Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Jeg har en venninne som klarer seg kun på studielån - OGSå om sommeren. Jeg får det bare ikke til å stemme, å finne det mulig..Hun røyker også. Er det ikke vanlig å jobbe på sommeren? 0 Siter
tiliti Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 At det er vanlig betyr ikke at alle gjør det. Jeg kjenner også flere som har klart å strekke studielånet sitt til å dekke hele året og dermed hatt en rimelig blakk ferie i ferien. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det kommer da helt an på hvordan hun bor og hva forbruket hennes er utenom røyken. Jeg har i perioder fint klart meg på 6000 kr i måneden, og det har hun jo også å leve av hvis hun ikke jobber om sommeren. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det kommer da helt an på hvordan hun bor og hva forbruket hennes er utenom røyken. Jeg har i perioder fint klart meg på 6000 kr i måneden, og det har hun jo også å leve av hvis hun ikke jobber om sommeren. man får jo ikke lån i juni og juli.. Og bøker koster jo flere tusen... 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 man får jo ikke lån i juni og juli.. Og bøker koster jo flere tusen... Til sammen får man over 82 900 kr i året. Del det på 12 og så ser du at det blir 6908 kr i måneden gjennomsnittlig. Skulle hun trenge 6000 kr i måneden å leve for har hun i såfall 10 896 i året til å kjøpe bøker for. Det er mye mer enn jeg bruker til bokkjøp til mitt studie. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg kjenner folk som har klart det. Og etter at hun begynte å jobbe og tjene penger, vokser sparekontoen dag for dag. Det er helt mulig, ja. Men veldig vanlig er det vel ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.