Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Hvis man heller vann fra en mugge ned i et glass, rå renner jo vannet vanligvis nedover. Hvis man snur hodet, slik at alt blir opp-ned, nytter det å argumentere mot tyngdekraften da? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Den var vrien, når en har tatt en sovetabelett (light). Men om mannfolk blir *kremt* seksuellt opphisset, så virker ihvertfall ikkje tyngdekraften! 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Den var vrien, når en har tatt en sovetabelett (light). Men om mannfolk blir *kremt* seksuellt opphisset, så virker ihvertfall ikkje tyngdekraften! Hvis du snur deg opp-ned slik jeg beskrev, så skal det vel gå an? Poenget her var jo å se alt opp-ned, virker tyngdekraften fra en slik vinkel? 0 Siter
Cookiemonster Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Selvfølgelig ikke. Slutt å stille fjåsete spørsmål du vet svaret på selv. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hvis du snur deg opp-ned slik jeg beskrev, så skal det vel gå an? Poenget her var jo å se alt opp-ned, virker tyngdekraften fra en slik vinkel? Det svarer seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.