Gå til innhold

Hva synes dere om å gifte seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tviler ikke på at hun var et stort moteikon i sin tid. :-)

Ja, det var veldig kult å ha 'Diana-bluse' da jeg var ca 14 år!! ;-)

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Sofline

13

• Jølsen

11

• pekkaline

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det var veldig kult å ha 'Diana-bluse' da jeg var ca 14 år!! ;-)

Er det ikke ganske moderne med rysjer og blonder igjen nå for tiden?

Skrevet

Er det ikke ganske moderne med rysjer og blonder igjen nå for tiden?

Spør ikke meg! *he he* Følger ikke med...;-)

Skrevet

Spør ikke meg! *he he* Følger ikke med...;-)

Ikke jeg heller...

Skrevet

jeg aner ikke hvilken av kjolene du siktet til, men jeg likte veldig godt nummer to. de andre var ikke helt min stil. er skeptisk til å kjøpe brudekjole på nett. du må prøve kjolen før du vet om den er riktig for deg. var selv og prøvde brudekjoler for to måneder siden. det ble helt annerledes enn jeg så for meg, og det jeg trodde jeg absolutt ikke passet i (den kule kjolen jeg bare skulle prøve på gøy) ble det absolutt beste.

Skrevet

Ja, det er egentlig sånn stil som jeg elsker, men det ble litt for kostymeaktig. Vil ikke ha lange jakke og store ermer.

Se f.eks det 17. bildet i rekken på denne siden: www.imogene.nl

eller en av disse:

http://www.foreverbridals.com/gownpix.asp?Style=45121

http://www.foreverbridals.com/gownpix.asp?Style=48125

FY SØREN så pent! =)

Jeg likte denne :)

http://www.foreverbridals.com/gownpix.asp?Style=48125

Jeg har ikke vært inne på det bilde17. skal prøve å finne det :)

Skrevet

Det var den jeg likte best =D

Morsan har virkelig funnet kjoler nøyaktig etter beskrivelsen min, men jeg ser nå at jeg kanskje ikke beskrev så godt. Ta en kikk på kjolene jeg linket til henne og si hva du synes da? =)

Nå fant jeg det :) Veldig stilig den også. Kanskje litt mere som en "normal" brudekjole? Stilige detaljer! Skal du gifte deg på ei skute? Hadde vært tøft. Du kan jo hyre kaptein sabeltann skuta? hehe

Skrevet

Nå fant jeg det :) Veldig stilig den også. Kanskje litt mere som en "normal" brudekjole? Stilige detaljer! Skal du gifte deg på ei skute? Hadde vært tøft. Du kan jo hyre kaptein sabeltann skuta? hehe

Det hadde vert knallkult! Vil i utgangspunktet ha et lite bryllup, men hvis vi drar til Kristiansand så kommer vi så nære stefamilien at jeg burde invitere de også.. Får få Kaptein Sabeltann til å komme til meg! ;)

Skrevet

Det hadde vert knallkult! Vil i utgangspunktet ha et lite bryllup, men hvis vi drar til Kristiansand så kommer vi så nære stefamilien at jeg burde invitere de også.. Får få Kaptein Sabeltann til å komme til meg! ;)

Men da kan du jo søke på nettet litt å kanskje finne noen som har en slik fin gammeldags seilskute nær der du bor? Ja det hadde vært stilig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...