Gjest aliens Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Sannsynligheten for at vi skal være alene i rommet må være liten, siden rommet har så store avstands - og tidsdimensjoner. Hva tror dere? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Jeg har egentlig ingen tro/ikke-tro på romvesener. Som du sier er det jo et stort univers, og jeg synes det er teit å avvise liv fordi det ikke finnes jord-lignende planeter. Det kan jo være vesener som ikke trenger vann for å overleve. 0 Siter
Gjest alines Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Jeg har egentlig ingen tro/ikke-tro på romvesener. Som du sier er det jo et stort univers, og jeg synes det er teit å avvise liv fordi det ikke finnes jord-lignende planeter. Det kan jo være vesener som ikke trenger vann for å overleve. Ja det er sant, men nå har de også funnet flere jord-lignende planeter utenfor vår galakse... litt spennende det er og se utviklingen! Har sett på programmer om verdensrommet på National Geograpic i hele ettermiddag :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Selvfølgelig finnes det liv andre steder i rommet. Men eg tror ikkje på "små grønne menn". 0 Siter
Gjest aliens Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Selvfølgelig finnes det liv andre steder i rommet. Men eg tror ikkje på "små grønne menn". små grønne menn tror ikke jeg heller på. Det er vel egentlig bare en myte. Men aliens, det tror jeg på. Altså fremmede intelligente arter. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 små grønne menn tror ikke jeg heller på. Det er vel egentlig bare en myte. Men aliens, det tror jeg på. Altså fremmede intelligente arter. ''Men aliens, det tror jeg på. Altså fremmede intelligente arter.'' Enig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Selvfølgelig finnes det liv andre steder i rommet. Men eg tror ikkje på "små grønne menn". Ånei?! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ånei?! Eg tenkte på de glatte over 30 cm.! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Eg tenkte på de glatte over 30 cm.! :-) Nåh, slik å forstå. Det blir jo raskt noe helt annet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.