Babette Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hvor arbeider de? Arbeider de, da? Jeg trodde de hadde ferie. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det er ikke riktig i det hele tatt. Jeg synes du burde sjekke fakta litt nøyere før du uttaler deg om slike viktige ting. ''Det er ikke riktig i det hele tatt. Jeg synes du burde sjekke fakta litt nøyere før du uttaler deg om slike viktige ting.'' Siden du sier dette, så regner jeg med at du har "riktige" fakta. Så bare kjør på, jeg vil også gjerne vite lønnen man får som adjunkt med opprykk :-) Venter i spenning... 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg vet veldig godt hva det er siden jeg faktisk er lærer! Men du derimot... Du begynner å spamme forumet på en måte som helt sikkert ikke bare jeg reagerer på. Håper du snart tar hintet, og begrenser mange av dine usaklige innlegg. Hvorfor har du innsiden på utsiden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.