Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Noen jeg har snakket med har sagt at de blir fullere hvis de røyker mens de drikker alkohol. Det er folk som ikke røyker til vanlig. Kan det være noe i dette? I såfall hvorfor? 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Nei, det der kan eg avkrefte! Da stoler jeg på deg, i dette tilfellet vel og merke, jeg man ikke bli for svak heller. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Dette er mine erfaringer: - Du blir mye mer fyllasjuk om du røyker samtidig som du drikker, dessuten får du (eg) alltid fullt i hull i genseren, jakka, skjorta o.l. av sigarettglo. - Eg blei dobbelt så full når eg slutta å røyke, for å kompansere for røykinga drakk eg dobbelt så fort og dobbelt så mye. - Og på slutten så huska eg ikkje om eg hadde kjøpt halvliter eller ei, og kjøpte en ekstra for sikkerthetsskyld hver gang eg gikk forbi baren. (dette har eg fra pålitelige kilder). Så den teorien er ikkje verdt fem flate! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Dette er mine erfaringer: - Du blir mye mer fyllasjuk om du røyker samtidig som du drikker, dessuten får du (eg) alltid fullt i hull i genseren, jakka, skjorta o.l. av sigarettglo. - Eg blei dobbelt så full når eg slutta å røyke, for å kompansere for røykinga drakk eg dobbelt så fort og dobbelt så mye. - Og på slutten så huska eg ikkje om eg hadde kjøpt halvliter eller ei, og kjøpte en ekstra for sikkerthetsskyld hver gang eg gikk forbi baren. (dette har eg fra pålitelige kilder). Så den teorien er ikkje verdt fem flate! Har aldri forsøkt å slutte og røyke, så dine teorier kan nok stemme. Jeg drikker mindre ute, og er mye på utsiden sammen med de andre synderene. Der kan man bli en stund, og glemme hele halvliteren.... Min erfaring 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Dette er mine erfaringer: - Du blir mye mer fyllasjuk om du røyker samtidig som du drikker, dessuten får du (eg) alltid fullt i hull i genseren, jakka, skjorta o.l. av sigarettglo. - Eg blei dobbelt så full når eg slutta å røyke, for å kompansere for røykinga drakk eg dobbelt så fort og dobbelt så mye. - Og på slutten så huska eg ikkje om eg hadde kjøpt halvliter eller ei, og kjøpte en ekstra for sikkerthetsskyld hver gang eg gikk forbi baren. (dette har eg fra pålitelige kilder). Så den teorien er ikkje verdt fem flate! Nehei? Nei da så. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det tror jeg ikke på, men jeg har opplevd å bli dårlig dagen etter. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Det tror jeg ikke på, men jeg har opplevd å bli dårlig dagen etter. Men tror dere ikke at hvis man ikke røyker til vanlig, at man kan bli mer svimmel av å røyke? Og hvis man er mer svimmel, så virker man fullere? En teori. 0 Siter
Incubo Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg følte meg fullere når jeg brukte å festrøyke før..og aldri røyka ellers. Du blir nok ikke fullere, men du føler deg gjerne d.. Du røyker jo som regel en masse når du festrøyker..og når du i tillegg da ikke røyker til vanlig så blir du jo rar i kroppen. Du blir jo også rar i kroppen om du røyker en masse (om du ikke gjør det til vanlig) uten å drikke.. går litt rundt for deg og du føler deg jo gjerne litt småfull.. Hva var det ordet igjen.... er så flink til å miste ord;) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Nei, det er ingenting ved tobakk som øker alkoholkonsentrasjonen i blodet. 0 Siter
Gjest bare en tanke fra meg Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Tror faktisk de er det. Når man røyke blir man tørstere, og for å få tatt seg en røy er det jo lurest å tømme glasset før man går ut. Samtidig tror jeg at fest-røyker leggerr fra se en ekstra hemning, før feste, og da tror jeg lett det kan gå inn større mengder alkohl også 0 Siter
Gjest bare en tanke fra meg Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Tror faktisk de er det. Når man røyke blir man tørstere, og for å få tatt seg en røy er det jo lurest å tømme glasset før man går ut. Samtidig tror jeg at fest-røyker leggerr fra se en ekstra hemning, før feste, og da tror jeg lett det kan gå inn større mengder alkohl også Sliter visst litt med noen taster nå.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Dette er mine erfaringer: - Du blir mye mer fyllasjuk om du røyker samtidig som du drikker, dessuten får du (eg) alltid fullt i hull i genseren, jakka, skjorta o.l. av sigarettglo. - Eg blei dobbelt så full når eg slutta å røyke, for å kompansere for røykinga drakk eg dobbelt så fort og dobbelt så mye. - Og på slutten så huska eg ikkje om eg hadde kjøpt halvliter eller ei, og kjøpte en ekstra for sikkerthetsskyld hver gang eg gikk forbi baren. (dette har eg fra pålitelige kilder). Så den teorien er ikkje verdt fem flate! Hehe, har både røyket og sluttet og røyke, og kan i stor grad dele dine erfaringer :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.