Gå til innhold

Lurer på om jeg har fått en hemroide

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i dag ja
Skrevet

Huff det er så flaut, plutselig en dag hadde jeg vondt i rumpa :P Merka det når jeg gikk og satt meg ned, men det har blitt bedre. Kjente etter i dusjen istad, det er liksom en klump rett på innsiden av åpningen som er øm. Er det hemroide tro? Tør ikke gå til lege og ha folk baki der, huff så flaut.

Skrevet

Hvis du søker på hemorroider på nett får du opp masse lesestoff. Her på DOL også.

Skrevet

Hvis du søker på hemorroider på nett får du opp masse lesestoff. Her på DOL også.

''Lurer på om jeg har fått en hemroide

– mij''

Mulig du får opp masse lesestoff, men neppe noe om Hemorider, enten du søker på "hemroide" eller "hemorroider" !

*plystrer uskyldig, mens eg ser opp i lufta*

Skrevet

– mij''

Mulig du får opp masse lesestoff, men neppe noe om Hemorider, enten du søker på "hemroide" eller "hemorroider" !

Kanskje best å søke på "vemmelig klump i rompa" da.

Skrevet

– mij''

Jeg skjønner ikke helt hva du babler om. Det er mye tull fra deg..

Skrevet

Det er en skrivefeil i innlegget, for det heter vel hemorider hvis jeg ikke tar helt feil.

Skrevet

Det var du som tulla!

Eg bare påpekte helt tilfeldig at det ikkje heter ''hemorroider'' altså H-E-M-O-R-R-O-I-D-E-R (som du skrev), men "hemorider" altså H-E-M-O-R-I-D-E-R (som eg skrev).

Ellers går det vel bra? :-)

Ps! Eg skriver mye tull, det har du rett i, men denna gangen var det du som tulla! :-)

Skrevet

Det var du som tulla!

Eg bare påpekte helt tilfeldig at det ikkje heter ''hemorroider'' altså H-E-M-O-R-R-O-I-D-E-R (som du skrev), men "hemorider" altså H-E-M-O-R-I-D-E-R (som eg skrev).

Ps! Eg skriver mye tull, det har du rett i, men denna gangen var det du som tulla! :-)

Det heter ikke H-E-M-O-R-I-D-E-R heller , men

H-E-M-O-R-O-I-D-E-R

Skrevet

Det heter ikke H-E-M-O-R-I-D-E-R heller , men

H-E-M-O-R-O-I-D-E-R

Og eg så tenkte eg skulle "arrestere" rettskrivningsfantomet, søren også! :-)

Skrevet

Og eg så tenkte eg skulle "arrestere" rettskrivningsfantomet, søren også! :-)

Unnskyld :o)

Skrevet

Det var du som tulla!

Vi er flere som ikke kan skrive skikkelig

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=99999999&id=1465

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...