drizzle Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg skrev her for noen uker siden om en venn som skulle komme på besøk en helg. Vi bor ikke i samme by lenger. Vi bruker å snakkes på msn, og helga før han skulle komme, sa han at han satset på å være i byen sånn og sånn. Da jeg prøvde å ringe han dagen før han hadde sagt han skulle komme, var tlf sperret. Jeg sendte mail og mld på facebook med tlf nr mitt i tilfelle han hadde mistet mobilen. Jeg venta på han hele helga, og han dukket ikke opp, ga heller ikke lyd fra seg. Jeg var skikkelig urolig siden jeg ikke fikk kontakt. Mandagen fant jeg ut at han hadde vært hos en kompis hele helga. Han har fortsatt ikke tatt kontakt, men jeg ser han på msn med jevne mellomrom. Jeg har heller ikke tatt kontakt etter den helga, tenker at når han ikke har giddet å si fra, så orker jeg ikke trenge meg på. Aner ikke grunnen til at han aldri ga beskjed, vi har ikke kranglet eller noe som jeg kan huske. Men jeg hadde en helt jævlig helg på grunn av han, og har lyst til å formidle hvor forbanna og lei meg jeg var. Prinsippet mitt har vært å ikke ta kontakt mer siden han ikke har svart på en mail og beskjed han MÅ ha sett. Men fristelsen til å kontakte ham på msn og kalle ham en respektløs drittsekk er overhengende stor. Noen som har råd til meg? 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ikke ta kontakt med han, slett han fra MSN så du ikke ser han der. Ikke blokk han, men slett han bare, så får du likevel innkommende meldinger dersom _han_ tar kontakt. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Kall han en drittsekk på msn! Det fortjener han virkelig.Slike "venner" er ikke verd å ha engang, kjære deg! Skjønner godt hvilket helvete du har hatt den helgen. Ta vare på deg selv heller 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ikke ta kontakt med han, slett han fra MSN så du ikke ser han der. Ikke blokk han, men slett han bare, så får du likevel innkommende meldinger dersom _han_ tar kontakt. Og hvis han så tar kontakt eller sender deg noe, så bare spill kald og si han er en jævla drittsekk, så blokker du han. 0 Siter
drizzle Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Kall han en drittsekk på msn! Det fortjener han virkelig.Slike "venner" er ikke verd å ha engang, kjære deg! Skjønner godt hvilket helvete du har hatt den helgen. Ta vare på deg selv heller Skulle gjerne hatt en forklaring på hvorfor han ikke ga beskjed. Det var ikke likt ham, og stikk i strid med den tonen vi har hatt i forholdet oss i mellom før. Helt plutselig... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Skulle gjerne hatt en forklaring på hvorfor han ikke ga beskjed. Det var ikke likt ham, og stikk i strid med den tonen vi har hatt i forholdet oss i mellom før. Helt plutselig... Du kommer ikke til ro før du vet! Jeg hadde spurt, ser overhodet ikke noe galt i det.å kan du kalle han en jæ,,,, drittsekk 0 Siter
multippel Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Skulle gjerne hatt en forklaring på hvorfor han ikke ga beskjed. Det var ikke likt ham, og stikk i strid med den tonen vi har hatt i forholdet oss i mellom før. Helt plutselig... Nå skal ikke jeg komplisere dette...siden jeg ikke vet hvem denne mannen er....men det kan ha med sjenanse og...kanskje skamfølelse i forhold til noe som har gått for langt...likevel....slike tolkninger blir bare gjetninger...jeg syns ikke det er urimelig å spørre han direkte ut.....hvis han da bare kommer med vissvass....koble han ut.... 0 Siter
drizzle Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Du kommer ikke til ro før du vet! Jeg hadde spurt, ser overhodet ikke noe galt i det.å kan du kalle han en jæ,,,, drittsekk Det er gått nesten to måneder og jeg tenker stadig på det, ja. Vet fortsatt ikke om jeg skal eller skal la være. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det er gått nesten to måneder og jeg tenker stadig på det, ja. Vet fortsatt ikke om jeg skal eller skal la være. Ta det opp og få ro i sjelen! Kun to utganger på dette, enten blir dere venner igjen eller du setter foten ned og sier _nei_! Min personlige mening er at den mannen har oppført seg utrolig dårlig, dessverre....;( 0 Siter
