Gå til innhold

Dessert julaften

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

26

• Lillemus

7

• hare1365380455

7

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Det med risgrøt med mandel på dagen har jeg aldri skjønt. Det er jo ganske mektig, og etterpå skal man ha julemiddag? Da hadde jeg aldri orket julematen.

Vi pleide en stund å spise risengrynsgrøt lille julaften. Nå blir det gjerne en gang i løpet av romjula.

Annonse

I min familie har vi alltid hatt iskake til dessert på julaften. Mens når vi er hos familien til samboeren min blir det servert multekrem. Men det er gjerne iskake til barna, og til meg som ikke liker multekrem.

''Men det er gjerne iskake til barna, og til meg som ikke liker multekrem.''

Jeg tilhører også den kategorien! ;-)

Skjønner ikke hvorfor man skal ødelegge fine bær ved å ha oppi den heslige kremen!! ;-)

Gjest annlovinda

''Men det er gjerne iskake til barna, og til meg som ikke liker multekrem.''

Jeg tilhører også den kategorien! ;-)

Skjønner ikke hvorfor man skal ødelegge fine bær ved å ha oppi den heslige kremen!! ;-)

Helt enig, kremen ødelegger den desserten. Bærene er jo gode de, UTEN krem. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...