Gå til innhold

Fu: Tror du på aliens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sannsynligheten for at vi skal være alene i rommet må være liten, siden rommet har så store avstands - og tidsdimensjoner. Hva tror dere?

Skrevet

Jeg har egentlig ingen tro/ikke-tro på romvesener. Som du sier er det jo et stort univers, og jeg synes det er teit å avvise liv fordi det ikke finnes jord-lignende planeter. Det kan jo være vesener som ikke trenger vann for å overleve.

Skrevet

Jeg har egentlig ingen tro/ikke-tro på romvesener. Som du sier er det jo et stort univers, og jeg synes det er teit å avvise liv fordi det ikke finnes jord-lignende planeter. Det kan jo være vesener som ikke trenger vann for å overleve.

Ja det er sant, men nå har de også funnet flere jord-lignende planeter utenfor vår galakse... litt spennende det er og se utviklingen! Har sett på programmer om verdensrommet på National Geograpic i hele ettermiddag :-)

Skrevet

Selvfølgelig finnes det liv andre steder i rommet.

Men eg tror ikkje på "små grønne menn".

Skrevet

små grønne menn tror ikke jeg heller på. Det er vel egentlig bare en myte. Men aliens, det tror jeg på. Altså fremmede intelligente arter.

Skrevet

små grønne menn tror ikke jeg heller på. Det er vel egentlig bare en myte. Men aliens, det tror jeg på. Altså fremmede intelligente arter.

''Men aliens, det tror jeg på. Altså fremmede intelligente arter.''

Enig.

Skrevet

Ånei?!

Skrevet

Eg tenkte på de glatte over 30 cm.! :-)

Nåh, slik å forstå. Det blir jo raskt noe helt annet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...