Gjest prøve noe nytt i år:) Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Vi har lyst til å finne på noe litt annerledes på nyttårsaften. Er det noen som har noen ideer om hva man kan finne på? Er det noen hotell eller lignende som har noen nyttårsfeiring tro? 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Det er veldig mange høyfjellshotell som har flotte feringer på nyttårsaften. De er også gjerne kanefart på dagen. Ta en ringerunde til hotell som ligger på fjellet og hør. Av erfaring vet jeg att man bør være tidlig ute med bestilling, men du kan jo sjekke litt rundt. Lykke til :-) 0 Siter
Flyberta Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Dette er vel neppe det du vil ha forslag om...Men jeg liker ikke nyttårsaften. Så jeg "dropper" den, og later som det er en vanlig "lørdag" med god mat foran tv'n. Jeg har det helt fint med det. Tror jeg koser meg mer enn mange... Du ville vel egentlig ha spennende forslag. Der kan jeg ikke hjelpe deg. Men lykke til - og godt nytt år:) 0 Siter
Gjest nattergalen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hvem er dere, da - voksne, barn, ev. alder på barna? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er veldig mange høyfjellshotell som har flotte feringer på nyttårsaften. De er også gjerne kanefart på dagen. Ta en ringerunde til hotell som ligger på fjellet og hør. Av erfaring vet jeg att man bør være tidlig ute med bestilling, men du kan jo sjekke litt rundt. Lykke til :-) Enig, jeg har feiret nyttårshelg på høyfjellshotell og det var veldig hyggelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.