Gjest Mom33 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Endelig - nå laver det ned snø, og plutselig har alt utenfor blitt så lyst og fint! Ungene klarte knapt nok å legge seg i kveld, de ville helst ut og leke med en gang. :-) Nå skal jeg slukke lysene i huset, finne meg et glass rødvin og sette meg ved vinduet og bare nyyyyte synet av snøfiller som danser mot bakken. Det er så nydelig - og julesteminingen kommer snikende. Sukk, fy søren så godt vi har det! 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Den snøen kan bare pelle seg tilbake der den kom fra. Fy søren så fælt jeg har det! 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Shut up:-) Jeg ser fram til månedsvis med mørkt, kaldt, glatt stusselig vintervær, også har vi ikke engang hatt sommer i år!! Vinterdepresjonen kommer lettere i år, merker jeg... 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Shut up:-) Jeg ser fram til månedsvis med mørkt, kaldt, glatt stusselig vintervær, også har vi ikke engang hatt sommer i år!! Vinterdepresjonen kommer lettere i år, merker jeg... Enig med deg, så absolutt. 0 Siter
Dory Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ja, herlig!! Snø er bare nydelig. Mørke november dager er plutselig blitt opplyste og rett og slett trivelig:) Nå skal skiene frem! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Her har det regnet det meste av kvelden, og på vei hjem tidligere tenkte jeg på hvordan jeg hatet denne årstiden... Gleder meg til jevn "småkkulde" og snø! Men nå - god natt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Her har vi hatt vind og regn! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Her har det vært regn og ca. 4 grader, nå er det opplett. Inne har det lagt stabilt på 21 grader og lett bris. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Åh... så heldig du er som bor et sted hvor det snør! Jeg elsker snø! 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det er noe med den første snøen ja Husker godt at vi ventet og ventet på snøen i sør i fjor, og jeg skal si at den kom ja! Unntakstilstander ble det faktisk.............. Sørlandet ja 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Det er noe med den første snøen ja Husker godt at vi ventet og ventet på snøen i sør i fjor, og jeg skal si at den kom ja! Unntakstilstander ble det faktisk.............. Sørlandet ja Omtrent på samme måte reageres det her i Danmark når det kommer fem centimeter snø. Så du kan kanskje tenke deg tilstandene når vi fikk samme snøværet her forrige vinter som det som kom på Sørlandet. :-) Midt i hele greia skulle jeg rekke et fly. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.