Jølsen Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 "Kjendismegleren sier til Belik News at han tidligere på dagen ble hypnotisert av en hane, og derfor ikke husker noe fra episoden." 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det vet eg ikkje, men om det bare var en episode han gikk glipp av så kan han vel se reprisen??? En taxisjåfør sa en gang til meg at om du blei tatt i radar, så skulle du bare si at du hadde fått ei "nysebye", for da slapp du visst bot. 0 Siter
Gjest Traumatisert Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ja, det syns jeg så absolutt! Jeg ble selv hypnotisert av en kylling en gang, absolutt en traumatisk opplevelse, og de kan få deg til å gjøre de merkeligste ting! Men igjen, jeg tror ikke dette er noe en kan forstå før en selv har opplevd det. Jeg vil ikke anbefale det for noen da, man ser jo bare her på "Beliksaken" hvor store konsekvenser det kan føre med seg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Det vet eg ikkje, men om det bare var en episode han gikk glipp av så kan han vel se reprisen??? En taxisjåfør sa en gang til meg at om du blei tatt i radar, så skulle du bare si at du hadde fått ei "nysebye", for da slapp du visst bot. Gjelder det dersom du spaserer også, eller gjelder det kun automobil? 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Ja, det syns jeg så absolutt! Jeg ble selv hypnotisert av en kylling en gang, absolutt en traumatisk opplevelse, og de kan få deg til å gjøre de merkeligste ting! Men igjen, jeg tror ikke dette er noe en kan forstå før en selv har opplevd det. Jeg vil ikke anbefale det for noen da, man ser jo bare her på "Beliksaken" hvor store konsekvenser det kan føre med seg. Enig, synes man må være litt mer ydmyk i slike tilfeller. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Gjelder det dersom du spaserer også, eller gjelder det kun automobil? Det kommer vel an på kor fort du går, og om det er i tettbebygd strøk eller på landsveien. Men nå må eg busselalle. Ps! Skal sove på den om tyngdekrafta. *S* 0 Siter
Jølsen Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Det kommer vel an på kor fort du går, og om det er i tettbebygd strøk eller på landsveien. Men nå må eg busselalle. Ps! Skal sove på den om tyngdekrafta. *S* Har planer om å bysselalle selv, sjalabajs! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.