Gjest skikkeligfanjeg- Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 ikveld håper jeg en av jentene går og da helst Åste, hun er bare velllldig kjedelig., 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Da synes jeg du skal logge deg av og heller gå å legge deg. Åste er den desidert beste av alle deltagerne. 0 Siter
Gjest skikkeligfanjeg-.- Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Da synes jeg du skal logge deg av og heller gå å legge deg. Åste er den desidert beste av alle deltagerne. Jeg sa ikke han hun ikke synger pent,( jeg er ikke døv heller), men at hun er kjedelig og slike syngedamer går de tretten av på dusinet 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg sa ikke han hun ikke synger pent,( jeg er ikke døv heller), men at hun er kjedelig og slike syngedamer går de tretten av på dusinet Nå må du saktens gi deg, det går da ikke tretten på dusinet av Åste, hun er da ganske så unik! Vil du ha et glass likør? Jeg sitter her og drikker litt grønn likør og kanskje du også vil ha litt? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nå må du saktens gi deg, det går da ikke tretten på dusinet av Åste, hun er da ganske så unik! Vil du ha et glass likør? Jeg sitter her og drikker litt grønn likør og kanskje du også vil ha litt? Godt at ikke "mariaflyfly" er her, hun hater alkohol. Uvisst av hvilken grunn. 0 Siter
Gjest skikkeligfanjeg:-) Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nå må du saktens gi deg, det går da ikke tretten på dusinet av Åste, hun er da ganske så unik! Vil du ha et glass likør? Jeg sitter her og drikker litt grønn likør og kanskje du også vil ha litt? Haha, du vet "smaken er som baken-todelt", men likøren er vi enige om :-), Det er mange slike syngedamer som Åste, jeg kunne aldri sagt at det var henne om jeg hørte henne på radio f.eks. men jeg sier ikke at hun ikke kan synge men det er bare ikke etter min smak. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Godt at ikke "mariaflyfly" er her, hun hater alkohol. Uvisst av hvilken grunn. Det er vel strengt talt noe jeg gir totalt faen i. Jeg er veldig glad i alkohol, og synes det er hyggelig å kose seg ekstra når man har fri :-) Vil _du_ ha litt likør kanskje? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Haha, du vet "smaken er som baken-todelt", men likøren er vi enige om :-), Det er mange slike syngedamer som Åste, jeg kunne aldri sagt at det var henne om jeg hørte henne på radio f.eks. men jeg sier ikke at hun ikke kan synge men det er bare ikke etter min smak. Ikke jeg heller! Men tror ikke at noen av Idolen i år kommer veldig langt...! 0 Siter
orpah Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Haha, du vet "smaken er som baken-todelt", men likøren er vi enige om :-), Det er mange slike syngedamer som Åste, jeg kunne aldri sagt at det var henne om jeg hørte henne på radio f.eks. men jeg sier ikke at hun ikke kan synge men det er bare ikke etter min smak. Jeg synes også hun er litt anonym. Men dessverre så er det ikke så bra i år. Og hun er en av de som faktisk kan synge. Men synes ikke hun har IT faktoren. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Godt at ikke "mariaflyfly" er her, hun hater alkohol. Uvisst av hvilken grunn. Flyfly? Hater alkohol? Er ikke hun glad i rødvin da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Kim Rune er en skikkelig godgutt og leverte også i dag! Ringte inn en stemme jeg. ) Han er bare så søt! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Flyfly? Hater alkohol? Er ikke hun glad i rødvin da? Jeg tror hun er besatt med tanke på alkohol! Hvis noen svarer litt utenfor PK på et innlegg, sier hun ; har du drukket, er du full.... Barn må _ikke_ utsettes for alkoholiserte mennesker. selv om de er besteforeldre.... Jeg er totalt uenig... 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg tror hun er besatt med tanke på alkohol! Hvis noen svarer litt utenfor PK på et innlegg, sier hun ; har du drukket, er du full.... Barn må _ikke_ utsettes for alkoholiserte mennesker. selv om de er besteforeldre.... Jeg er totalt uenig... Hm. Det har jeg ikke fått med meg. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hm. Det har jeg ikke fått med meg. Nei, flyfly er da vineksperten. Fått flere tips av henne jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Godt at ikke "mariaflyfly" er her, hun hater alkohol. Uvisst av hvilken grunn. Gi deg nå hidi, jeg har vært skikkelig kanappas sammen med flyfly 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Synes Kim Rune og Åste/Glenn fortjener å gå til finalen. Favorittene mine har gått ut : Isabella og Linnea. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg synes også hun er litt anonym. Men dessverre så er det ikke så bra i år. Og hun er en av de som faktisk kan synge. Men synes ikke hun har IT faktoren. ''Men synes ikke hun har IT faktoren.'' Ho kan jo være god å synge for det? Tror ikkje vi skal plukke ut deltakerne etter denslags kriterier, de som er gode på IT får sysle i fred med det, mens de som er glade i musikk får drive med sitt. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 ''Men synes ikke hun har IT faktoren.'' Ho kan jo være god å synge for det? Tror ikkje vi skal plukke ut deltakerne etter denslags kriterier, de som er gode på IT får sysle i fred med det, mens de som er glade i musikk får drive med sitt. Smakte teen godt?:-) Det var vel ment som It, og ikke IT 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Smakte teen godt?:-) Det var vel ment som It, og ikke IT Ja, teen var bra bortsett fra at eg tror ho har gått tom for honning. Men eg som er så beskjeden, sa ingenting. Fikk tilbud om snop også, men takka høflig nei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1195854802' post='3728462] Nei, flyfly er da vineksperten. Fått flere tips av henne jeg. Det var det jeg mente også. Og jeg tror ikke hun har et hysterisk forhold til barn og alkohol heller. De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.