Gå til innhold

Hvordan lage fint navneskilt?

Anbefalte innlegg

Gjest navn på døra vår
Skrevet

Har du en ide til meg hvordan jeg kan få til å lage et fint navneskilt til å ha på ytterdøren? To voksne og to barn. Er ikke så flink til håndarbeid og slikt, men noe kan jeg vel få til hvis jeg får noen smarte ideer.

Skrevet

Følger det med festeskruer til de skiltene? Lurer på om dette hadde vært en bra nissegave til familien :o)

Ja, var med skruer og slike plast dingser om det er murvegg om jeg ikke husker helt feil. Og så er det svarte knotter som skjuler skruene etterpå.

Skrevet

Ikke sikkert du leter etter noe slikt som dette, men jeg syns det er mye fint her, og du kan få det personlig i samarbeid med kunstneren. husker ikke pris, men jeg ville syns det var verdt det! :)

http://www.hjemgaard.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...