Gå til innhold

Hva synes dere om å gifte seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er ikke sant. Det er faktisk feil.

Hadde den vært noe for deg? ;)

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Sofline

13

• Jølsen

11

• pekkaline

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Et lite ps til den andre tråden du svarer i samtidig med denne: Like greit å bare gi opp og ignorere;-)

Hehe, takk for tipset ;-) Tror jeg ser tegninga ja!

Skrevet

Hehe, takk for tipset ;-) Tror jeg ser tegninga ja!

;-)

Skrevet

Hadde den vært noe for deg? ;)

Unnskyld meg, men hva er det du prøver deg på nå?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196089409' post='3730512]

Å, hjelpe meg!? Var det brura som så vidt stakk opp på toppen, der??!

Det der var ikke en brud med brudekjole, men en brudkjole med brud!! Minner meg om Michelin-mannen.

Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. Det er for folk som ikke har forstått at det er en stund siden Diana og Charles giftet seg og at det ikke er moderne lenger.

Spiller vel ingen rolle hva som er moderne hvis bruden liker kjolen? En brudekjole er en brudekjole, uansett.

Gjest hakkenosign
Skrevet

Den siste var saken... :-)

Det siste må jo bare være Jølsen!!

Skrevet

Det siste må jo bare være Jølsen!!

Nei han er nest sist - til venstre i bildet.

Skrevet

Vet ikkje, eg talte hele 8 kjoler på den siden du linka til.

Men så mye frem & tilbake som det var i denna tråden, så hadde eg vurdert å avlyse hele bryllupet og heller bruke pengene til noe anna.

Men (hvis du på død & liv må gifte deg) så hadde eg gjort som "pekkaline" sa, prøvd forskjellige kjoler helt til tårene kom, sjøl om det virker noe "skrudd" på meg.

Skrevet

Vet ikkje, eg talte hele 8 kjoler på den siden du linka til.

Men så mye frem & tilbake som det var i denna tråden, så hadde eg vurdert å avlyse hele bryllupet og heller bruke pengene til noe anna.

Men (hvis du på død & liv må gifte deg) så hadde eg gjort som "pekkaline" sa, prøvd forskjellige kjoler helt til tårene kom, sjøl om det virker noe "skrudd" på meg.

''prøvd forskjellige kjoler helt til tårene kom,''

Spørs hva som er _årsaken_ til at tårene kommer, da! ;-)

Skrevet

Så bare fem-seks helt normale brudekjoler under den linken jeg, men. Jeg synes man skal gifte seg i akkurat den kjolen man har lyst til, så lenge folk skjønner at du er brud og ikke forlover eller en prostituert som har gått feil eller noe sånt.

Selv ønsker jeg meg en litt sjørøver/gotisk inspirert kjole i beigehvit farge med sorte detaljer =)

Skrevet

Man blir så rørt og glad at tårene kommer hehe, da har man funnet den rette. Det har jeg hørt mange si faktisk.

Skrevet

Så bare fem-seks helt normale brudekjoler under den linken jeg, men. Jeg synes man skal gifte seg i akkurat den kjolen man har lyst til, så lenge folk skjønner at du er brud og ikke forlover eller en prostituert som har gått feil eller noe sånt.

Selv ønsker jeg meg en litt sjørøver/gotisk inspirert kjole i beigehvit farge med sorte detaljer =)

Som en av disse? :-)

http://cgi.ebay.co.uk/medieval-gown-gothic-dress-pagan-costume-16-18-20_W0QQitemZ160182043204QQihZ006QQcategoryZ98722QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/Medieval-Gown-Renaissance-Dress-Wedding-Pagan-16-18-20_W0QQitemZ320186385065QQihZ011QQcategoryZ86210QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/MEDIEVAL-RENAISSANCE-HALLOWEEN-WEDDING-DRESS-GOWN-14-18_W0QQitemZ300175382928QQihZ020QQcategoryZ98722QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Skrevet

''Det sies at når man får på seg den rette kjolen så kommer tårene :)''

Sitat: "Pekkaline"

Så ikkje skyld på meg, eg har ikkje peiling...:)

Skrevet

Man blir så rørt og glad at tårene kommer hehe, da har man funnet den rette. Det har jeg hørt mange si faktisk.

:-)

Det kom ingen tårer hos meg, enda så lettrørt jeg er, men det var likevel ingen tvil om at det var den riktige kjolen for meg.

Men mens jeg ventet på tur for å bli betjent i salongen, var det en annen brud der med sin mor. Og hos henne spratt tårene fordi moren hennes forsiktig antydet at hun kanskje burde velge en annen kjole.....;-) Og moren hadde helt rett - jenta var lita og butt og hadde prøvd på en super-marengskjole som gjorde henne like bred som høy...;-)

Skrevet

Morsomt :) tilogmed brudepikene (damene) hadde utstående kjole der.

Ja, for ikke å snakke om sjokkrosa _caps_! ;-)

Skrevet

Ja, for ikke å snakke om sjokkrosa _caps_! ;-)

Morsomt. Og så så alvorlig seriøst man tar det med klær og sliktnår man gifter seg.... Lurer på om de damene fikk en finger med i spillet :)

Skrevet

Morsomt. Og så så alvorlig seriøst man tar det med klær og sliktnår man gifter seg.... Lurer på om de damene fikk en finger med i spillet :)

Aner ikke, men opp igjennom årene har via TV og blader hørt en del vitsing om "ugly bridesmaid's dresses", så jeg antar at dette er noe bruden selv bestemmer! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...