra pålitelige kilder).

Så den teorien er ikkje verdt fem flate!

hidi, the scorpion
Skrevet

- Du blir mye mer fyllasjuk om du røyker samtidig som du drikker, dessuten får du (eg) alltid fullt i hull i genseren, jakka, skjorta o.l. av sigarettglo.

- Eg blei dobbelt så full når eg slutta å røyke, for å kompansere for røykinga drakk eg dobbelt så fort og dobbelt så mye.

- Og på slutten så huska eg ikkje om eg hadde kjøpt halvliter eller ei, og kjøpte en ekstra for sikkerthetsskyld hver gang eg gikk forbi baren. (dette har eg fra pålitelige kilder).

Har aldri forsøkt å slutte og røyke, så dine teorier kan nok stemme. Jeg drikker mindre ute, og er mye på utsiden sammen med de andre synderene. Der kan man bli en stund, og glemme hele halvliteren....

Min erfaring ;)

Skrevet

Nehei? Nei da så.

Gjest god helg
Skrevet

Det tror jeg ikke på, men jeg har opplevd å bli dårlig dagen etter.

Skrevet

Det tror jeg ikke på, men jeg har opplevd å bli dårlig dagen etter.

Men tror dere ikke at hvis man ikke røyker til vanlig, at man kan bli mer svimmel av å røyke? Og hvis man er mer svimmel, så virker man fullere?

En teori.

Skrevet

Jeg følte meg fullere når jeg brukte å festrøyke før..og aldri røyka ellers.

Du blir nok ikke fullere, men du føler deg gjerne d.. Du røyker jo som regel en masse når du festrøyker..og når du i tillegg da ikke røyker til vanlig så blir du jo rar i kroppen.

Du blir jo også rar i kroppen om du røyker en masse (om du ikke gjør det til vanlig) uten å drikke.. går litt rundt for deg og du føler deg jo gjerne litt småfull..

Hva var det ordet igjen.... er så flink til å miste ord;)

Skrevet

Nei, det er ingenting ved tobakk som øker alkoholkonsentrasjonen i blodet.

Gjest bare en tanke fra meg
Skrevet

Tror faktisk de er det. Når man røyke blir man tørstere, og for å få tatt seg en røy er det jo lurest å tømme glasset før man går ut. Samtidig tror jeg at fest-røyker leggerr fra se en ekstra hemning, før feste, og da tror jeg lett det kan gå inn større mengder alkohl også

Gjest bare en tanke fra meg
Skrevet

Tror faktisk de er det. Når man røyke blir man tørstere, og for å få tatt seg en røy er det jo lurest å tømme glasset før man går ut. Samtidig tror jeg at fest-røyker leggerr fra se en ekstra hemning, før feste, og da tror jeg lett det kan gå inn større mengder alkohl også

Sliter visst litt med noen taster nå..

Skrevet

Hehe, har både røyket og sluttet og røyke, og kan i stor grad dele dine erfaringer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...