Gå til innhold

Rikdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min familie er det flere personer som har formuer på over 100 millioner og resten er og gode for mange millioner. Er gjennomsnittsnordmannen søkkrik eller er dette over gjennomsnittet ?

Skrevet

Litt i underkant av gjennomsnittet, men dere er jo ikke mindre verdt som mennesker av den grunn. En fattig nordmann er (nesten) like mye verdt som en rik. Så bare ta det helt med ro.

Og så har vi jo offentlig helsevesen etc, så du trenger ikke bekymre deg for å bli syk.

Skrevet

Eg vil tro det ligger godt over gjennomsnittet.

Sjøl har eg en formue på 1,1 milliard, men så har eg jobba døgnet rundt i snart 30 år også, ikkje akkurat noen 0900-1600 jobb, det kan eg love deg.

Skrevet

Eg vil tro det ligger godt over gjennomsnittet.

Sjøl har eg en formue på 1,1 milliard, men så har eg jobba døgnet rundt i snart 30 år også, ikkje akkurat noen 0900-1600 jobb, det kan eg love deg.

Kan jeg få spørre om hva du har tjent penger på ?

Men en sånn formue er du jo en av de rikeste i Norge.

Skrevet

Kan jeg få spørre om hva du har tjent penger på ?

Men en sånn formue er du jo en av de rikeste i Norge.

Eg bare tulla! Min formue er på kroner 0.-

:-)

Skrevet

Det er nok en del under gjennomsnittet. Selv har jeg en formue på 150 millioner. Det er så vidt jeg klarer meg, hadde ikke gått uten Lånekassen.

Skrevet

Fattigkassa neste. Selv har jeg bare 200 000 000. Det går såvidt rundt. Sosialen hjelper meg med yachten og lexusen. Det er sannelig godt eller så vet jeg ikke hva som hadde skjedd..........

Skrevet

Litt i underkant av gjennomsnittet, men dere er jo ikke mindre verdt som mennesker av den grunn. En fattig nordmann er (nesten) like mye verdt som en rik. Så bare ta det helt med ro.

Og så har vi jo offentlig helsevesen etc, så du trenger ikke bekymre deg for å bli syk.

*LOL*

Skrevet

*Flirer* Dette er nok milelangt over snittet, din skrytepave. ;o)

Skrevet

Antar du er den samme som spurte om en inntekt på flere ganger gjennomsnittet var høy eller ikke for litt siden?

Skrevet

Jeg har en god del penger selv, tørker meg faktisk i ræva med dem når jeg driter.

Skrevet

Dette er langt under gjennomsnittet.

Dumme spørsmål fortjener dumme svar.

Skrevet

I vår familie kaller vi det for lommepenger. Hva tror du selv?

Skrevet

Synes du det er å være rik? Da tror jeg du har misforstått, Formuer. Sånn du fremstiller det så er du nok dessverre lut fattig. Beklager å måtte medele deg dette. Men vi har et relativt bra velferdsystem her i Norge som du også kan ta del i, selv om du ikke har betalt på langt nær så mye skatt som oss andre.

Skrevet

For å stille din nyskjerrighet for dette foreslår jeg att du søker i skattelistene.

Regner vel med att dette er ett tulleinnlegg, så tar de ikke så seriøst.

Skrevet

Dette tulleinnlegget er vel skrevet av den samme som skriver en del andre tulleinnlegg her for tiden.

Kan du ikke slutte med det. Det er ikke så veldig morsomt. Dessuten er det bare et spørsmål om tid før Webmaster oppdager det og begynner å slette alt du skriver. Det har hendt før her, mange ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...