Gå til innhold

idol

Gjest skikkeligfanjeg-

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det var det jeg mente også. Og jeg tror ikke hun har et hysterisk forhold til barn og alkohol heller. De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. :o)

Sånn mener jeg bestemt at det er også.

Skrevet

Godt at ikke "mariaflyfly" er her, hun hater alkohol. Uvisst av hvilken grunn.

Jeg er spent på hvilket grunnlag du uttaler deg om dette.

Skrevet

Jeg tror hun er besatt med tanke på alkohol!

Hvis noen svarer litt utenfor PK på et innlegg, sier hun ; har du drukket, er du full....

Barn må _ikke_ utsettes for alkoholiserte mennesker. selv om de er besteforeldre....

Jeg er totalt uenig...;)

Det har ingenting med at jeg har noe imot alkohol å gjøre, det har vært de gangene du lirer av deg det ene dusteutsagnet etter det andre, at jeg har ment du har vært beruset når du har skrevet.

Dersom du ikke har vært beruset når du har skrevet disse tingene, er det desto større grunn til bekymring.

Skrevet

Det var det jeg mente også. Og jeg tror ikke hun har et hysterisk forhold til barn og alkohol heller. De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. :o)

''De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. :o)''

Slik er min oppfatning av situasjonen også:-) Men man skal ikke se bort fra at enkelte ikke er enig i at de har sagt noe 'merkelig' når de får denne kommentaren av flyfly;-)

Skrevet

''De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. :o)''

Slik er min oppfatning av situasjonen også:-) Men man skal ikke se bort fra at enkelte ikke er enig i at de har sagt noe 'merkelig' når de får denne kommentaren av flyfly;-)

Sannsynligvis! :o) Men det er i alle fall i slike situasjoner jeg har fått høre det. ;o)

Skrevet

Sannsynligvis! :o) Men det er i alle fall i slike situasjoner jeg har fått høre det. ;o)

Me too! :-)

Skrevet

Baksnakking. Bah. :P

På ingen som helst måte! :-)

Har jeg f eks sagt at det ikke var berettiget å hinte om at det jeg har sagt var 'merkelig', kanskje? ;-)

Skrevet

På ingen som helst måte! :-)

Har jeg f eks sagt at det ikke var berettiget å hinte om at det jeg har sagt var 'merkelig', kanskje? ;-)

Hehe, i grunnen ikke.

Dessuten var det åpenlys baksnakking. Da er det nesten greit. ;)

Skrevet

Hehe, i grunnen ikke.

Dessuten var det åpenlys baksnakking. Da er det nesten greit. ;)

Nesten, du liksom! ;-) Bare innrøm at du liker oppmerksomheten!! ;-)

Skrevet

Nesten, du liksom! ;-) Bare innrøm at du liker oppmerksomheten!! ;-)

Jeg soler meg selvsagt i glansen. ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det har ingenting med at jeg har noe imot alkohol å gjøre, det har vært de gangene du lirer av deg det ene dusteutsagnet etter det andre, at jeg har ment du har vært beruset når du har skrevet.

Dersom du ikke har vært beruset når du har skrevet disse tingene, er det desto større grunn til bekymring.

For meg er du en; Alt skal være perfekt eller det skal ikke!

Hva du mener om meg, betyr null!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...