Gå til innhold

Det snør - så herlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig - nå laver det ned snø, og plutselig har alt utenfor blitt så lyst og fint! Ungene klarte knapt nok å legge seg i kveld, de ville helst ut og leke med en gang. :-)

Nå skal jeg slukke lysene i huset, finne meg et glass rødvin og sette meg ved vinduet og bare nyyyyte synet av snøfiller som danser mot bakken. Det er så nydelig - og julesteminingen kommer snikende.

Sukk, fy søren så godt vi har det!

Skrevet

Den snøen kan bare pelle seg tilbake der den kom fra.

Fy søren så fælt jeg har det!

Skrevet

Shut up:-) Jeg ser fram til månedsvis med mørkt, kaldt, glatt stusselig vintervær, også har vi ikke engang hatt sommer i år!! Vinterdepresjonen kommer lettere i år, merker jeg...

Skrevet

Shut up:-) Jeg ser fram til månedsvis med mørkt, kaldt, glatt stusselig vintervær, også har vi ikke engang hatt sommer i år!! Vinterdepresjonen kommer lettere i år, merker jeg...

Enig med deg, så absolutt.

Skrevet

Ja, herlig!! Snø er bare nydelig. Mørke november dager er plutselig blitt opplyste og rett og slett trivelig:):)

Nå skal skiene frem!

Skrevet

Her har det regnet det meste av kvelden, og på vei hjem tidligere tenkte jeg på hvordan jeg hatet denne årstiden...

Gleder meg til jevn "småkkulde" og snø!

Men nå - god natt!

Skrevet

Her har det vært regn og ca. 4 grader, nå er det opplett.

Inne har det lagt stabilt på 21 grader og lett bris.

Skrevet

Åh... så heldig du er som bor et sted hvor det snør! Jeg elsker snø!

Skrevet
:) Det er noe med den første snøen ja :) Husker godt at vi ventet og ventet på snøen i sør i fjor, og jeg skal si at den kom ja! Unntakstilstander ble det faktisk.............. Sørlandet ja :)
Skrevet

:) Det er noe med den første snøen ja :) Husker godt at vi ventet og ventet på snøen i sør i fjor, og jeg skal si at den kom ja! Unntakstilstander ble det faktisk.............. Sørlandet ja :)

Omtrent på samme måte reageres det her i Danmark når det kommer fem centimeter snø. Så du kan kanskje tenke deg tilstandene når vi fikk samme snøværet her forrige vinter som det som kom på Sørlandet. :-) Midt i hele greia skulle jeg rekke et fly.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...