Gjest girasol Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg synes "En stjerne skinner i natt" er veldig fin!! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg synes "En stjerne skinner i natt" er veldig fin!! Å kom på en til, en utrolig nydelig sang som heter "Mary did you know (that your baby boy...)" Den er helt fantastisk!! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Den fineste julesangen for meg er julekveld i skogen. I tillegg er jeg veldig glad i romjulsdrøm Ja de to er velig fine! 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Deilig er jorden er såå nydelig Hvilken liker du da? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det lyser i stille grender og Deilig er jorden! Klarer ikke velge mellom dem. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Dette er vel som å banne i kjerka, ettersom så mange trekker fram denne sangen som den fineste, men hvis det er en julesang jeg virkelig får spader av, så er det "Det lyser i stille grender".... ;-) Det er det partiet med 'tindrande _ljos_' som virkelig tar kaka. Jeg ser bare for meg en skikkelig burugle av en lærerinne med skingrende sopranstemme som klemmer til alt hun kan der!! 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hva mener du med deilig? Har du ikke bedre ting å skrive, bør du heller la være! Mange flotte julesanger, men disse er mine favoritter: - En stjerne skinner i natt - Romjulsdrøm - Deilig er jorden 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Deilig er jorden er såå nydelig Hvilken liker du da? Tror det er Deilig er Jorden. Av de nyeste synes jeg Tenn Lys er finest. Får alltid en klump i halsen på "tenn lys for dem som gråter, og dem som trøster dem" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er enten Deilig er jorden, eller Det hev ei rose sprunge. Klarer ikke å bestemme meg. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Den aller flotteste julesangen og julesalmen er "Mitt hjerte alltid vanker". Legg til det lokale brassbandet og en dyktig vokalist, så har armene ståpels til godt over nyttår ;-) Til allsang stemmer jeg på "Det lyser i stille grender". Ellers er jeg enig med deg i at "Tenn lys" er både fin og rørende. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er nesten flaut å si det, men eg husker som regel ikkje hva eg har fått til jul eg desverre. Men den julepresangen eg husker allerbest var ett par slalåmski, som eg fikk av min farmor i begynnelsen av 70 tallet. Husker de godt enda, Blizzard rød/sølv, de var nedsatt fra ca. 1100.- til 300.- (og ett eller anna), da var eg stolt og glad! :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Blir alltid glad for en CD. Eller hansker. Eller god te. Eller nydelig vin Eller ekslusiv sjokolade. Hmmm. Fikk lyst på noe godt. ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Blir alltid glad for en CD. Eller hansker. Eller god te. Eller nydelig vin Eller ekslusiv sjokolade. Hmmm. Fikk lyst på noe godt. ;-) . 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Fairytale of New York med The Pogues. Nydelig! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Fairytale of New York med The Pogues. Nydelig! Ja, den hører vi også på hver jul. Blir ikke julestemning uten! 0 Siter
morsan Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det er nesten flaut å si det, men eg husker som regel ikkje hva eg har fått til jul eg desverre. Men den julepresangen eg husker allerbest var ett par slalåmski, som eg fikk av min farmor i begynnelsen av 70 tallet. Husker de godt enda, Blizzard rød/sølv, de var nedsatt fra ca. 1100.- til 300.- (og ett eller anna), da var eg stolt og glad! :-) ''Re: Hva er den fineste julesangen? Det er nesten flaut å si det, men eg husker som regel ikkje hva eg har fått til jul eg desverre.'' ;-) Jeg tror du er så vant med å være i forkant at du også puttet inn en liten "pre-" i spørsmålet her! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 ''Re: Hva er den fineste julesangen? Det er nesten flaut å si det, men eg husker som regel ikkje hva eg har fått til jul eg desverre.'' ;-) Jeg tror du er så vant med å være i forkant at du også puttet inn en liten "pre-" i spørsmålet her! :-) Takk for den! Bedre føre var enn etter snar..:-) (eller noe i den duren) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.