spyrothedragon Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ja, stemmer det. Nå husker jeg det, det er du som er så fin og fiolett i fargen, med de flotte vingene! Det var litt overdrevet, men, ja, det stemmer ganske bra 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Kan du ikke bare si det som det er? Du liker ikke å drikke med arbeidskollegaer. Spør de noe mere da så får du kollegaer er jobb og venner er fest. eller no sånt. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Da blir det mjuke pakker på ho i år! Når man blir voksen ønsker man seg som kvinne gjerne myke pakker i stedet for harde, for når de er harde inneholder de som oftest kjøkkenting. 0 Siter
Jølsen Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Det var litt overdrevet, men, ja, det stemmer ganske bra Sitter du der og påstår at jeg overdriver? Sludder og pølsevev! :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Kjenner en som fikk evig fred fra alkoholmas etter å ha sagt "nei, du skjønner jeg er tørrlagt alkoholiker, og jeg holdt på å miste både kona og ungene av fylle kombinert med at jeg aldri klarte å holde finga borte fra damene når jeg drakk". Mulig det ble litt sladder om han etterpå, men han ble møkk lei - og fikk som sagt fred etter det:) Vil vel ikke akkurat anbefale samme løsning, men det er jammen tåpelig at ikke voksne folk er trygge nok på seg selv til å ikke føle ubehag over at andre ikke drikker. For jeg tror det er det det handler om! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Når man blir voksen ønsker man seg som kvinne gjerne myke pakker i stedet for harde, for når de er harde inneholder de som oftest kjøkkenting. Takk for tipset, det hadde eg ikkje tenkt på....*tenker* Ka kan eg kjøpe da, til ei på over 70 år? - ergometersykkel? - kjevle? - teppebanker? - klesrulle? - samurai(rai)sverd? Andre forslag? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Takk for tipset, det hadde eg ikkje tenkt på....*tenker* Ka kan eg kjøpe da, til ei på over 70 år? - ergometersykkel? - kjevle? - teppebanker? - klesrulle? - samurai(rai)sverd? Andre forslag? En bok fra der hun vokste opp (med bilder)? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Takk for tipset, det hadde eg ikkje tenkt på....*tenker* Ka kan eg kjøpe da, til ei på over 70 år? - ergometersykkel? - kjevle? - teppebanker? - klesrulle? - samurai(rai)sverd? Andre forslag? Hares forslag er godt... 0 Siter
Gjest 345336346 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Når man blir voksen ønsker man seg som kvinne gjerne myke pakker i stedet for harde, for når de er harde inneholder de som oftest kjøkkenting. Trodde jenter var mest glad i harde pakker jeg høhø 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 En bok fra der hun vokste opp (med bilder)? Takk for forslaget. 0 Siter
Gjest sola mi Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg er så hjertens enig at det er et drikkepress på julebord! Og jeg blir eitrende sinna når jeg får spørsmål om jeg er religiøs! Jeg spør ikke de andre om hvorfor de drikker!! Nå er jeg så "stor" at jeg tør å si ifra og tviholde på det. Men det har ikke vært lett oppigjennom tidene. Og det er da jeg synes kjempesynd på ungdommen som skal si nei til det samme. Det er jo for mange unge en helt umulig oppgave. Min oppfordring til alle før julebordsesongen må være at alle holder kjeft og drikker eller ikke drikker uten at man spør noen om HVORFOR!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Gi faen i om de synes du er både prippen og fanatisk! Det er de som er trangsynte dersom de stempler folk på den måten. Bare si at det ikke passer dersom du ikke har lyst. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Gi faen i om de synes du er både prippen og fanatisk! Det er de som er trangsynte dersom de stempler folk på den måten. Bare si at det ikke passer dersom du ikke har lyst. ''Bare si at det ikke passer dersom du ikke har lyst. :)'' Koffor det? Bare si at du "ikkje har lyst" dersom du ikkje har lyst! Ka er galt med å si sannheten? Kvinnfolk altså...:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 ''Bare si at det ikke passer dersom du ikke har lyst. :)'' Koffor det? Bare si at du "ikkje har lyst" dersom du ikkje har lyst! Ka er galt med å si sannheten? Kvinnfolk altså...:-) Fordi da slipper man å forklare ytterligere og slipper å fremstå som sær. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Fordi da slipper man å forklare ytterligere og slipper å fremstå som sær. Fy! Eg elsker sære folk...:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 ''Bare si at det ikke passer dersom du ikke har lyst. :)'' Koffor det? Bare si at du "ikkje har lyst" dersom du ikkje har lyst! Ka er galt med å si sannheten? Kvinnfolk altså...:-) Noen ganger er det bedre med en hvit løgn. Om kolleger har brukt tid på å stelle i stand og håper på godt oppmøte og en vellykket fest, er etter min mening bedre å si det ikke passer. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Noen ganger er det bedre med en hvit løgn. Om kolleger har brukt tid på å stelle i stand og håper på godt oppmøte og en vellykket fest, er etter min mening bedre å si det ikke passer. Du har vel rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.