Gå til innhold

idol

Gjest skikkeligfanjeg-

Anbefalte innlegg

Gjest skikkeligfanjeg-
Skrevet

ikveld håper jeg en av jentene går og da helst Åste, hun er bare velllldig kjedelig.,

Skrevet

Da synes jeg du skal logge deg av og heller gå å legge deg. Åste er den desidert beste av alle deltagerne.

Gjest skikkeligfanjeg-.-
Skrevet

Da synes jeg du skal logge deg av og heller gå å legge deg. Åste er den desidert beste av alle deltagerne.

Jeg sa ikke han hun ikke synger pent,( jeg er ikke døv heller), men at hun er kjedelig og slike syngedamer går de tretten av på dusinet

Skrevet

Jeg sa ikke han hun ikke synger pent,( jeg er ikke døv heller), men at hun er kjedelig og slike syngedamer går de tretten av på dusinet

Nå må du saktens gi deg, det går da ikke tretten på dusinet av Åste, hun er da ganske så unik! Vil du ha et glass likør? Jeg sitter her og drikker litt grønn likør og kanskje du også vil ha litt?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå må du saktens gi deg, det går da ikke tretten på dusinet av Åste, hun er da ganske så unik! Vil du ha et glass likør? Jeg sitter her og drikker litt grønn likør og kanskje du også vil ha litt?

Godt at ikke "mariaflyfly" er her, hun hater alkohol. Uvisst av hvilken grunn.

Gjest skikkeligfanjeg:-)
Skrevet

Haha, du vet "smaken er som baken-todelt", men likøren er vi enige om :-), Det er mange slike syngedamer som Åste, jeg kunne aldri sagt at det var henne om jeg hørte henne på radio f.eks. men jeg sier ikke at hun ikke kan synge men det er bare ikke etter min smak.

Skrevet

Det er vel strengt talt noe jeg gir totalt faen i. Jeg er veldig glad i alkohol, og synes det er hyggelig å kose seg ekstra når man har fri :-)

Vil _du_ ha litt likør kanskje?

hidi, the scorpion
Skrevet

Haha, du vet "smaken er som baken-todelt", men likøren er vi enige om :-), Det er mange slike syngedamer som Åste, jeg kunne aldri sagt at det var henne om jeg hørte henne på radio f.eks. men jeg sier ikke at hun ikke kan synge men det er bare ikke etter min smak.

Ikke jeg heller! Men tror ikke at noen av Idolen i år kommer veldig langt...!

Skrevet

Jeg synes også hun er litt anonym. Men dessverre så er det ikke så bra i år. Og hun er en av de som faktisk kan synge. Men synes ikke hun har IT faktoren.

Skrevet

Flyfly? Hater alkohol? Er ikke hun glad i rødvin da?

Skrevet

Kim Rune er en skikkelig godgutt og leverte også i dag! Ringte inn en stemme jeg. :o) Han er bare så søt!

hidi, the scorpion
Skrevet

Flyfly? Hater alkohol? Er ikke hun glad i rødvin da?

Jeg tror hun er besatt med tanke på alkohol!

Hvis noen svarer litt utenfor PK på et innlegg, sier hun ; har du drukket, er du full....

Barn må _ikke_ utsettes for alkoholiserte mennesker. selv om de er besteforeldre....

Jeg er totalt uenig...;)

Skrevet

Jeg tror hun er besatt med tanke på alkohol!

Hvis noen svarer litt utenfor PK på et innlegg, sier hun ; har du drukket, er du full....

Barn må _ikke_ utsettes for alkoholiserte mennesker. selv om de er besteforeldre....

Jeg er totalt uenig...;)

Hm. Det har jeg ikke fått med meg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hm. Det har jeg ikke fått med meg.

Nei, flyfly er da vineksperten. Fått flere tips av henne jeg.

Skrevet

Gi deg nå hidi, jeg har vært skikkelig kanappas sammen med flyfly

Gjest this is a signature
Skrevet

Synes Kim Rune og Åste/Glenn fortjener å gå til finalen.

Favorittene mine har gått ut : Isabella og Linnea.

Skrevet

Jeg synes også hun er litt anonym. Men dessverre så er det ikke så bra i år. Og hun er en av de som faktisk kan synge. Men synes ikke hun har IT faktoren.

''Men synes ikke hun har IT faktoren.''

Ho kan jo være god å synge for det? Tror ikkje vi skal plukke ut deltakerne etter denslags kriterier, de som er gode på IT får sysle i fred med det, mens de som er glade i musikk får drive med sitt.

Gjest Høstløvet
Skrevet

''Men synes ikke hun har IT faktoren.''

Ho kan jo være god å synge for det? Tror ikkje vi skal plukke ut deltakerne etter denslags kriterier, de som er gode på IT får sysle i fred med det, mens de som er glade i musikk får drive med sitt.

Smakte teen godt?:-) Det var vel ment som It, og ikke IT

Skrevet

Smakte teen godt?:-) Det var vel ment som It, og ikke IT

Ja, teen var bra bortsett fra at eg tror ho har gått tom for honning.

Men eg som er så beskjeden, sa ingenting.

Fikk tilbud om snop også, men takka høflig nei.:)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195854802' post='3728462]

Nei, flyfly er da vineksperten. Fått flere tips av henne jeg.

Det var det jeg mente også. Og jeg tror ikke hun har et hysterisk forhold til barn og alkohol heller. De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...