drizzle Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Nå skal ikke jeg komplisere dette...siden jeg ikke vet hvem denne mannen er....men det kan ha med sjenanse og...kanskje skamfølelse i forhold til noe som har gått for langt...likevel....slike tolkninger blir bare gjetninger...jeg syns ikke det er urimelig å spørre han direkte ut.....hvis han da bare kommer med vissvass....koble han ut.... Har tenkt tanken, men samtidig kjenner vi hverandre så godt (trodde jeg iallefall) at vi vet hvor vi har hverandre. Dessuten var det han som spurte om jeg var hjemme den aktuelle helga, og ikke jeg som inviterte ham. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det er gått nesten to måneder og jeg tenker stadig på det, ja. Vet fortsatt ikke om jeg skal eller skal la være. ''to måneder'' Da er nok desverre "toget godt". Ta heller neste tog, det "går alltid ett tog" vet du. :-) 0 Siter
drizzle Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Ta det opp og få ro i sjelen! Kun to utganger på dette, enten blir dere venner igjen eller du setter foten ned og sier _nei_! Min personlige mening er at den mannen har oppført seg utrolig dårlig, dessverre....;( Enig med deg, til jeg eventuelt får en fornuftig forklaring. Den bør i såfall være j***** god!! 0 Siter
drizzle Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 ''to måneder'' Da er nok desverre "toget godt". Ta heller neste tog, det "går alltid ett tog" vet du. :-) Toget gått for at han tar kontakt? Tror kanskje det ja. Men toget gått for at jeg kan ta kontakt? Ikke så sikker... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har tenkt tanken, men samtidig kjenner vi hverandre så godt (trodde jeg iallefall) at vi vet hvor vi har hverandre. Dessuten var det han som spurte om jeg var hjemme den aktuelle helga, og ikke jeg som inviterte ham. Enda en grunn til å spørre han! Du vet selv at det opptar tankene dine mye. Snakk med han på MSN 0 Siter
Liliaceae Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Vet det er vanskelig, men jeg tror jeg hadde prøvd å kutte ut all kontakt med han. Slette mobil, msn og alt rundt han. Ikke bruk tid og energi på han. Slutt å gruble. Gå videre med livet ditt. Hvis du skulle støte på han-ignorer han og hev deg over hans dårlige oppførsel. La han være som luft for deg. Ikke la han få mer betydning for deg enn han har hatt til nå. Gå videre med livet ditt. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Enig med deg, til jeg eventuelt får en fornuftig forklaring. Den bør i såfall være j***** god!! Det bør den! Ikke la deg misbruke, si klart i fra hvor dine grenser for vennskap går! Skal tenke på deg! Si ifra hvordan det eventuelt gikk...! 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Toget gått for at han tar kontakt? Tror kanskje det ja. Men toget gått for at jeg kan ta kontakt? Ikke så sikker... Det er ofte litt sent å begynne å snakke om gamle fadeser etter to måneder. Det blir som å ta opp krangelen om hvem som ikke gikk ut med søpla i september. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Toget gått for at han tar kontakt? Tror kanskje det ja. Men toget gått for at jeg kan ta kontakt? Ikke så sikker... ''Men toget gått for at jeg kan ta kontakt? Ikke så sikker...'' Der er det du som er konduktør, så du bestemmer. Om du skipper hele "stasjonsmesteren" så har du fortsatt 3 milliarder eventuelle passajerer du kan ta med, i _ditt_ tog. Tuut, tuuut.... 0 Siter
drizzle Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Vet det er vanskelig, men jeg tror jeg hadde prøvd å kutte ut all kontakt med han. Slette mobil, msn og alt rundt han. Ikke bruk tid og energi på han. Slutt å gruble. Gå videre med livet ditt. Hvis du skulle støte på han-ignorer han og hev deg over hans dårlige oppførsel. La han være som luft for deg. Ikke la han få mer betydning for deg enn han har hatt til nå. Gå videre med livet ditt. Takk for innspill. Vanskelig dette. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det er ofte litt sent å begynne å snakke om gamle fadeser etter to måneder. Det blir som å ta opp krangelen om hvem som ikke gikk ut med søpla i september. Hvis ikkje eg gikk ut med søpla i september, så måtte den stått der fra august til oktober. Og om det da var fullt av fiskeslo og bleier oppi, så skulle det jaggu bli litt av en stank! Ps! Nå ringte ho (lurte på om eg hadde ramla på glattisen), eg må gå ha det...! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.