Gå til innhold

Piercing

Gjest Litt kjedelig hvis jeg må

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en piercing rett under underleppa og skal starte ny

jobb på sykehuset snart. Jobber som fysioterapeut. MÅ piercingen ut??

Gjest Høstløvet
Skrevet

Hvis du bryr deg om pasientene, så må du nok helst det..

Skrevet

Hvis du bryr deg om pasientene, så må du nok helst det..

Er det piercingen som avgjør om jeg bryr meg om pasientene mine eller ikke??

Gjest Høstløvet
Skrevet

Er det piercingen som avgjør om jeg bryr meg om pasientene mine eller ikke??

Absolutt ikke, men det at vi helsearbeidere tar de nødvendige forholdsregler, når det gjelder hygiene, er jo en viktig/veldig stor del av jobben.

Skrevet

Absolutt ikke, men det at vi helsearbeidere tar de nødvendige forholdsregler, når det gjelder hygiene, er jo en viktig/veldig stor del av jobben.

DET skal jeg si med enig i. Da jeg jobbet på sykehus for et par år siden, var det faktisk

lov å ha nesepiercing. Dessuten er det lov å bruke gifteringer. Tror kanskje det er litt ulik

praksis på sykehusene i forhold til hva det er lov til.

Gjest Høstløvet
Skrevet

DET skal jeg si med enig i. Da jeg jobbet på sykehus for et par år siden, var det faktisk

lov å ha nesepiercing. Dessuten er det lov å bruke gifteringer. Tror kanskje det er litt ulik

praksis på sykehusene i forhold til hva det er lov til.

Det er helt sikkert. Kanskje lurt å spørre hvordan de praktiserer det der du skal jobbe. Litt merkelig det der med gifteringer, forresten. Sånn er det jo stort sett over alt, men de breie ringene må jo være helt supert for bakterievekst etc. Da må jo litt pynt i ansiktet egentlig være mer harmløst.

Skrevet

Det er helt sikkert. Kanskje lurt å spørre hvordan de praktiserer det der du skal jobbe. Litt merkelig det der med gifteringer, forresten. Sånn er det jo stort sett over alt, men de breie ringene må jo være helt supert for bakterievekst etc. Da må jo litt pynt i ansiktet egentlig være mer harmløst.