Gå til innhold

Hvilket utseende har du?

Anbefalte innlegg

Gjest litt nyskjerrig jeg
Skrevet

Mørk, lys, stor , liten, fregner ovs? Morsomt å kunne danne seg et bilde.

Skrevet

Jeg er ca 30 cm høy, litt lodden, nesa er ikke så veldig stor men den funker. Har ingen fregner heldigvis.

Skrevet

Jeg er ca 30 cm høy, litt lodden, nesa er ikke så veldig stor men den funker. Har ingen fregner heldigvis.

Endelig vet eg hvem du er, og det var sønnen min (16 år) som kom på etter å ha hørt din beskrivelse.

Du er "Lille My" fra Mummidalen!

Ps! Eg blei så glad for hjelpen, att han fikk 2 skiver, ei med 1.5 kokt skinke på og 1 skive med 3(!) fårepølser på.

Skrevet

Endelig vet eg hvem du er, og det var sønnen min (16 år) som kom på etter å ha hørt din beskrivelse.

Du er "Lille My" fra Mummidalen!

Ps! Eg blei så glad for hjelpen, att han fikk 2 skiver, ei med 1.5 kokt skinke på og 1 skive med 3(!) fårepølser på.

Jeg er ikke Lille My fra Mummidalen, nei, men jeg kjenner henne. Hun er ikke noe spesielt hyggelig, men vi fant tonen en gang vi var på vinsmaking. Hun tåler jo ingenting da!

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvorfor spør du om det?

Folk liker jo å holde seg anonyme her inne, vil jeg tro..:) Og liker vel ikke å "avsløre" noe særlig om seg selv..Ihvertfall ikke jeg.

Det betyr jo liksom ingenting.

Skrevet

Jeg er 1.87, mørk (helt kort hår) kraftig, ikke feit. hårete, ganske stor nese, mye tatoveringer (sleeves+++) og ser skummel ut sier alle helt til de finner ut jeg er en snill (og barnslig tulling)

Er fornøyd, så der bør du ha ett bilde av meg i hodet ditt.... ;)

Gjest mandolina
Skrevet

Hvordan ser du ut selv da?

PS. nysgjerrig skrives med g.

Hilsen

Gjest mandolina
Skrevet

En akkurat passe tykk dame i sin beste alder :-).

(men hvem er "nyskjerrig"? - bortsett fra at h*n ikke kan stave?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...