Gå til innhold

Gørrkjedelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff..Nå kjeder eg meg...:(

Har lest ALLE de siste 100 innlegga på Dol nå!

Kor mange har du lest, sånn ca., gjerne prosentvis?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

6

• Sofline

5

• hare1365380455

4

• spyrothedragon

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

100 nyeste er som oftes lest her oss meg *rødme*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195937467' post='3728965]

Samme her.. Bare sitter og venter på flere innlegg :P

Skrevet

Så finn på noen bryllupssanger til meg da! Du har jo tydeligvis evnen til å finne sanger til ethvert tema =p

Skrevet

Samme her.. Bare sitter og venter på flere innlegg :P

Du får finne på noen lure innlegg du. Jeg er så trøtt i kveld at jeg egner meg bare til å svare ;o)

Skrevet

Så finn på noen bryllupssanger til meg da! Du har jo tydeligvis evnen til å finne sanger til ethvert tema =p

Nå skla vi visst få se ho kysse ei jente foran ei norsk kirke (God Kveld Norge, på TV2), dessuten så eg ett bilde av ho (naken selvfølgelig) med fingen der Kari Traa hadde den tidligere.

Følg med folkens.

Skrevet

Nå skla vi visst få se ho kysse ei jente foran ei norsk kirke (God Kveld Norge, på TV2), dessuten så eg ett bilde av ho (naken selvfølgelig) med fingen der Kari Traa hadde den tidligere.

Følg med folkens.

*sitter klistret til TV-skjermen*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195937467' post='3728965]

Hvordan får man frem de 100 nyeste? Leter, men finner ikke.

Skrevet

Følg med folkens.

Fortsatt ikke fristet til å se på TV....

Skrevet

Nei, går gjerne litt til og fra, så rekker aldri lese det meste.

Skrevet

Oppe på siden står det siste 25\50\100 hos meg. Jeg trykker på 100, da kommer listen med 100 nyeste opp.

Skrevet

Jeg har lest ca 10 %. Sitter og tenker på hvor lenge siden det er siden jeg drakk øl, og lurer på om jeg savner det. Også lurer jeg på om at hvis jeg ikke savner det, er det et tegn på at jeg begynner å bli urgammel?

Skrevet

Du har kanskje samme problemet som sønnen min, nå han logger seg inn får han ikkje opp "Siste 25/50/100.

Men når eg logger inn med mitt passord er alt ok.

Skrevet

Følg med folkens.

Den dama skulle vært låst inne og beskytta mot seg sjøl. Orker virkelig ikke å ta tre steg bort til tv'en for å se på henne.

Skrevet

Jeg har lest ca 10 %. Sitter og tenker på hvor lenge siden det er siden jeg drakk øl, og lurer på om jeg savner det. Også lurer jeg på om at hvis jeg ikke savner det, er det et tegn på at jeg begynner å bli urgammel?

Det er ikke et tegn på at du begynner å bli urgammel, men at du er for ung. :-)

Skrevet

Kor lenge siden er det du drakk øl sist da?

(eg drakk øl sist 1 januar i år)

Skrevet

Den dama skulle vært låst inne og beskytta mot seg sjøl. Orker virkelig ikke å ta tre steg bort til tv'en for å se på henne.

Ikkje nok med det Aune Sand var med også!

Skrevet

Kor lenge siden er det du drakk øl sist da?

(eg drakk øl sist 1 januar i år)

Det må vel ha vært i juli jeg drakk øl sist, det er lenge siden.

Jeg har også lurt på om tidsbegrepet forandrer seg jo eldre man blir. Det oppleves kortere mellom hvert år fordi man har levd i stadig lengre tid, og evigheter siden man var ung.

Skrevet

Det er ikke et tegn på at du begynner å bli urgammel, men at du er for ung. :-)

For ung i forhold til hva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...