Gå til innhold

Går du til frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He-he, ser det liksom for meg!

Neida, det er nok litt sånn "dette-gidder-jeg-ikke-å-forholde-meg-til" også, vi har hatt en helt jævlig strevelig høst som liksom ikke har gitt rom for egenpleie. Det er vel fordi det snart er jul at tankene kommer, av en eller annen grunn skal man jo være litt ekstra pen når disse høytidsdagene setter inn. Men kanskje jeg kunne bruke 1. juledag til hårfarging? Den dagen skjer det jo strengt tatt ingenting, og da har jeg jo opptil flere hjelpere her! Hm, ikke dumt!

:-)

Det tar bare en halv time å farge håret selv da. Høres jo ut som du tenker å bruke hele 1.juledag på den jobben! *erte*

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

5

• morsan

4

• Lillemus

2

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Både ja og nei.

Har gått (privat) til ei som er frisør og klippt meg i ca.22år nå, når det ikkje passer så går eg til frisør.

De siste gangene eg har klippt meg så har eg gått til en videregående skole for frisører, der betaler eg 70 kroner.

Har aldri farga håret, eg er (en av de få?) som syns grått hår er naturlig...:-)

Skrevet

Både ja og nei.

Har gått (privat) til ei som er frisør og klippt meg i ca.22år nå, når det ikkje passer så går eg til frisør.

De siste gangene eg har klippt meg så har eg gått til en videregående skole for frisører, der betaler eg 70 kroner.

Har aldri farga håret, eg er (en av de få?) som syns grått hår er naturlig...:-)

Likestilling eller ei....Mannfolk skal ikke farge håret ;-)

Skrevet

Likestilling eller ei....Mannfolk skal ikke farge håret ;-)

Helt enig, men det er allikevel mange som gjør det.

Litt komisk med kullsvart hår når du nærmer deg 50 syns nå eg.

Skrevet

Helt enig, men det er allikevel mange som gjør det.

Litt komisk med kullsvart hår når du nærmer deg 50 syns nå eg.

Jepp, men ikke så komisk på damer!!! Nåde deg sier du noe annet ;-)

Jeg har helt mørkt hår og farget det svart inntil for noen mnd siden. Faren min har svart hår (om enn med gråstenk nå;)) og moren min nesten svart hår, så jeg kler absolutt best helt mørkt hår. Nå som jeg er 37 år gammel har jeg begynt å farge håret med brun farge. Da blir det mørkebrunt på meg, men ikke så "hardt" som svart. Moren min farger også håret mørkebrunt. Hun er snart 60 år gammel og det ser helt naurlig ut på henne. jeg tror kanskje ikke det ser så rart ut med farget hår på "eldre" _damer_? Kanskje verre med en 80-åring uten et eneste grått hår? Samtidig tror jeg det blir et normalt syn når vi blir så gamle ;-)

Skrevet

Jeg går forøvrig ikke i joggebukse hjemme på dagtid heller, så jeg trenger ikke skifte for å gå på butikken ;-P

He-he, det gjør jeg! Surrer rundt i myke fleece-bukser eller joggebukser eller hva som helst, bare koser meg!

Skrevet

Det tar bare en halv time å farge håret selv da. Høres jo ut som du tenker å bruke hele 1.juledag på den jobben! *erte*

Selve fargeprosessen tar nok ikke så lang tid, men det kommer jo til å bli søl både her og der, og noen må jo vaske det! :-) Også må det tørke, det håret, og det alene er jo en halv dags jobb!

;-)

Jada-jada-jada, jeg tar poenget, og innser at jeg bare er giddaslaus og slapp. He-he.

Skrevet

Selve fargeprosessen tar nok ikke så lang tid, men det kommer jo til å bli søl både her og der, og noen må jo vaske det! :-) Også må det tørke, det håret, og det alene er jo en halv dags jobb!

;-)

Jada-jada-jada, jeg tar poenget, og innser at jeg bare er giddaslaus og slapp. He-he.

Aha, jeg har ikke erfaring med hår som tar en halv dag å tørke. Mitt hår vaskes hver morgen og jeg tørker det på to-tre minutter med hårføneren ;-) Nå høres det ut som jeg har piggsveis, men det har jeg altså ikke *hehe*

Skrevet

Aha, jeg har ikke erfaring med hår som tar en halv dag å tørke. Mitt hår vaskes hver morgen og jeg tørker det på to-tre minutter med hårføneren ;-) Nå høres det ut som jeg har piggsveis, men det har jeg altså ikke *hehe*

En halv dag var vel litt drøyt, men det tar ganske så lang tid å få det tørt. Det er mye hår, langt hår og massevis av krøller, og bruker jeg hårføner så går jeg Eli Hagen en høy gang i hårhøyde.

Men jeg har nå skjønt at denne hårfargingen bare må til, og jeg skal skyve latskap og giddeslaushet under teppet og få det gjort. DET skal jeg, det! :-)

Skrevet

En halv dag var vel litt drøyt, men det tar ganske så lang tid å få det tørt. Det er mye hår, langt hår og massevis av krøller, og bruker jeg hårføner så går jeg Eli Hagen en høy gang i hårhøyde.

Men jeg har nå skjønt at denne hårfargingen bare må til, og jeg skal skyve latskap og giddeslaushet under teppet og få det gjort. DET skal jeg, det! :-)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...