Gå til innhold

Hvaslags hodetelefon har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og er du fornøyd?

Hva med Koss Porta Pro? Eller sånn med bøyle i nakken?

Skrevet

Nei, de er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt. Faktisk er jeg ganske misfornøyd. Har du prøvd sånne hodetelefoner som settes som en bøyle på hodet med noen greier det kommer lyd ut av og man kan ha på ørene?

Skrevet

Jeg har Koss Porta Pro, og de er uten tvil fantastiske lydmessig, men de er slik at med litt volum, så kan man underholde en hel togvogn med musikken, og jeg har ikke lyst å prakke på andre det jeg liker å høre på.

Koss har noen veldig fine øreplugger som heter The Plug, og de er litt spesielle. Man dytter de inn i øret, de har en skumgummipute man klemmer sammen og dytter inn i øret, og så utvider de seg når de er på plass. De har utrolig bra bass og lyd, og de er stille for omgivelsene :) Den nye utgaven koster kr 109,- på cdon!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har koss porta pro og er fornøyd med dem, men jeg er ikke veldig storkrevende heller da. Det fine med dem er at det er livstidsgaranti.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har hatt koss porta pro, men de er av elendig kvalitet (nå snakker jeg ikke om lyden) og det er grenser for hvor mange ganger i alle fall jeg gidder bytte til et nytt par selv om det er livstidsgaranti på dem. Jeg har et par Phillips med bøyle bak hodet som jeg likte veldig godt, helt til jeg fikk briller. Så nå er mobilen min mp3-spiller og jeg bruker SE sine medfølgende headset. Sånne man putter inn i øregangen, er de eneste av den typen jeg har hatt som passer mine ører, jeg har trange øreganger.

Skrevet

Har hatt koss porta pro, men de er av elendig kvalitet (nå snakker jeg ikke om lyden) og det er grenser for hvor mange ganger i alle fall jeg gidder bytte til et nytt par selv om det er livstidsgaranti på dem. Jeg har et par Phillips med bøyle bak hodet som jeg likte veldig godt, helt til jeg fikk briller. Så nå er mobilen min mp3-spiller og jeg bruker SE sine medfølgende headset. Sånne man putter inn i øregangen, er de eneste av den typen jeg har hatt som passer mine ører, jeg har trange øreganger.

Livstidsgaranti? Betyr det at uansett når og hvordan de går i stykker, så kan jeg få nye? Jeg har nemlig Koss Porta Pro...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Livstidsgaranti? Betyr det at uansett når og hvordan de går i stykker, så kan jeg få nye? Jeg har nemlig Koss Porta Pro...

''Betyr det at uansett når og hvordan de går i stykker, så kan jeg få nye?''

Ja, det er jo det livstidsgaranti betyr. :-)

Skrevet

''Betyr det at uansett når og hvordan de går i stykker, så kan jeg få nye?''

Ja, det er jo det livstidsgaranti betyr. :-)

Hehe, joda jeg skjønte egentlig det, men jeg var ikke klar over at det var det på disse - nyttig opplysning:-)

Skrevet

Hehe, joda jeg skjønte egentlig det, men jeg var ikke klar over at det var det på disse - nyttig opplysning:-)

Nyttig og nyttig..

Skrevet

Jeg har Sennheiser PX200 og er veldig fornøyd. De er sammenlegbare, har god lyd og er lydisolert slik at man ikke forstyrrer naboen.

Skrevet

For meg så var den det, ok?

Vet ikke helt om jeg synes det er ok.

Gjest Psykologen Smith
Skrevet

Psykiatriske pasienter bør ikke ha tilgang på PC, det har du herved bevist.

Skrevet

Psykiatriske pasienter bør ikke ha tilgang på PC, det har du herved bevist.

Du tar feil :-) Hipp hurra, nå er det leggetid! Godnatt :-)

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Feil. Det VAR livstidgaranti på dem. Det er ikke det nå lenger.

Skrevet

Nei, du har tydeligvis satt deg som mål å være uenig i alt som andre mener her, så jeg synes dette begynner å bli temmelig irriterende - tviler på at jeg gidder å svare på flere av dine innlegg heretter....

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hvorfor ikke? Det var det da jeg kjøpte mine for ca 2mnd siden.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sjekka et par Porta Pro i butikken i dag, og der sto det vitterligen "lifetime warranty" på eska.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...