Sofline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Kjæresten min sier at jeg ikke må finne på å spise hermetisert mat på bokser med buler fordi de er behandlet med noe på innsiden som ikke er bra og som kan være giftig hvis det blir buler i boksen. Flere som har hørt dette? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Trodde bare du mente boxer med buler jeg Jeg har hørt noe om det , men husker ikke helt hvorfor man ikke bør spise dem. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Trodde bare du mente boxer med buler jeg Jeg har hørt noe om det , men husker ikke helt hvorfor man ikke bør spise dem. Hehe... :-) Jeg pleier alltid å unngå bulene i butikken, og skjer at jeg får dem med meg hjem allikevel pleier jeg ikke bry meg så mye, men jeg er litt ekstra hysterisk nå når jeg er gravid. Men jeg har veldig lyst på tunfisk i dag... 0 Siter
Gjest repo Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 det har jeg ikke hørt noe om, og jeg lever ennå selv om eg har spist mye mat fra bulka bokser.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Mener en gang å ha hørt at boksen kan ruste hvis den får buler, og rusten kan komme i maten, hvilket visstnok er svært lite sunt. Men aner ikke sannhetsgehalten i denne teorien. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Mener en gang å ha hørt at boksen kan ruste hvis den får buler, og rusten kan komme i maten, hvilket visstnok er svært lite sunt. Men aner ikke sannhetsgehalten i denne teorien. Hvis det er rust burde man vel se det... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Trodde bare du mente boxer med buler jeg Jeg har hørt noe om det , men husker ikke helt hvorfor man ikke bør spise dem. LOL Det heter jo bulker, ikke buler.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 LOL Det heter jo bulker, ikke buler.. En bulk = innover i boksen En bule = utover fra boksen 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 En bulk = innover i boksen En bule = utover fra boksen Dialektfeil. Jeg sier buler til alt... 0 Siter
Kalevala Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Det stemmer, dette husker jeg at vi lærte på skolen. Sitat: "Man bør unngå å bruke hermetikk som buler da dette indikerer gassdannelse fra anaerboe bakterier." Les mer her: http://www.fhi.no/dav/34130B2241.pdf 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Det stemmer, dette husker jeg at vi lærte på skolen. Sitat: "Man bør unngå å bruke hermetikk som buler da dette indikerer gassdannelse fra anaerboe bakterier." Les mer her: http://www.fhi.no/dav/34130B2241.pdf Takk for svar! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 En bulk = innover i boksen En bule = utover fra boksen En bulk = innover i buksen En bule = utover i buksen 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 En bulk = innover i boksen En bule = utover fra boksen Ah, ok..Tror ikke jeg har observert noen bokser med "bule".. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 LOL Det heter jo bulker, ikke buler.. hehe, jeg sier buler mere enn bulker om det som finnes i boxeren 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Trodde bare du mente boxer med buler jeg Jeg har hørt noe om det , men husker ikke helt hvorfor man ikke bør spise dem. Det tenkte jeg også først Jeg har jo lest om bukser i allefall med innlagt bul, hehe. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Dialektfeil. Jeg sier buler til alt... Men du refererte til utover"bulker"? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Men du refererte til utover"bulker"? Jeg mente begge deler. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Trodde du først skulle skrive om bukser med buler jeg. Dette ble jo direkte kjedelig :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Trodde bare du mente boxer med buler jeg Jeg har hørt noe om det , men husker ikke helt hvorfor man ikke bør spise dem. '':) Trodde bare du mente boxer med buler jeg '' *he he* jeg også! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.