Gå til innhold

Hvor mye heter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To fornavn, min mors etternavn som mellomnavn og så min fars etternavn. Da jeg var gift hadde jeg i tillegg min manns etternavn også, altså da 5 navn. Bare tull selvfølgelig, bruker jo aldri mer enn fornavnene + det siste etternavnet.

Skrevet

Jeg har 2 fornavn og ett etternavn. Tok min manns etternavn da vi giftet oss, og kuttet ut mitt eget. Synes det ble langt nok uansett i offentlige papirer.

I det daglige brukes bare første fornavn og etternavn. Gubben og ungene har bare ett fornavn og ett etternavn, og vi har alle få bokstaver i fornavnene våre.

Vi er enkle! :-)

Skrevet

Et fornavn, min families slektsmann og min manns etternavn.

... slektsnavn skulle det stå.

Skrevet

Her er det 1+1, så den saken er grei.

Men jeg har 4 stavelser i det ene etternavnet jeg har, så jeg synes jo at det holder i massevis! :-)

Skrevet

fornavn, mellomnavn (min mors etternavn) og etternavn (min fars etternavn

Vurderer å ta mellomnavnet mitt som etternavn, men har ikke gjort noe med det ennå.

Begge ungene mine har ett fornavn og ett etternavn (farens). Synes det er best å ha det kort og greit.

Skrevet

Huff, jeg heter også ganske mye.

Jeg har 3 fornavn, et mellomnavn som består av 2 navn og så har jeg tatt mannens etternavn.

Veldig vanskelig å få plass til alt, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...