Lillemus Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 To fornavn, min mors etternavn som mellomnavn og så min fars etternavn. Da jeg var gift hadde jeg i tillegg min manns etternavn også, altså da 5 navn. Bare tull selvfølgelig, bruker jo aldri mer enn fornavnene + det siste etternavnet. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg har 2 fornavn og ett etternavn. Tok min manns etternavn da vi giftet oss, og kuttet ut mitt eget. Synes det ble langt nok uansett i offentlige papirer. I det daglige brukes bare første fornavn og etternavn. Gubben og ungene har bare ett fornavn og ett etternavn, og vi har alle få bokstaver i fornavnene våre. Vi er enkle! :-) 0 Siter
vanilje Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 fornavn og etternavn under 10 bokstaver til sammen 0 Siter
org Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Et fornavn, min families slektsmann og min manns etternavn. 0 Siter
org Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Et fornavn, min families slektsmann og min manns etternavn. ... slektsnavn skulle det stå. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Her er det 1+1, så den saken er grei. Men jeg har 4 stavelser i det ene etternavnet jeg har, så jeg synes jo at det holder i massevis! :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 fornavn, mellomnavn (min mors etternavn) og etternavn (min fars etternavn Vurderer å ta mellomnavnet mitt som etternavn, men har ikke gjort noe med det ennå. Begge ungene mine har ett fornavn og ett etternavn (farens). Synes det er best å ha det kort og greit. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Huff, jeg heter også ganske mye. Jeg har 3 fornavn, et mellomnavn som består av 2 navn og så har jeg tatt mannens etternavn. Veldig vanskelig å få plass til alt, ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.