Gjest angrende synder Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 De fleste her inne ville sikkert aldri havnet der men prøv uansett. Dere havnet hos en bekjent som hadde glemt å låse døra etter en bytur, det har vært endel drikking og jakten på mer er igang, men alt som finnes i kjøleskapet er en halvfull boks is i frysedelen. I en stunds svakhet og full dumskap tuller dere med isen og legger den tilbake i fryseren. Angrer som en hund dagen etter og vil gjerne advare mot å spise den isen, det er ikke noe farlig men ganske ekkelt. Hvordan ville dere gjort det? Tror ikke jeg tør å ringe å si det for det er ikke en person jeg kjenner godt, hun veit ikke vi har vært der engang liksom . Huff hvorfor satt vi oss i denne dumme situasjonen 0 Siter
cathlin Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Syns du skal si hva som sant er. Og send blomster! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Veldig pinlig, men jeg hadde innrømmet fadesen, og kjøpt en ny is. Iseieren kan jo ende med å bli ganske redd, anmelde innbrudd eller lignende. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Var det der dere hadd vorset? Eller hvordan visste dere at det var ulåst? Utrolig barnslig gjort da, det må du innrømme..... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hva gjorde du med isen? Er jo ikke sikkert han åpner isen på en god stund..Det er på sin rett å si ifra synes jeg.. 0 Siter
Gjest angrende synder Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Var det der dere hadd vorset? Eller hvordan visste dere at det var ulåst? Utrolig barnslig gjort da, det må du innrømme..... Vi visste ikke det var ulåst, hadde avtalt å møtes der etter byen men tlf hennes var slått av så vi bare gikk bort for å kikke og leiligheten var forlatt med vinduet oppe, ulåst dør og det ut som det hadde vært festa hardt der så vi bare gikk inn.... ja det var barnslig og helt idiotisk, men det er ikke så gøy å ringe og fortelle dette til en man ikke kjenner noe særlig. Tror jeg bare kommer til å holde kjeft om dette resten av livet. Jeg angrer ivhertfall , det er da noe 0 Siter
kragens Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Ville sagt ifra, dra eventuelt en hvit løgn om hva dere gjorde med den isen om du er utrolig flau eller det faktisk var grovt. Husk at sånt som dette ofte "glipper" ut av personer og kanskje hun vil få greie på det. Tenk da om hun har spist isen og får høre lenge etterpå den var tukla med. Hvis hun allerede har spist den sliter du :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Vi visste ikke det var ulåst, hadde avtalt å møtes der etter byen men tlf hennes var slått av så vi bare gikk bort for å kikke og leiligheten var forlatt med vinduet oppe, ulåst dør og det ut som det hadde vært festa hardt der så vi bare gikk inn.... ja det var barnslig og helt idiotisk, men det er ikke så gøy å ringe og fortelle dette til en man ikke kjenner noe særlig. Tror jeg bare kommer til å holde kjeft om dette resten av livet. Jeg angrer ivhertfall , det er da noe Ja men spytt nå ut om ka dere gjorde med isen da! Spydde dere oppi eller? 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ja men spytt nå ut om ka dere gjorde med isen da! Spydde dere oppi eller? Det er sikkert noe _enda_ verre ettersom han ikke tør si det.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er sikkert noe _enda_ verre ettersom han ikke tør si det.... Ufff..Ikkje _det_ vel? 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ufff..Ikkje _det_ vel? Ikke vet jeg. Men man kan jo alltids lure... 0 Siter
Gjest Yg Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ikke vet jeg. Men man kan jo alltids lure... Tipper det er piss eller noe sånt, eller verre..... husker vi gjorde noe sånne ekle ting når jeg gikk på universitetet. Man dør ikke av det men fy så ekkelt det er, den tiden syns jeg det var gøyalt, etter en sinnsykt fuktig natt såklart.......... 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Tipper det er piss eller noe sånt, eller verre..... husker vi gjorde noe sånne ekle ting når jeg gikk på universitetet. Man dør ikke av det men fy så ekkelt det er, den tiden syns jeg det var gøyalt, etter en sinnsykt fuktig natt såklart.......... _på undiversitetet_??? Skulle tro man hadde vokst fra denslags da.... Husker at vi under en hjemme-alene-fest i 16-17-årsalderen tullet med én pizzabit, ved å putte alsken mulige rare ingredienser oppi. Men alt vi hadde oppi var ordinære matvarer. Vi syntes _det_ var litt morsomt. Rart at andre synes man må bruke piss for å ha det moro. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 _på undiversitetet_??? Skulle tro man hadde vokst fra denslags da.... Husker at vi under en hjemme-alene-fest i 16-17-årsalderen tullet med én pizzabit, ved å putte alsken mulige rare ingredienser oppi. Men alt vi hadde oppi var ordinære matvarer. Vi syntes _det_ var litt morsomt. Rart at andre synes man må bruke piss for å ha det moro. Drev ikke du med slikt på undiversitetet, eller? *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Drev ikke du med slikt på undiversitetet, eller? *lol* ;-) Ikke da heller! ;-) Jeg har forøvrig heller ikke spyttet oppi pastilleska for å hindre andre i å spørre om å få smake, slik som en gutt i nabolaget gjorde! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 ;-) Ikke da heller! ;-) Jeg har forøvrig heller ikke spyttet oppi pastilleska for å hindre andre i å spørre om å få smake, slik som en gutt i nabolaget gjorde! ;-) Minner meg om broren til venninnen min, som slikket over _hele_ godteskålen da lørdagsgodtet ble satt frem. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 ;-) Ikke da heller! ;-) Jeg har forøvrig heller ikke spyttet oppi pastilleska for å hindre andre i å spørre om å få smake, slik som en gutt i nabolaget gjorde! ;-) Siden du også tydeligvis har vært ved undiversitetet - hva er det egentlig? 0 Siter
Gjest Yg Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 _på undiversitetet_??? Skulle tro man hadde vokst fra denslags da.... Husker at vi under en hjemme-alene-fest i 16-17-årsalderen tullet med én pizzabit, ved å putte alsken mulige rare ingredienser oppi. Men alt vi hadde oppi var ordinære matvarer. Vi syntes _det_ var litt morsomt. Rart at andre synes man må bruke piss for å ha det moro. Tror det er stor forskjell på jenter og gutter der,.... jenter er voksne mye tidligere, noen lever ett perfekt liv virker det som, aldri drikki seg for full eller gjort feil. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Siden du også tydeligvis har vært ved undiversitetet - hva er det egentlig? ja det kan du unDres på;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Minner meg om broren til venninnen min, som slikket over _hele_ godteskålen da lørdagsgodtet ble satt frem. *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.