Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 ....Men kristne spiser svinekjott, bare saa det er sagt:-) Det skal jeg ikke legge nesa mi borti, her henviser jeg kun til skadevirkninger av svinekjøtt. 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ok: http://www.bibelensier.no/Dokumenter/svinekjotterikkemenneskemat.htm Takk, da skal jeg ta det du skrev litt mer seriøst, selv om jeg riktig nok også er kritisk til et nettsted som heter "bibelensier" :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Takk, da skal jeg ta det du skrev litt mer seriøst, selv om jeg riktig nok også er kritisk til et nettsted som heter "bibelensier" :-) Det er kun fakta om svinekjøttets skadevirkninger jeg var interessert i å formidle. Det andre driter jeg i. 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er kun fakta om svinekjøttets skadevirkninger jeg var interessert i å formidle. Det andre driter jeg i. Det er greit nok det, og kanskje stemmer det. Men likevel så kan ting redigeres og legges fra på mange forskjellige måter, så jeg er uansett kritisk til hvor på nett jeg finner opplysninger... 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er greit nok det, og kanskje stemmer det. Men likevel så kan ting redigeres og legges fra på mange forskjellige måter, så jeg er uansett kritisk til hvor på nett jeg finner opplysninger... Dette trenger du ikke være kritisk til; svinekjøtt er helseskadelig. 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Det er kun fakta om svinekjøttets skadevirkninger jeg var interessert i å formidle. Det andre driter jeg i. Det er jo pussig at du benytter mitt innlegg om problemet med steking og kjøkkenvifte, til å predikere, da!?! Koselig at du er her, men du bikker noen ganger over kanten til det usaklige. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er jo pussig at du benytter mitt innlegg om problemet med steking og kjøkkenvifte, til å predikere, da!?! Koselig at du er her, men du bikker noen ganger over kanten til det usaklige. Jeg preker såvisst ikke. At svinekjøtt er fysj, er noe alle burde vite. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Du får begynne å røyke, så kjenner du ikkje middagslukta lenger. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er jo ikke lange tida du står med wok. Det skal bare litt luft til på deg, så er det veldig dempet. Parfyme gjør susen Men en som jobber på kjøkkenet en hel dag, den vil lukte og bør dusje..... 0 Siter
adelie Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Det er jo ikke lange tida du står med wok. Det skal bare litt luft til på deg, så er det veldig dempet. Parfyme gjør susen Men en som jobber på kjøkkenet en hel dag, den vil lukte og bør dusje..... Det ble steking av fileter. Og så ble det til at jeg vasket håret, med alt mas med føning etc etterpå, orket ikke gå mad det håret. Vurderer å legge om avsuget og skaffe sånn bråkevifte som er effektiv! Kanskje bygge om hele kjøkkenet. Og leiligheten, da må jeg vel skifte bil også --- ehh.. jeg mener bare at det ene ofte fører det andre med seg! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det ble steking av fileter. Og så ble det til at jeg vasket håret, med alt mas med føning etc etterpå, orket ikke gå mad det håret. Vurderer å legge om avsuget og skaffe sånn bråkevifte som er effektiv! Kanskje bygge om hele kjøkkenet. Og leiligheten, da må jeg vel skifte bil også --- ehh.. jeg mener bare at det ene ofte fører det andre med seg! Det er sikkert og visst at det gjør ja Men bil, hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.