adelie Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Skal steke eller wok'e svin, og så skla jeg ut senere. Men så er det evige problemet at jeg HATER å gå ut med middagslukt i håret. Hva gjør dere andre jenter? Har dere så god kjøkkenvifte at det ikke stter seg matos i håret? 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg bruker en tett, grønn badehette når jeg lager mat, da slipper jeg at det setter seg mye lukt. Noen ganger glemmer jeg å ta av hetta når jeg skal ut, men men. Ps! Ikke spis svin. Det er ikke bra. Wok heller kylling eller lam! :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Denne problemstillingen har jeg aldri tenkt på før, faktisk! Blir det virkelig så mye matlukt av dette? På med skaut eller en ekstra dæsj parfyme. (Og god lufting når du lager mat.) 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Denne problemstillingen har jeg aldri tenkt på før, faktisk! Blir det virkelig så mye matlukt av dette? På med skaut eller en ekstra dæsj parfyme. (Og god lufting når du lager mat.) Du har sikkert en fin vifte. 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Jeg bruker en tett, grønn badehette når jeg lager mat, da slipper jeg at det setter seg mye lukt. Noen ganger glemmer jeg å ta av hetta når jeg skal ut, men men. Ps! Ikke spis svin. Det er ikke bra. Wok heller kylling eller lam! :-) Du tøyser fælt, du! Det er kanskje morsomt hvis man er i det rette humøret. Skal huske på det neste gang jeg leser jølseninnlegg.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Du tøyser fælt, du! Det er kanskje morsomt hvis man er i det rette humøret. Skal huske på det neste gang jeg leser jølseninnlegg.. Morsomt er det da vel strengt talt ikke, jeg oppfordrer deg bare til ikke å spise svinekjøtt. Det er nemlig ikke bra. Det er mye annet godt å wokke med da :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det har jeg aldri tenkt over før... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Du har sikkert en fin vifte. Bruker du ikke noe stasj i håret som lukter? Ta i litt voks eller hårspray før du går f.eks? 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Bruker du ikke noe stasj i håret som lukter? Ta i litt voks eller hårspray før du går f.eks? Gele. Men trodde ikke man kunne bekjempe lukten av matos med parfyme. Jeg har nok en håpløs gammeldags vifte.. 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Morsomt er det da vel strengt talt ikke, jeg oppfordrer deg bare til ikke å spise svinekjøtt. Det er nemlig ikke bra. Det er mye annet godt å wokke med da :-) Svin er greit nok det! 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Svin er greit nok det! Nei, det er ikke det. Det er ikke bra å spise gris. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Tror det har noe med kjøkkenvifta å gjøre. Jeg har ihvertfall merket at jeg flere ganger kommer hjem fra svigers med matlukt i klærne, og de har kun en sånn rund vifte på veggen over komfyren - ikke med slik 'hette'. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Svin er greit nok det! - Ihvertfall når man snakker om mat! ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Morsomt er det da vel strengt talt ikke, jeg oppfordrer deg bare til ikke å spise svinekjøtt. Det er nemlig ikke bra. Det er mye annet godt å wokke med da :-) Sunt er både godt og sunt det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Sunt er både godt og sunt det. Feil. Svinekjøtt er skadelig. 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 - Ihvertfall når man snakker om mat! ;-) *LOL* 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Tror det har noe med kjøkkenvifta å gjøre. Jeg har ihvertfall merket at jeg flere ganger kommer hjem fra svigers med matlukt i klærne, og de har kun en sånn rund vifte på veggen over komfyren - ikke med slik 'hette'. Skulle hatt en med sånn hette som bråker og suger opp alle de svevende fettpartiklene i lufta. Det setter seg fettperler på brillene til og med ;o( "...men ellers var hun søt og pen!" Måtte legge til det, jeg så for meg en sånn trulte med tykke brilleglass osv.. Hehe! 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Feil. Svinekjøtt er skadelig. Begrunne please:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Begrunne please:-) Ok: http://www.bibelensier.no/Dokumenter/svinekjotterikkemenneskemat.htm 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ok: http://www.bibelensier.no/Dokumenter/svinekjotterikkemenneskemat.htm ....Men kristne spiser svinekjott, bare saa det er sagt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.