Gjest ikke turnus mer Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Er sliten av turnusjobbing, og synes jeg har lite igjen for ubekvem arbeidstid. Ønsker mer tid med familien min. Hvordan finne ny jobb? Ser ingen jobber i avisa, finn, jobbnorge og nav. Likevel hører jeg om mangelen på fagkompetansel. Er vernepleier av yrke, og vet egentlig ikke hvor jeg kunne tenke meg å jobbe hvis jeg skulle være så heldig å få dagjobb. Er heller ingen ledertype. 0 Siter
blåfugl Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hvis du vil jobbe på dagtid så er dagsenter et alternativ. Eller så kan du jobbe på skole, enten på Ato-avdeling eller med ansvar for elever med spesielle behov som går i vanlig klasse. Det søkes ofte etter miljøterapeuter i skolen. Ellers har jeg sett at det søkes etter miljøterapeuter i barnehager også. Det finnes nok mange andre alternativer også, men dette var det jeg kom på i farten. 0 Siter
Gjest ikke turnus mer Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hvis du vil jobbe på dagtid så er dagsenter et alternativ. Eller så kan du jobbe på skole, enten på Ato-avdeling eller med ansvar for elever med spesielle behov som går i vanlig klasse. Det søkes ofte etter miljøterapeuter i skolen. Ellers har jeg sett at det søkes etter miljøterapeuter i barnehager også. Det finnes nok mange andre alternativer også, men dette var det jeg kom på i farten. Gode innspill, tusen takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.