Gå til innhold

Hofteveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å løpe til og/eller fra jobben.

Jeg har ikke særlig å bære på, men trenger noe å få det med meg i. Tenker da på vannflaske, adgangskort/nøkler og et lite klesskift.

Jeg liker ikke å løpe med ryggsekk, så derfor lurer jeg på om hofteveske kunne vært et alternativ? Noen som har erfaringer med dette?

Kom gjerne med konkrete tips til gode hoftevesker som sitter godt rundt livet under aktivitet.

Skrevet

Rompetaske mener du? Tror ikke det er noe bedre å løpe med en hofteveske heller. Da tror jeg nesten det er like greit å løpe med en liten ryggsekk som er godt fastspent.

Skrevet

Gå i en god sportsbutikk - der har de gode rumpetasker som sitter godt og tett inntil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...