Gå til innhold

Skal lage mat snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal steke eller wok'e svin, og så skla jeg ut senere. Men så er det evige problemet at jeg HATER å gå ut med middagslukt i håret. Hva gjør dere andre jenter? Har dere så god kjøkkenvifte at det ikke stter seg matos i håret?

Skrevet

Jeg bruker en tett, grønn badehette når jeg lager mat, da slipper jeg at det setter seg mye lukt. Noen ganger glemmer jeg å ta av hetta når jeg skal ut, men men.

Ps! Ikke spis svin. Det er ikke bra. Wok heller kylling eller lam! :-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Denne problemstillingen har jeg aldri tenkt på før, faktisk! Blir det virkelig så mye matlukt av dette? På med skaut eller en ekstra dæsj parfyme. (Og god lufting når du lager mat.)

Skrevet

Denne problemstillingen har jeg aldri tenkt på før, faktisk! Blir det virkelig så mye matlukt av dette? På med skaut eller en ekstra dæsj parfyme. (Og god lufting når du lager mat.)

Du har sikkert en fin vifte. :)

Skrevet

Jeg bruker en tett, grønn badehette når jeg lager mat, da slipper jeg at det setter seg mye lukt. Noen ganger glemmer jeg å ta av hetta når jeg skal ut, men men.

Ps! Ikke spis svin. Det er ikke bra. Wok heller kylling eller lam! :-)

Du tøyser fælt, du! Det er kanskje morsomt hvis man er i det rette humøret. Skal huske på det neste gang jeg leser jølseninnlegg..

Skrevet

Du tøyser fælt, du! Det er kanskje morsomt hvis man er i det rette humøret. Skal huske på det neste gang jeg leser jølseninnlegg..

Morsomt er det da vel strengt talt ikke, jeg oppfordrer deg bare til ikke å spise svinekjøtt. Det er nemlig ikke bra. Det er mye annet godt å wokke med da :-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Du har sikkert en fin vifte. :)

Bruker du ikke noe stasj i håret som lukter? Ta i litt voks eller hårspray før du går f.eks?

Skrevet

Bruker du ikke noe stasj i håret som lukter? Ta i litt voks eller hårspray før du går f.eks?

Gele. Men trodde ikke man kunne bekjempe lukten av matos med parfyme. Jeg har nok en håpløs gammeldags vifte..

Skrevet

Morsomt er det da vel strengt talt ikke, jeg oppfordrer deg bare til ikke å spise svinekjøtt. Det er nemlig ikke bra. Det er mye annet godt å wokke med da :-)

Svin er greit nok det!

Skrevet

Svin er greit nok det!

Nei, det er ikke det. Det er ikke bra å spise gris.

Skrevet

Tror det har noe med kjøkkenvifta å gjøre. Jeg har ihvertfall merket at jeg flere ganger kommer hjem fra svigers med matlukt i klærne, og de har kun en sånn rund vifte på veggen over komfyren - ikke med slik 'hette'.

Skrevet

Svin er greit nok det!

- Ihvertfall når man snakker om mat! ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Sunt er både godt og sunt det.

Skrevet

Sunt er både godt og sunt det.

Feil. Svinekjøtt er skadelig.

Skrevet

Tror det har noe med kjøkkenvifta å gjøre. Jeg har ihvertfall merket at jeg flere ganger kommer hjem fra svigers med matlukt i klærne, og de har kun en sånn rund vifte på veggen over komfyren - ikke med slik 'hette'.

Skulle hatt en med sånn hette som bråker og suger opp alle de svevende fettpartiklene i lufta. Det setter seg fettperler på brillene til og med ;o(

"...men ellers var hun søt og pen!"

Måtte legge til det, jeg så for meg en sånn trulte med tykke brilleglass osv.. Hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...