Gjest wonderinggirl Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg og han ene jeg bor med i kollektiv var de eneste som var hjemme. Vi hang i stuen, som vi av og til gjør, så på tv osv. Utover natten begynte vi å flørte en del. Etterhvert virket det som han la an på meg, og ville noe mer. Jeg fant ut at nå måtte jeg virke litt mer avvisende, for dette var kanskje ikke så lurt. Jeg må innrømme at det var litt fristende der og da, selv om jeg ikke er forelska i han eller noe. Så det ble med det, ikke noe mer skjedde. ¨ Hvilke tanker/erfaringer har dere andre rundt dette? er det helt normalt at folk i kollektiv puler i ny og ne? Er det en dum idè? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Det vet jeg ikke, men jeg vokste opp i nærheten av et kollektiv som gikk under tilnavnet "mølje-pul-gården"... 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Det vet jeg ikke, men jeg vokste opp i nærheten av et kollektiv som gikk under tilnavnet "mølje-pul-gården"... Noe som ble opprettet i hippietiden? :-) *fordomsfull* 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Noe som ble opprettet i hippietiden? :-) *fordomsfull* Nå er ikke jeg så gammel at jeg var spesielt oppegående i hippietiden, men dette var på det frilynte 70-tallet så jeg ser ikke bort fra at det kunne være en kjerne av sannhet i det... ) Hippietiden var vel på slutten av 60-tallet? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Nå er ikke jeg så gammel at jeg var spesielt oppegående i hippietiden, men dette var på det frilynte 70-tallet så jeg ser ikke bort fra at det kunne være en kjerne av sannhet i det... ) Hippietiden var vel på slutten av 60-tallet? Ja, det var vel på 60-tallet, med enkelte som holdt ut til 70-tallet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Spørs jo helt på ditt eget (og hans) forhold til sex. Om du har for vane å ha sex med venner og kjente, uten at det er noen big deal, går det kanskje greit. Om du vanligvis forbinder sex med faste forhold, vil jeg sterkt fraråde slik sex. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg ville i hvert fall ikke hatt en one night stand med en jeg bodde sammen med. Det ville blitt for rart etterpå. Med andre ord ville jeg gjort som deg, sannsynligvis... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.