Gå til innhold

Alkoholinntak på fest - mye/lite?

Anbefalte innlegg

Gjest festeguri

Følgende ble spist og drukket av kvinne på 65 kilo i løpet av tre timer:

3-4 stykker pizza

1 flaske juleøl

1 glass rødvin

1 glass Gin and Tonic

1 shot tyrkisk

1 shotter Galiano + kaffe + krem

2 glass brus

2 kopper Baileys med kaffe

Litt chips

I og med at det var pizza i bunnen av magen + at brusen "fortynnet" virkningen av alkoholen, var jeg overraskende pigg, både i går og i dag.

Hva kan promillen ha vært da jeg la meg, og da jeg stod opp (9 timer etter siste slurk) tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292049-alkoholinntak-p%C3%A5-fest-myelite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

''1 flaske juleøl

1 glass rødvin

1 glass Gin and Tonic

1 shot tyrkisk

1 shotter Galiano + kaffe + krem

2 kopper Baileys med kaffe''

Da har du ihvertfall drukket 7 alkoholenheter i løpet av tre timer.

Hvordan får du til de fancyschmancy firkantene?

Hvordan får du til de fancyschmancy firkantene?

Først merker eg teksten fra innlegget, så kopierer eg ved å bruke ctrl+c, så legger eg inn teksten i mitt innlegg ved å bruke ctrl+v.

Da er jo teksten på plass, da setter eg musepekeren foran første ordet (eg vil ha i "boksen"), trykker deretter 2 ganger på knappen til høyre for Æ, deretter setter eg musepekeren etter det siiste ordet (eg vil ha i "boksen"), trykker deretter 2 ganger på tasten til høyre for Æ.

Så avslutter eg med "enter" for å skrive inn vanlig tekst, VOILA så er alt i boks.

''Prøv sjøl!''

Først merker eg teksten fra innlegget, så kopierer eg ved å bruke ctrl+c, så legger eg inn teksten i mitt innlegg ved å bruke ctrl+v.

Da er jo teksten på plass, da setter eg musepekeren foran første ordet (eg vil ha i "boksen"), trykker deretter 2 ganger på knappen til høyre for Æ, deretter setter eg musepekeren etter det siiste ordet (eg vil ha i "boksen"), trykker deretter 2 ganger på tasten til høyre for Æ.

Så avslutter eg med "enter" for å skrive inn vanlig tekst, VOILA så er alt i boks.

''Prøv sjøl!''

har du ikke mus du da? Jeg gjør alt det der fra musa....

Annonse

har du ikke mus du da? Jeg gjør alt det der fra musa....

Å...?

Åssen klarer du det da?

Eg har en gammel Laptopp, med ett felt (som du beveger musepekeren med) på, under der er det to knapper, og under der igjen er det en knapp.

Kor er musa da?

''Prøv sjøl!''

''Prøv sjøl!''

''Da er jo teksten på plass, da setter eg musepekeren foran første ordet (eg vil ha i "boksen"), trykker deretter 2 ganger på knappen til høyre for Æ, deretter setter eg musepekeren etter det siiste ordet (eg vil ha i "boksen"), trykker deretter 2 ganger på tasten til høyre for Æ.''

''Da er jo teksten på plass, da setter eg musepekeren foran første ordet (eg vil ha i "boksen"), trykker deretter 2 ganger på knappen til høyre for Æ, deretter setter eg musepekeren etter det siiste ordet (eg vil ha i "boksen"), trykker deretter 2 ganger på tasten til høyre for Æ.''

Gratulerer. :-)

Annonse

Hva mener du? Hva er forskjellen?

på min mus har jeg mulighet for å klikke høyre og venstreknapp. For å kopiere så trykker jeg på venstre knapp (da blir det jeg vil kopiere blått), trykker jeg så på venstre så kommer det opp en meny hvor jeg kan velge skriv ut, kopier mm. Så trykker jeg en g venstre knapp i svar ruten, så høyre, alternativene kommer opp og jeg velger lim inn.

Så må jeg bruke tastaturet på knappen ved siden av Æ, to ganger foran mitt limte innlegg og to ganger bak det.

Vet ikke helt om dette ble forståelig :)

på min mus har jeg mulighet for å klikke høyre og venstreknapp. For å kopiere så trykker jeg på venstre knapp (da blir det jeg vil kopiere blått), trykker jeg så på venstre så kommer det opp en meny hvor jeg kan velge skriv ut, kopier mm. Så trykker jeg en g venstre knapp i svar ruten, så høyre, alternativene kommer opp og jeg velger lim inn.

Så må jeg bruke tastaturet på knappen ved siden av Æ, to ganger foran mitt limte innlegg og to ganger bak det.

Vet ikke helt om dette ble forståelig :)

Er ikke det standard da?

Det tilsvarer vel omtrent 6 alkoholenheter, eller en flaske vin. (Baileys er en ganske alkoholsvak "kaffedrink") Ganske moderat inntak. Og dagen-derpå-promillen er veldig avhengig av når du tok FØRSTE drink, ikke siste. Leveren bryter ned alkoholen med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...