Gjest Shira :o) Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det var det jeg mente også. Og jeg tror ikke hun har et hysterisk forhold til barn og alkohol heller. De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. ) Sånn mener jeg bestemt at det er også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Godt at ikke "mariaflyfly" er her, hun hater alkohol. Uvisst av hvilken grunn. Jeg er spent på hvilket grunnlag du uttaler deg om dette. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg tror hun er besatt med tanke på alkohol! Hvis noen svarer litt utenfor PK på et innlegg, sier hun ; har du drukket, er du full.... Barn må _ikke_ utsettes for alkoholiserte mennesker. selv om de er besteforeldre.... Jeg er totalt uenig... Det har ingenting med at jeg har noe imot alkohol å gjøre, det har vært de gangene du lirer av deg det ene dusteutsagnet etter det andre, at jeg har ment du har vært beruset når du har skrevet. Dersom du ikke har vært beruset når du har skrevet disse tingene, er det desto større grunn til bekymring. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det var det jeg mente også. Og jeg tror ikke hun har et hysterisk forhold til barn og alkohol heller. De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. ) ''De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. )'' Slik er min oppfatning av situasjonen også:-) Men man skal ikke se bort fra at enkelte ikke er enig i at de har sagt noe 'merkelig' når de får denne kommentaren av flyfly;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 ''De gangene hun har sagt "Har du drekki!?" så er det vel når noen har sagt noe merkelig. )'' Slik er min oppfatning av situasjonen også:-) Men man skal ikke se bort fra at enkelte ikke er enig i at de har sagt noe 'merkelig' når de får denne kommentaren av flyfly;-) Sannsynligvis! ) Men det er i alle fall i slike situasjoner jeg har fått høre det. ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Sannsynligvis! ) Men det er i alle fall i slike situasjoner jeg har fått høre det. ;o) Me too! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Me too! :-) Baksnakking. Bah. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Baksnakking. Bah. På ingen som helst måte! :-) Har jeg f eks sagt at det ikke var berettiget å hinte om at det jeg har sagt var 'merkelig', kanskje? ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 På ingen som helst måte! :-) Har jeg f eks sagt at det ikke var berettiget å hinte om at det jeg har sagt var 'merkelig', kanskje? ;-) Hehe, i grunnen ikke. Dessuten var det åpenlys baksnakking. Da er det nesten greit. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hehe, i grunnen ikke. Dessuten var det åpenlys baksnakking. Da er det nesten greit. Nesten, du liksom! ;-) Bare innrøm at du liker oppmerksomheten!! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Nesten, du liksom! ;-) Bare innrøm at du liker oppmerksomheten!! ;-) Jeg soler meg selvsagt i glansen. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det har ingenting med at jeg har noe imot alkohol å gjøre, det har vært de gangene du lirer av deg det ene dusteutsagnet etter det andre, at jeg har ment du har vært beruset når du har skrevet. Dersom du ikke har vært beruset når du har skrevet disse tingene, er det desto større grunn til bekymring. For meg er du en; Alt skal være perfekt eller det skal ikke! Hva du mener om meg, betyr null! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.