Gjest best wishes Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg leste i avisen om en femåring som hadde seks (6) navn! faren var fransk, og derfor fikk hun fire fornavn og to etternavn. Rekorden hadde visst en dame i Oslo som hadde syv navn. Det var visst ikke uten komplikasjoner å få navnene registrert i ulike databaser. selv har jeg ett fornavn, et mellomnavn som er slektsnavn, og et etternavn, og synes det er nok. Hva jeg gjør hvis jeg skulle gifte meg har jeg ikke tenkt på ennå. Hvor mye heter dere? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Fornavn + Etternavn = To navn Bare to navn her, barna har tre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Fornavn + Etternavn = To navn Ups, skulle egentlig ikke til deg, da. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 To fornavn, ett mellomnavn og ett etternavn. Mitt andre fornavn ble tidligere kun brukt av foreldrene mine når jeg hadde gjort noe galt, mens nå er det vel utelukkende likningskontoret som bruker det. 0 Siter
willow Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 tre. fornavn + mors etternavn + fars etternavn. beholder navnet mitt når jeg gifter meg neste år (jeg har to veldig særegne etternavn, han har et av norges vanligste). vet ikke helt hva vi gjør når vi får barn. tre etternavn blir en smule mye... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Ups, skulle egentlig ikke til deg, da. Du er tilgitt. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Ett fornavn + etternavn. Jeg sa farvel til mitt "pikenavn" da jeg giftet meg, og tok min manns etternavn. To av barna har ett fornavn + ett etternavn, ett barn har to fornavn + ett etternavn. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg har kun to navn. Sønnen min har tre, to fornavn og et etternavn (farens). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Fornavn + mors pikenavn + fars etternavn = 3 navn. Jeg beholdt navnet mitt da jeg gifta meg, kunne aldri tenkt meg å bytte navn. Begge mine barn har samme mellomnavn og etternavn som meg. Datra har to fornavn, guttungen har ett. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 2 fornavn, og ett etternavn. Bruker bare det ene fornavnet, og skal beholde mitt etternavn naar jeg gifter meg neste aar. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg har to navn, fornavn på 5 bokstaver og etternavn på 6 bokstaver. Selvom navnet mitt er kort så er det unikt, for jeg er den eneste som har dette navnet. Tok mannens etternavn da jeg giftet meg. Barna har to navn et fornavn og etternavnet. Enkelt og greit. Hilsen 0 Siter
....AV Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg har tre navn hvorav jeg fikk det siste da jeg giftet meg. Barna har to navn. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg har et fornavn, et mellomnavn (etternavnet mitt før jeg gifta meg) og et etternavn. Ungene mine har to fornavn, et mellomnavn og et etternavn. 0 Siter
Piraye Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 4. 2 fornavn (eller teller det som 1 når man har bindestrek?), 2 etternavn. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 5 navn 2 fornavn, 2 mellomnavn + 1 etternavn! I tillegg har jeg pikenavnet mitt fra før jeg gifta meg, men det har jeg ikke registrert i navneregisteret. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 to fornavn, mitt familienavn og min manns etternavn. Ja det er en lang underskrift..... 0 Siter
Orio Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Nok til at jeg ikke får plass i rutene som er satt av til navn på diverse skjemaer, og til å få for liten plass til underskriften der det er markert at den skal være. Løsningen har blitt initialer + etternavn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.