Gå til innhold

er så jævlig trist..

Anbefalte innlegg

Gjest snuppi snuppisen
Skrevet

jeg er så forferdelig deprimert. krangla med kjæresten min som jeg elsker over alt på jord, har ikke fått svar fra han siden onsdag. har krangla før også, men.. ja..det var ikke noen stor grunn til kranglen heller. jeg har sendt masse unnskyld-meldinger (som jeg egentlig ikke følte at jeg trengte å gjøre men gjorde det for det) la meg langflat, bøyet meg helt i støvet, men har ikke fått noe svar, og jeg har omtrent ikke sovet siden onsdag. i går drakk jeg litt vin for å prøve å sove, men det ble bare ekkel søvn uten å bli uthvilt.

jeg er så forferdelig lei meg for alt..føler at jeg er veldig langt nede nå.. heldigvis skal jeg på senteret og handle med moren min om en times tid, så det er i hvertfall godt å være sammen med mamma..jeg er 24 år, jeg burde klare å ta meg sammen, men jeg har ingen energi, orker ikke støvsuge, ikke rydde, ikke spise, ikke sove, alt er bre vondt når han ikke er her..

jeg ønsker meg så inderlig at alt skal være i orden, at det ikke har skjedd noe "feil" som jeg vil bli trist for, jeg håper bare at alt er bra, slik det skal være. jeg savner han så forferdelig mye og jeg føler meg kvalm og ekkel. gråter hele tiden, men jeg klarer ikke la være..

jeg kjenner en sterk trang til å rispe meg opp på huden, slik jeg har gjort mange ganger før når ting har vært så vondt som nå, men har ikke rispet meg enda så det er jeg stolt av, men jeg kjenner at hvis jeg ikke får den gleden tilbake som jeg trenger, bekreftelse på at alt er bra, så orker jeg snart ikke mer.. følelsene er uutholdelige, det gjør så vondt i hele meg og klumpen i halsen gjør at jeg nesten ikke klarer å svelge..

Skrevet

Ikke skad deg selv.

Jeg forstår at du trenger bekreftelse nå, men du må gi den til deg selv. Det er fint du skal ut med moren din, det hjelper å ha noe annet gjøre. Du har ikke lyst eller føler du har krefter til å gjøre husarbeid, men det kan faktisk hjelpe. En annen ting som hjelper er å skrive ned alt du tenker i rasende fart. Det vil sortere tankekjøret litt og kanskje gi deg et pusterom til å tenke rasjonelt. Jeg foreslår også at du ringer en god venn, venninne eller et familiemedlem. Snakk med de, enten om det du føler eller om helt andre ting.

Dette går seg til. Klem :)

Skrevet

Jeg føler med deg. Det hjelper ikke å skade seg selv. Finn på noe å gjøre, inviter deg selv på middag hos andre, så får du i hvert fall noe å spise. Betro deg til noen, det hjelper ofte å sette ord på tingene. Hvis du ikke vil snakke med noen om det, sett ord på sorgen og sinnet som Glimtipper foreslår. Det har jeg gjort mange ganger når jeg har vært lei meg eller rasende, og det hjelper. Og til sist: Ikke kontakt ham. Du har bedt om unnskylding, og det får være nok. Slutter du å mase kommer han nok på bedre tanker og angrer seg han også.

Gjest snuppi snuppisen
Skrevet

Jeg føler med deg. Det hjelper ikke å skade seg selv. Finn på noe å gjøre, inviter deg selv på middag hos andre, så får du i hvert fall noe å spise. Betro deg til noen, det hjelper ofte å sette ord på tingene. Hvis du ikke vil snakke med noen om det, sett ord på sorgen og sinnet som Glimtipper foreslår. Det har jeg gjort mange ganger når jeg har vært lei meg eller rasende, og det hjelper. Og til sist: Ikke kontakt ham. Du har bedt om unnskylding, og det får være nok. Slutter du å mase kommer han nok på bedre tanker og angrer seg han også.

takk for gode råd, håper det blir slik du sier.. stor klem til deg fra meg

Skrevet

Ikke skad deg selv.

Jeg forstår at du trenger bekreftelse nå, men du må gi den til deg selv. Det er fint du skal ut med moren din, det hjelper å ha noe annet gjøre. Du har ikke lyst eller føler du har krefter til å gjøre husarbeid, men det kan faktisk hjelpe. En annen ting som hjelper er å skrive ned alt du tenker i rasende fart. Det vil sortere tankekjøret litt og kanskje gi deg et pusterom til å tenke rasjonelt. Jeg foreslår også at du ringer en god venn, venninne eller et familiemedlem. Snakk med de, enten om det du føler eller om helt andre ting.

Dette går seg til. Klem :)

takk for at du svarte, satte stor pris på det..varm klem fra meg.

Gjest this is a signature
Skrevet

??

Glemte du å endre nicket ditt?

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg trodde du var gutt..

Skrevet

??

Glemte du å endre nicket ditt?

Nei, _jeg_ glemte ikke å endre nicket mitt. Det er ikke jeg som har skrevet dette innlegget, men det stemmer at _jeg_ er veldig trist i dag fordi _hun_ har det trist. Innlegget ble skrevet herfra, men det skulle ikke blitt undertegnet med mitt nick. Ergo ble det mye kluss, jeg visste ikke det ble skrevet heller før jeg ble obs på det for en liten stund siden.

Men, en liten oppmuntring til familiemedlemmet mitt som skrev innlegget: Jeg håper alt kommer til å ordne seg også, det gjør jeg virkelig. Det er ikke lett for noen dette, men jeg er sikker på at du kommer til å klare det. Jeg støtter deg i allefall hundre prosent, og vel så det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...