Gå til innhold

klær til ungene til jul?

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Vi opplevde det samme i fjor. 6-åringen fikk omtrent bare klær til jul. Nå synes hun klær er morsomt og ble glad for det hun fikk, men ble litt skuffet da det ikke kom noe annet, bortsett fra fra oss.

Gjett hvem som løp ut 3. juledag og kjøpte Amazing Amanda-dukke til henne som hun hadde ønsket seg, men som jeg syntes var altfor dyr... Den var verdt hvert øre!

Jeg synes det er helt ok med noe klær, men fra nå av passer vi på at det ikke blir bare det.

Skrevet

Selvsagt er det riktig å kjøpe klær til barna til jul. Barna mine blir kjempeglad for nye klær.

Hvis du synes det er dumt at alle kjøper klær (og det skjønner jeg jo), så får du heller si at de trenger spill, leker osv. til dem som spør.

Skrevet

Jeg ble å tenke som deg en gang etter en gutt fortalte meg at han kun fikk myke pakker til jul, ikke en eneste leke fikk han. Jeg selv hadde kjøpt klær og fikk så dårlig samvittighet. Nå når jeg handler til barn vurderer jeg først om de blir glade for klær. De fleste gutter jeg kjenner er helt likegyldig til det, mens jenter blir kjempeglade. Hvis jeg likevel velger klær til en gutt legger jeg som regel med en ting i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...