Gå til innhold

Hva tjener en adjunkt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Du ble jo overasket over att hun ga deg en grndig forklaring på hva barneskole var? Og siste svaret ditt som er : I alle dager?

Skjønner ikke hvordan du kan svare sånn engang jeg!

Alle vet vel hva en barneskole er. Det er en skole der det går barn som skal lære ting. Det finnes lærere der, med ulike kunnskaper. Hva er det du ikke forstår med det?

Alle vet vel hva en barneskole er. Det er en skole der det går barn som skal lære ting. Det finnes lærere der, med ulike kunnskaper. Hva er det du ikke forstår med det?

Jeg vet veldig godt hva det er siden jeg faktisk er lærer!

Men du derimot... Du begynner å spamme forumet på en måte som helt sikkert ikke bare jeg reagerer på. Håper du snart tar hintet, og begrenser mange av dine usaklige innlegg.

''Alle vet vel hva en barneskole er. Det er en skole der det går barn som skal lære ting. Det finnes lærere der, med ulike kunnskaper. Hva er det du ikke forstår med det?''

Hehe - ubetalelig :-)

Jeg vet veldig godt hva det er siden jeg faktisk er lærer!

Men du derimot... Du begynner å spamme forumet på en måte som helt sikkert ikke bare jeg reagerer på. Håper du snart tar hintet, og begrenser mange av dine usaklige innlegg.

Jeg synes Jølsen er morsom og oppfriskende. Så ikke ta det for gitt at alle synes hun spammer. Hun har en herlig humor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...