Hushjelpen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Brodern, han er den eneste jeg har igjen å kjøpe gave til... Bor hjemme hos mor og far og har ingen planer om å kjøpe bolig med det første... så hus-ting er uaktuelt:o) Han ønsket seg genser, t skjoprte ol, men syns det er vanskelig å kjøpe til en moteløve (genserne de bruker koster vel 800-900 kroner). gavekort syns jeg blir litt kjedelig... Noen tips? 300-400 kroner ca. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 CD, bøker, biletter til IronMaiden-konserten (eller en annen konsert med et band han liker), biletter til fotballkamp med favorittlaget, månedskort på bussen, dataspill... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Jeg er så kjip at jeg hadde kjøpt noe han kunne bruke i et fremtidig hjem, jeg da, for en 21-åring skal jo ut av redet i løpet av kort tid uansett. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.