Gå til innhold

Hva synes dere om å gifte seg....

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Sofline

13

• Jølsen

11

• pekkaline

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spiller vel ingen rolle hva som er moderne hvis bruden liker kjolen? En brudekjole er en brudekjole, uansett.

Nei, men det ble spurt om synspunkter, og jeg svarte hva jeg syntes.

Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. Det er for folk som ikke har forstått at det er en stund siden Diana og Charles giftet seg og at det ikke er moderne lenger.

''Det ville jeg ikke gjort. Det er for folk som ikke har forstått at det er en stund siden Diana og Charles giftet seg og at det ikke er moderne lenger''

Det var da veldig. Tar du det for gitt at alle er opptatt av å gifte seg i en brudekjole som er moderne? Enn om folk gir blaffen i hva som er ut og in?

Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. Det er for folk som ikke har forstått at det er en stund siden Diana og Charles giftet seg og at det ikke er moderne lenger.

For det første: kjolen trådstarter linker til ligner jo overhode ikke på marengsen til Diana?!

For det andre: er ikke det viktigste at man gifter seg i en kjole man selv synes er flott, ikke hvorvidt den er moderne eller ikke?

Skrevet

''Det ville jeg ikke gjort. Det er for folk som ikke har forstått at det er en stund siden Diana og Charles giftet seg og at det ikke er moderne lenger''

Det var da veldig. Tar du det for gitt at alle er opptatt av å gifte seg i en brudekjole som er moderne? Enn om folk gir blaffen i hva som er ut og in?

Som sagt før, så spurte trådstarter om folks mening, og jeg svarte hva jeg mente. Jeg er selv slett ikke opptatt av hva som er ut og in og hadde blåst en lang marsj i det hvis jeg hadde funnet en brudekjole jeg selv var fornøyd med.

Skrevet

For det første: kjolen trådstarter linker til ligner jo overhode ikke på marengsen til Diana?!

For det andre: er ikke det viktigste at man gifter seg i en kjole man selv synes er flott, ikke hvorvidt den er moderne eller ikke?

For tredje gang... :-) Trådstarter spurte om folks mening, og jeg svarte. Jeg er selvfølgelig enig i at man ikke skal bry seg med hva andre synes hvis man selv har funnet en kjole man liker.

Skrevet

Som sagt før, så spurte trådstarter om folks mening, og jeg svarte hva jeg mente. Jeg er selv slett ikke opptatt av hva som er ut og in og hadde blåst en lang marsj i det hvis jeg hadde funnet en brudekjole jeg selv var fornøyd med.

Det er greit at du ikke har lyst til å gifte deg i den kjolen. Det er din mening. Men det er en smule nedlatende å antyde at folk som ikke bryr seg om å følge moten "ikke har forstått". Og det var det jeg reagerte på, ikke at du ikke likte kjolen.

Skrevet

Det er greit at du ikke har lyst til å gifte deg i den kjolen. Det er din mening. Men det er en smule nedlatende å antyde at folk som ikke bryr seg om å følge moten "ikke har forstått". Og det var det jeg reagerte på, ikke at du ikke likte kjolen.

Det var ment som en delvis ironisk kommentar...

Skrevet

Den første faller hun sikkert for ;)

Det var den jeg likte best =D

Morsan har virkelig funnet kjoler nøyaktig etter beskrivelsen min, men jeg ser nå at jeg kanskje ikke beskrev så godt. Ta en kikk på kjolene jeg linket til henne og si hva du synes da? =)

Skrevet

Er det så viktig å gifte seg i noe som er moderne da, Sofline?

Tuller ;)

Skrevet

Er det så viktig å gifte seg i noe som er moderne da, Sofline?

Tuller ;)

Nei, men for fjerde gang i denne tråden så svarte jeg bare på hva jeg syntes om kjolen. :-)

Skrevet

Nei, men for fjerde gang i denne tråden så svarte jeg bare på hva jeg syntes om kjolen. :-)

Sa jo at jeg tulla da, frøken =) Så at du hadde svart det så innmari mange ganger at jeg måtte bare erte. Skjønte godt va du mente, jeg.

Skrevet

Sa jo at jeg tulla da, frøken =) Så at du hadde svart det så innmari mange ganger at jeg måtte bare erte. Skjønte godt va du mente, jeg.

Endelig en som ikke misforstod meg... :-) Jeg måtte bare være helt sikker... :-)

Skrevet

Neida, ikke voldsomt like, men det var den første tanken som slo meg da jeg så bildet.

Den er grei! :-)

Men ettersom jeg faktisk er gammal nok til å huske Dianas påvirkning av motebildet først på 80-tallet, og dertil så hele bryllupet LIVE på TV *he he*, så vil jeg si at det som var det spesielle/nye med Lady Di, både mht brudekjolen og en del andre bluser hun gikk med på den tiden, var nettopp disse 'rysjegreiene'. Derfor forbinder jeg nettopp _rysjer_ med Diana, ikke enhver form for omfangsrik kjole av annen type! ;-)

Skrevet

Den er grei! :-)

Men ettersom jeg faktisk er gammal nok til å huske Dianas påvirkning av motebildet først på 80-tallet, og dertil så hele bryllupet LIVE på TV *he he*, så vil jeg si at det som var det spesielle/nye med Lady Di, både mht brudekjolen og en del andre bluser hun gikk med på den tiden, var nettopp disse 'rysjegreiene'. Derfor forbinder jeg nettopp _rysjer_ med Diana, ikke enhver form for omfangsrik kjole av annen type! ;-)

Jeg tviler ikke på at hun var et stort moteikon i sin tid. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...