Gå til innhold

Fremtiden

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Hvis du ser bort i fra eventuelle hindringner, hva er drommen din for fremtiden?

Jobb,familie,reiser,int. hobbyer,etc.....?

Jeg vil saa gjerne jobbe som lege for leger uten grenser, i katastrofe omraader,o.l.

Jeg vil ha en leilighet i Benidorm eller Alfaz del pi, der er det mange nordmenn...(savner dem faktisk...)

Jeg vil ogsaa ha en leilighet i Tr.heim, saa slipper jeg hotell og overnatte til venner naar jeg er paa besok.

Jeg vil gjerne ha flere barn,kanskje 2 til...

Jeg vil ha meg et stort hus,landlig, men likevel sentralt, her jeg bor. Stoooor hage!! Med svommebasseng selvfolgelig:-)

Jeg vil ha flere dyr/hunder

Jeg vil opprette et dyresenter for hjemlos dyr, spesielt hunder, siden det er saa mange av dem her som gaar uten mat og vann...

Jeg vil laere meg flere spraak.

Mmmm.....:-)

Skrevet

Jeg vil ha et gult hus med et epletre utenfor.

Jeg vil ha et eller to barn til med min framtidige samboer (og holde sammen, selvfølgelig).

Jeg vil leve av å skrive.

Jeg vil ha en hund.

Jeg vil utdanne meg til noe jeg ønsker å jobbe med, i tillegg til skrivingen.

Jeg vil lære meg et eller to språk til.

Jeg vil reise til Asia, Sør-Amerika og Afrika.

Skrevet

- å flytte på landet med kjæresten min, forholdet holder selvfølgelig for vi skal bli gamle sammen vi. :o)

- å ha hytte på fjellet så vi kan gå på ski

- ha en hest på stallen

- at jeg og alle mine får være friske og ha såpass med penger at vi klarer oss greit i hverdagen

Gjest mistet livsgniste
Skrevet

Jeg vil ha tilbake lysten til å leve.

Gjest drøm => virkelighet
Skrevet

Tipp-topp helse

Drømmejobben

Drømmesambo

Gjest forever client
Skrevet

jeg har kroniske smerter, og sliter til tider med depresjon. mitt håp og mine ønsker for fremtiden vil være at jeg kan være så frisk at jeg kan jobbe 100 prosent, og at jeg ville ha overskudd til en kjæreste og kanskje en familie. mye annet jeg ønsker meg, men dette er drømmen:)

Skrevet

Jeg håper jeg og min familie kan holde oss friske og aktive, at vi har det såpass økonomisk godt at vi kan reise noe ut i verden.

Av steder jeg ønsker å besøke, er Island, Madagaskar, Kina + gå pilgrimsleden til Santiego del Compostella i Spania.

Jeg ønsker meg egentlig ett barn til, men er svært fornøyd med de tre jeg har :-)

Håper inderlig at mannen min og jeg holder sammen hele livet, og at barna vokser opp til trygge og hamoniske mennesker.

Skrevet

Det er vel egentlig at jeg alltid skal ha det like godt som jeg har det nå. Jeg føler meg så heldig. :o)

Skrevet

Det er vel egentlig at jeg alltid skal ha det like godt som jeg har det nå. Jeg føler meg så heldig. :o)

Hyggelig å høre at det er noen som er fornøyd med tilværelsen. :-)

Gjest anonym cellist
Skrevet

Skulle gjerne kunne spille like vakkert som truls mørk!! *sukk*

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg håper jeg og min familie kan holde oss friske og aktive, at vi har det såpass økonomisk godt at vi kan reise noe ut i verden.

Av steder jeg ønsker å besøke, er Island, Madagaskar, Kina + gå pilgrimsleden til Santiego del Compostella i Spania.

Jeg ønsker meg egentlig ett barn til, men er svært fornøyd med de tre jeg har :-)

Håper inderlig at mannen min og jeg holder sammen hele livet, og at barna vokser opp til trygge og hamoniske mennesker.

''gå pilgrimsleden til Santiego del Compostella i Spania.''

Ja,akkurat dette vil jeg gjore en gang ogsaa!

Gjest Angela25
Skrevet

jeg har kroniske smerter, og sliter til tider med depresjon. mitt håp og mine ønsker for fremtiden vil være at jeg kan være så frisk at jeg kan jobbe 100 prosent, og at jeg ville ha overskudd til en kjæreste og kanskje en familie. mye annet jeg ønsker meg, men dette er drømmen:)

Hold fast paa drommene dine, drommer er viktig! Og en dag vil de kanskje bli til virkelighet:-) Det har jeg erfart, selv da jeg var uten haap.

Skrevet

''gå pilgrimsleden til Santiego del Compostella i Spania.''

Ja,akkurat dette vil jeg gjore en gang ogsaa!

De siste årene har det vært mye info om akkurat dette - på tv, på internett, i aviser osv. Synes det høres SÅ givende ut!

Har lyst til å gjøre det det året jeg fyller 50 :-)

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg vil ha tilbake lysten til å leve.

Det ville jeg ogsaa en gang, og den kom!:-)

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg vil ha et eller to barn til med min framtidige samboer (og holde sammen, selvfølgelig).

Jeg vil ha en hund.

Det du drommer om vil nok skje! Jeg har erfart at drommene/oenskene mine skjer:-)

Skrevet

Jeg vil ha en hund.

Mange av drømmene mine avhenger jo mer av meg selv enn utenforliggende omstendigheter, så det kan nok godt være :)

Skrevet

Det du drommer om vil nok skje! Jeg har erfart at drommene/oenskene mine skjer:-)

Svaret mitt havnet til meg selv... Uff, trøtt, jeg ;) Men se over.

Skrevet

Foruten å ikke måtte igjennom et samlivsbrudd og at barnet jeg har i magen er friskt, er mitt aller største ønske er å få bo i Norge igjen.

Deretter i ikke prioritert rekkefølge:

Å finne en jobb jeg trives med, gir OK lønn, men som ikke tar for mye tid.

Å få stort hus med stor hage.

Å se de stedene i verden jeg fortsatt ikke har sett som jeg gjerne vil se.

Å få noen dyr.

Å få flere friske barn.

Å lære flere språk (den hadde jeg nok ikke kommet på hvis du ikke hadde nevnt det samme).

Å bestå eksamen.

At folk jeg er glad i har det bra.

Også alt det der med å forhindre krig, global oppvarming osv.

Skrevet

Oj! Hvis jeg kunne få akkurat det jeg ønsket...

Jeg ville blitt gynekolog eller barnelege.

Jeg ville reist, reist, reist.

Jeg ville hatt hus/leiligheter i New York, San Diego, på Mallorca, i Juan les Pins eller deromkring, på Bali, i Bangkok og Hong Kong og Tokyo, i Oslo.

Hytte ved sjøen her vi bor. Hytte på Sjusjøen.

Jeg ville sett at ungene får seg solide jobber og gode partnere.

Jeg ville få et langt liv sammen med mannen min.

Jeg ville ha en egen leilighet i nærheten av huset vårt der jeg kunne ha mine ting, og kunne trekke meg tilbake for å være kreativ.

Jeg og alle mine ville være friske.

Jeg vinner nok ganske mye i lotto :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...