Gjest zilja Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hvor tok Piamias innlegg om en evt Zakko veien? Kan ikke finne det mer... 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hvorfor i all verden er det blitt borte? Kan ikke se og ha skrevet noe galt, var jo tydligvis ikke bare meg som har reagert :-/ 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hvorfor i all verden er det blitt borte? Kan ikke se og ha skrevet noe galt, var jo tydligvis ikke bare meg som har reagert :-/ Forstår ingenting.. Var jo ikke noe galt i det innlegget? 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Forstår ingenting.. Var jo ikke noe galt i det innlegget? Vet ikke om de ikke liker att man trekker opp gamle "spøkelser" Men att det er noe muffins her er jeg helt sikker på.. Har vært på dol såpass lenge att jeg kjenner lusa på gangen! 0 Siter
birdie Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Ligger på topp på Meldinger, vel..? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Ligger på topp på Meldinger, vel..? Det var et her på Åpent,og nå er det borte. 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Ligger på topp på Meldinger, vel..? Hadde ett annet innlegg på åpent som omhandlet dette.. Den er slettet eller tatt bort :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Det var et her på Åpent,og nå er det borte. De fant vel ut at det var nok med ett innlegg, og lot det på meldingsforumet ligge? 0 Siter
Gjest stille natt Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Vet ikke om de ikke liker att man trekker opp gamle "spøkelser" Men att det er noe muffins her er jeg helt sikker på.. Har vært på dol såpass lenge att jeg kjenner lusa på gangen! Og likevel lar du ikke være å hoppe over innleggene til XXX ? Hopp over dem og la være å gi vedkommede oppmerksomhet så går det nok over av seg selv. 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Og likevel lar du ikke være å hoppe over innleggene til XXX ? Hopp over dem og la være å gi vedkommede oppmerksomhet så går det nok over av seg selv. Selvfølgeig kan jeg bare hoppe over innlegg som irriterer meg. Men når 60 % av innleggene skrives av en person, er det vanskelig å unngå å dumpe borti dem. Men troll dukker vel pp fra tid til annen, men jeg synest det har vært bra her i lang tid nå. 0 Siter
Gjest dfrt Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Selvfølgeig kan jeg bare hoppe over innlegg som irriterer meg. Men når 60 % av innleggene skrives av en person, er det vanskelig å unngå å dumpe borti dem. Men troll dukker vel pp fra tid til annen, men jeg synest det har vært bra her i lang tid nå. Virker som han har roet ned nå etter disse innleggene. 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Virker som han har roet ned nå etter disse innleggene. Ja, og det er jo litt pussig, viss det ikke var tilfelle ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.