Gå til innhold

når skal det være stille

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

har noen festglade naboer (!) jeg mener det skal være stille klokken 22- gubben mener det er 23...

vet dere hva som er riktig? kan ikke ha det slik når vi har små. vi trenger den søvnen vi kan få.

Skrevet

Det spørs vel helt på reglene i borettslaget/sameiet?

Der jeg bodde tidligere skulle det være stille mellom 23 og 7.

Skrevet

Har ikke hørt annet enn kl. 23.00, i allefall når det gjelder blokk, rekkehus osv. Vet ikke hvordan det er når det gjelder eneboliger.

Gjest Vekten87
Skrevet

tror ikke det er satt noen regler på det. men skal ta det opp på neste møte hvis det fortsetter, eller ta og nevne det for naboen.. holder på å bli gal av den dunkingen! enda verre er det at de bare har bodd her siden beg på november og har festet hver helg! første gang var det greit ( da tok det helt av med mas utenfor osv) men da tenkte jeg det var innflyttningsfest, men å ha "innflyttningsfest" hver helg er litt for drøyt...

Skrevet

Har ikke hørt annet enn kl. 23.00, i allefall når det gjelder blokk, rekkehus osv. Vet ikke hvordan det er når det gjelder eneboliger.

Vi kan bråke så lenge vi vil - inne hos oss selv.

Skrevet

Det kan forsåvidt jeg også her jeg bor, får ikke klager, men det er jo annerledes dersom folk plages av det, da ville jeg ikke bråket seint på kvelden.

Gjest hilsen naboen
Skrevet

plager det deg virkelig eller er du sjalu ??

Gjest Vekten87
Skrevet

ka si såpass at stuen deres (med høytalere og tv inn mot veggen mot oss) er vegg i vegg med soverommet våres. det er bra støy demping i og med at dette er ett ganske nytt bygg. men hører likevell dunkingen.

Gjest Vekten87
Skrevet

plager det deg virkelig eller er du sjalu ??

jeg er kjempe sjalu, derfor må de slutte!!!

Skrevet

ka si såpass at stuen deres (med høytalere og tv inn mot veggen mot oss) er vegg i vegg med soverommet våres. det er bra støy demping i og med at dette er ett ganske nytt bygg. men hører likevell dunkingen.

Unnskyld meg, men hvorfor går du ikke bare og banker på, og ber de om å dempe seg? Forklar at du har en unge som trenger ro. Minn de dessuten på at klokka er over 23.00. Blir de sure for det, er ikke det ditt problem. Du har loven på din side.

Skrevet

Her står det i husordensreglene at det ikke skal sentrifugeres etter klokken 20.00. *humre*

Jeg tror det er noen (ti)år siden de ble revidert sist :o)

Skrevet

tror ikke det er satt noen regler på det. men skal ta det opp på neste møte hvis det fortsetter, eller ta og nevne det for naboen.. holder på å bli gal av den dunkingen! enda verre er det at de bare har bodd her siden beg på november og har festet hver helg! første gang var det greit ( da tok det helt av med mas utenfor osv) men da tenkte jeg det var innflyttningsfest, men å ha "innflyttningsfest" hver helg er litt for drøyt...

Så ville jeg sagt fra med god samvittighet!

Skrevet

Så vidt jeg husker har det vært kl. 23 de stedene jeg har bodd, men mye tidligere i helgene.

Skrevet

Synes du skal banke på og be dem dempe seg. Sannsynligvis har de ikke tenkt på at de forstyrrer andre.

Skrevet

Synes du skal banke på og be dem dempe seg. Sannsynligvis har de ikke tenkt på at de forstyrrer andre.

''Synes du skal banke på og be dem dempe seg. Sannsynligvis har de ikke tenkt på at de forstyrrer andre.''

Pst..Du er nok litt seint ute (men det var gode råd) forde det var i _går_ naboene bråka! *S*

Skrevet

''Synes du skal banke på og be dem dempe seg. Sannsynligvis har de ikke tenkt på at de forstyrrer andre.''

Pst..Du er nok litt seint ute (men det var gode råd) forde det var i _går_ naboene bråka! *S*

Ja, ja... i går var jeg på fest - men vi hadde dempet musikk, og avsluttet festen i ett-tida :-)

Skrevet

Ja, ja... i går var jeg på fest - men vi hadde dempet musikk, og avsluttet festen i ett-tida :-)

Håper dere hadde det hyggelig da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...