Gå til innhold

Sang i bryllup

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, det var ei jeg kjenner som skulle lage en mix til festen etter bryllupet for et vennepar som skulle gifte seg.. Og hun holdt på å ta med Jim Croce - If you wanna be happy for the rest of your life Hun hadde hørt den på radioen og syntes den var litt fengende, men ikke hørt så nøye på teksten - det var jo bare noe med "happy for the rest of your life" og "wife" og sånn, det måtte jo passe.. :P

Refrenget:

"If you wanna be happy for the rest of your life

Never make a pretty woman your wife

So from my personal point of view

Get an ugly girl to marry you"

Uff, det var ei jeg kjenner som skulle lage en mix til festen etter bryllupet for et vennepar som skulle gifte seg.. Og hun holdt på å ta med Jim Croce - If you wanna be happy for the rest of your life Hun hadde hørt den på radioen og syntes den var litt fengende, men ikke hørt så nøye på teksten - det var jo bare noe med "happy for the rest of your life" og "wife" og sånn, det måtte jo passe.. :P

Refrenget:

Bommert! Hehe.... :-)

Refrenget:

Haha. Det kunne jo vert morsomt om man var typen da. Men ikke hvis det skulle være et veldig sukkerbryllup kanskje.. =)

Synes det er helt fælt hvordan folk "misbruker" sanger uten å ta seg bryet med å høre etter hva de handler om. En jeg kjenner syntes han var verdens mest romantiske da han sang "tears in heaven" for sin kjære i bryllupet deres *grøss*

(Altså Eric Claptons sang til sin avdøde sønn, som handler om hans frykt for at han aldri skal få se ham igjen)

Annonse

Er det ikke en som heter "love is in the air" som er litt sprelsk med rompevrikk takt? haha, så stilig at du vil gjøre noe utenom det vanlige! Jeg er ikke flink til å søke opp sanger desverre

Helt i orden om du ikke finner lyricsene og sånn, bare kjekt om du har forslag!

Trenger ikke være en rask sang nødvendigvis, men en kjærlighetssang som heller mot tøff fremfor oversukkerkliss =)

Vurderer noe hellbillies, men alle de vakre sangene er om jentene han IKKE fikk =/ Og tøffe rockegutter synger sjeldent om kjærlighet.

Haha. Det kunne jo vert morsomt om man var typen da. Men ikke hvis det skulle være et veldig sukkerbryllup kanskje.. =)

Synes det er helt fælt hvordan folk "misbruker" sanger uten å ta seg bryet med å høre etter hva de handler om. En jeg kjenner syntes han var verdens mest romantiske da han sang "tears in heaven" for sin kjære i bryllupet deres *grøss*

(Altså Eric Claptons sang til sin avdøde sønn, som handler om hans frykt for at han aldri skal få se ham igjen)

Trodde "alle" visste hva den sangen handlet om.. Den ble spilt i minnestunden for ei venninne, ikke bare fordi den var en av favorittsangene hennes. Det var en litt mer passende setting for den sangen, ja.

Det er forresten en side på nett hvor man kan sende inn eksempler på tekster man har hørt heelt feil.. "Bad moon rising" ble "There's a bathroom on the right" eller noe sånt.. :-)

Ikke akkurat det du lurte på i tråden din, jeg skal vri hodet mitt og se gjennom mp3ene mine og se om jeg kommer på noe passende :)

Nemmen! Skal du gifte deg også? Gratulerer!

Skal si du kommer med store nyheter de sjeldne gangene jeg er innom dol!

*Gratulasjonsklem*

Hehe, takk. Du virker sikkert helt galskap for dere som har fulgt alle mine innerste tanker om det ene og det andre her inne, men tross min unge alder og den forholdsvis korte tiden vi har vært sammen, så tror jeg likevel jeg har erfaring og magefølelse nok til å vite at han virkelig er den rette for meg =)

Du har ikke noen sanger da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...