Gjest Vekten87 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 har noen festglade naboer (!) jeg mener det skal være stille klokken 22- gubben mener det er 23... vet dere hva som er riktig? kan ikke ha det slik når vi har små. vi trenger den søvnen vi kan få. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det spørs vel helt på reglene i borettslaget/sameiet? Der jeg bodde tidligere skulle det være stille mellom 23 og 7. 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det spørs vel helt på reglene i borettslaget/sameiet? Der jeg bodde tidligere skulle det være stille mellom 23 og 7. Har ikke hørt annet enn kl. 23.00, i allefall når det gjelder blokk, rekkehus osv. Vet ikke hvordan det er når det gjelder eneboliger. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det spørs vel helt på reglene i borettslaget/sameiet? Der jeg bodde tidligere skulle det være stille mellom 23 og 7. tror ikke det er satt noen regler på det. men skal ta det opp på neste møte hvis det fortsetter, eller ta og nevne det for naboen.. holder på å bli gal av den dunkingen! enda verre er det at de bare har bodd her siden beg på november og har festet hver helg! første gang var det greit ( da tok det helt av med mas utenfor osv) men da tenkte jeg det var innflyttningsfest, men å ha "innflyttningsfest" hver helg er litt for drøyt... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Har ikke hørt annet enn kl. 23.00, i allefall når det gjelder blokk, rekkehus osv. Vet ikke hvordan det er når det gjelder eneboliger. Vi kan bråke så lenge vi vil - inne hos oss selv. 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Vi kan bråke så lenge vi vil - inne hos oss selv. Det kan forsåvidt jeg også her jeg bor, får ikke klager, men det er jo annerledes dersom folk plages av det, da ville jeg ikke bråket seint på kvelden. 0 Siter
Gjest hilsen naboen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 plager det deg virkelig eller er du sjalu ?? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Vi kan bråke så lenge vi vil - inne hos oss selv. ka si såpass at stuen deres (med høytalere og tv inn mot veggen mot oss) er vegg i vegg med soverommet våres. det er bra støy demping i og med at dette er ett ganske nytt bygg. men hører likevell dunkingen. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 plager det deg virkelig eller er du sjalu ?? jeg er kjempe sjalu, derfor må de slutte!!! 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 ka si såpass at stuen deres (med høytalere og tv inn mot veggen mot oss) er vegg i vegg med soverommet våres. det er bra støy demping i og med at dette er ett ganske nytt bygg. men hører likevell dunkingen. Unnskyld meg, men hvorfor går du ikke bare og banker på, og ber de om å dempe seg? Forklar at du har en unge som trenger ro. Minn de dessuten på at klokka er over 23.00. Blir de sure for det, er ikke det ditt problem. Du har loven på din side. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det spørs vel helt på reglene i borettslaget/sameiet? Der jeg bodde tidligere skulle det være stille mellom 23 og 7. Her står det i husordensreglene at det ikke skal sentrifugeres etter klokken 20.00. *humre* Jeg tror det er noen (ti)år siden de ble revidert sist ) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 tror ikke det er satt noen regler på det. men skal ta det opp på neste møte hvis det fortsetter, eller ta og nevne det for naboen.. holder på å bli gal av den dunkingen! enda verre er det at de bare har bodd her siden beg på november og har festet hver helg! første gang var det greit ( da tok det helt av med mas utenfor osv) men da tenkte jeg det var innflyttningsfest, men å ha "innflyttningsfest" hver helg er litt for drøyt... Så ville jeg sagt fra med god samvittighet! 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Så vidt jeg husker har det vært kl. 23 de stedene jeg har bodd, men mye tidligere i helgene. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Synes du skal banke på og be dem dempe seg. Sannsynligvis har de ikke tenkt på at de forstyrrer andre. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Synes du skal banke på og be dem dempe seg. Sannsynligvis har de ikke tenkt på at de forstyrrer andre. ''Synes du skal banke på og be dem dempe seg. Sannsynligvis har de ikke tenkt på at de forstyrrer andre.'' Pst..Du er nok litt seint ute (men det var gode råd) forde det var i _går_ naboene bråka! *S* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 ''Synes du skal banke på og be dem dempe seg. Sannsynligvis har de ikke tenkt på at de forstyrrer andre.'' Pst..Du er nok litt seint ute (men det var gode råd) forde det var i _går_ naboene bråka! *S* Ja, ja... i går var jeg på fest - men vi hadde dempet musikk, og avsluttet festen i ett-tida :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Ja, ja... i går var jeg på fest - men vi hadde dempet musikk, og avsluttet festen i ett-tida :-) Håper dere hadde det hyggelig da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.