Gå til innhold

Tattoo-utstyr

Anbefalte innlegg

Gjest Wolverina
Skrevet

Hei hei!

Håper det er noen som har snøring her på hva et komplett sett med tatoveringsutstyr ligger på i pris? Kommer ikke frem til noe ved søk. Fant et til 2800, men det kan jo ikke stemme?? (billig!)

Har lyst å prøve meg på dette.

Skrevet

Du får sett eller kit som det heter billigere enn det også, det er ikke så veldig dyrt hvis du ikke skal ha skikkelig bra utstyr.

Kjøpte ett kitt til $750 for en venn av meg da jeg bodde i USA, og det var stoooort, tror det var seks maskiner, for skygger og hele suppa.

Det var det største de hadde hos en som selger til tatoveringssjapper, og grei kvalitet.

Skrevet

Ha'kke peiling. Men hvis du vil kjøpe noe sånt så betyr det at du ønsker flere tatoveringer det da? Men er det pent? Jeg synes det er helt forferdelig, en liten en et sted kan være sexy, men mange og store er for jævlig.

Eller ønsker du å tatovere andre kanskje?

Av og til ser det ut til at antall tatoveringer ser ut til å være omvendt proposjonalt med iq'en.

Skrevet

Ha'kke peiling. Men hvis du vil kjøpe noe sånt så betyr det at du ønsker flere tatoveringer det da? Men er det pent? Jeg synes det er helt forferdelig, en liten en et sted kan være sexy, men mange og store er for jævlig.

Av og til ser det ut til at antall tatoveringer ser ut til å være omvendt proposjonalt med iq'en.

''Av og til ser det ut til at antall tatoveringer ser ut til å være omvendt proposjonalt med iq'en.''

Hehe... Du har rett. :-)

Skrevet

Mhm de med mange tatoveringer er domminger.....

=)

Gjest Wolverina
Skrevet

Du får sett eller kit som det heter billigere enn det også, det er ikke så veldig dyrt hvis du ikke skal ha skikkelig bra utstyr.

Kjøpte ett kitt til $750 for en venn av meg da jeg bodde i USA, og det var stoooort, tror det var seks maskiner, for skygger og hele suppa.

Det var det største de hadde hos en som selger til tatoveringssjapper, og grei kvalitet.

Takker for tilbakemeldingen :)

Gjest Wolverina
Skrevet

Ja, og jeg har noen piercinger som også gjør meg forferdelig uintelligent.

(uffa meg) *rister på hodet*

Synes det er bra at vertfall _noen_ er opplyste og oppegående her i verden.

*klapp klapp* XD Right on!

Skrevet

Ja, og jeg har noen piercinger som også gjør meg forferdelig uintelligent.

(uffa meg) *rister på hodet*

Synes det er bra at vertfall _noen_ er opplyste og oppegående her i verden.

*klapp klapp* XD Right on!

Hehe....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...