Gå til innhold

Ditt favorittband?

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

''..og så er han så engasjert og samfunnsinteressert.''

Ja, akkurat!

Han er nok en skikkelig idealist...*lol*

''Han er nok en skikkelig idealist...*lol*''

Det er ikke noe å le av. Man skal være bra blind for ikke å skjønne at Bono er både idealistisk og ekte i engasjementet sitt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å trekke frem ett band er vanskelig.

Det bandet jeg har vært mest og lengst opphengt i gjennom tidene tror jeg må være the Waterboys. Men hører ikke særlig på dem nå lenger, da. Nå går det mer i Knudsen og Ludvigsen ;) (les: to små barn).

''Det bandet jeg har vært mest og lengst opphengt i gjennom tidene tror jeg må være the Waterboys.''

De har jeg vært opphengt i i mange år, jeg også. Oppdaga de litt sent, tror jeg, rundt 1991 kanskje... Og sida har de vært blant favorittene mine. Og Mike Scott solo også, men så er vel The Waterboys Mike Scott også ettersom resten av bandet har vært bytta ut med (u)jevne mellomrom.

Skrevet

''Han er nok en skikkelig idealist...*lol*''

Det er ikke noe å le av. Man skal være bra blind for ikke å skjønne at Bono er både idealistisk og ekte i engasjementet sitt.

''Det er ikke noe å le av. Man skal være bra blind for ikke å skjønne at Bono er både idealistisk og ekte i engasjementet sitt.''

Tja...Eg tror ikkje vi blir så veldig enige om akkurat det, så eg legger herved "ballen død" angående Bono!

Ha en fin dag ! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Det er ikke noe å le av. Man skal være bra blind for ikke å skjønne at Bono er både idealistisk og ekte i engasjementet sitt.''

Tja...Eg tror ikkje vi blir så veldig enige om akkurat det, så eg legger herved "ballen død" angående Bono!

Ha en fin dag ! :-)

''Ha en fin dag ! :-)''

U2!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...