Gå til innhold

hva er ditt hobbit navn?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Rosie-Posie Sandydowns:).

Alvenavn ble: Lúthien Eärfalas

Skrevet
  mij skrev (På 24.11.2007 den 18.25):

Esmerelda Hamwich of Buckleberry Fern

Hihi :-)

haha det var da ikke måte på ;)

Skrevet
  pekkaline skrev (På 24.11.2007 den 18.26):

haha det var da ikke måte på ;)

Fornøyd med den ja :-) Men du og this is a signature har visst samme fornavn - artig det og!

Skrevet
  mij skrev (På 24.11.2007 den 18.28):

Fornøyd med den ja :-) Men du og this is a signature har visst samme fornavn - artig det og!

ja det vil jo vise seg hvor mange vi er med samme navn....

Skrevet

NB: Jeg tenkte å gi beskjed til dere om å muligens ikke skrive inn eget etternavn, da navnet ditt kan bli kjent av andre med samme navn... Fornavn og abc f.eks.

Skrevet
  pekkaline skrev (På 24.11.2007 den 18.41):

NB: Jeg tenkte å gi beskjed til dere om å muligens ikke skrive inn eget etternavn, da navnet ditt kan bli kjent av andre med samme navn... Fornavn og abc f.eks.

Hæ?

Skrevet
  this is a signature skrev (På 24.11.2007 den 19.02):

Hæ?

Jeg ville bare gi beskjed. Ser at jeg og deg har samme fornavn..... Så dersom man vil verne seg så bør man kanskje ikke skrive etternavnet sitt. Opp til hver og en :)

Skrevet

Jeg er hobbiten Esmerelda Danderfluff, og alven Inwë Tulcakelumë.

Dette med like navn tror jeg ikke er noe problem, ser at en annen her har fått samme fornavn som meg, men jeg vet at mitt er unikt i Norge - så det er nok bare flere fornavn/etternavn som gir samme hobbit- eller alvenavn.

Skrevet
  mij skrev (På 24.11.2007 den 18.28):

Se svaret til Mom33 lenger opp.

Skrevet
  pekkaline skrev (På 24.11.2007 den 18.29):

ja det vil jo vise seg hvor mange vi er med samme navn....

Se svaret til Mom 33.

Skrevet
  this is a signature skrev (På 24.11.2007 den 20.19):

Se svaret til Mom 33.

JA så det nå. Jeg ville bare være på den sikre siden :) Men da er det jo greit. Alle kan kjøre på med hele navnet sitt :)

Skrevet
  Mom33 skrev (På 24.11.2007 den 20.14):

Jeg er hobbiten Esmerelda Danderfluff, og alven Inwë Tulcakelumë.

Dette med like navn tror jeg ikke er noe problem, ser at en annen her har fått samme fornavn som meg, men jeg vet at mitt er unikt i Norge - så det er nok bare flere fornavn/etternavn som gir samme hobbit- eller alvenavn.

Vi satser på det :) Morsomme navn var det i allefall!

Skrevet

Jeg ble Goldie Loamsdown of Deephallow.. Prøv å si det tre ganger kjapt, liksom..

Morsomt :)

Skrevet
  blame skrev (På 24.11.2007 den 20.41):

Jeg ble Goldie Loamsdown of Deephallow.. Prøv å si det tre ganger kjapt, liksom..

Morsomt :)

Hehe..:)

Du sjekka ikke alvenavnet ditt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...