Gå til innhold

Forsvunnet innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tok Piamias innlegg om en evt Zakko veien? Kan ikke finne det mer...

Skrevet

Hvorfor i all verden er det blitt borte? Kan ikke se og ha skrevet noe galt, var jo tydligvis ikke bare meg som har reagert :-/

Skrevet

Hvorfor i all verden er det blitt borte? Kan ikke se og ha skrevet noe galt, var jo tydligvis ikke bare meg som har reagert :-/

Forstår ingenting.. Var jo ikke noe galt i det innlegget?

Skrevet

Forstår ingenting.. Var jo ikke noe galt i det innlegget?

Vet ikke om de ikke liker att man trekker opp gamle "spøkelser" Men att det er noe muffins her er jeg helt sikker på.. Har vært på dol såpass lenge att jeg kjenner lusa på gangen!

Skrevet

Ligger på topp på Meldinger, vel..?

Det var et her på Åpent,og nå er det borte.

Skrevet

Ligger på topp på Meldinger, vel..?

Hadde ett annet innlegg på åpent som omhandlet dette.. Den er slettet eller tatt bort :-)

Skrevet

Det var et her på Åpent,og nå er det borte.

De fant vel ut at det var nok med ett innlegg, og lot det på meldingsforumet ligge?

Gjest stille natt
Skrevet

Vet ikke om de ikke liker att man trekker opp gamle "spøkelser" Men att det er noe muffins her er jeg helt sikker på.. Har vært på dol såpass lenge att jeg kjenner lusa på gangen!

Og likevel lar du ikke være å hoppe over innleggene til XXX ? Hopp over dem og la være å gi vedkommede oppmerksomhet så går det nok over av seg selv.

Skrevet

Og likevel lar du ikke være å hoppe over innleggene til XXX ? Hopp over dem og la være å gi vedkommede oppmerksomhet så går det nok over av seg selv.

Selvfølgeig kan jeg bare hoppe over innlegg som irriterer meg. Men når 60 % av innleggene skrives av en person, er det vanskelig å unngå å dumpe borti dem.

Men troll dukker vel pp fra tid til annen, men jeg synest det har vært bra her i lang tid nå.

Skrevet

Selvfølgeig kan jeg bare hoppe over innlegg som irriterer meg. Men når 60 % av innleggene skrives av en person, er det vanskelig å unngå å dumpe borti dem.

Men troll dukker vel pp fra tid til annen, men jeg synest det har vært bra her i lang tid nå.

Virker som han har roet ned nå etter disse innleggene.

Skrevet

Virker som han har roet ned nå etter disse innleggene.

Ja, og det er jo litt pussig, viss det ikke var tilfelle ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...