Gjest Vekten87 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 noen som har prøvd dette? gubben lager nå, ser veldig god ut ) mmmm 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Men blir det ikke veldig dyrt? Kan jo like godt gå i en restaurant 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Men blir det ikke veldig dyrt? Kan jo like godt gå i en restaurant hehe var det eg og sa. men er gøy å prøve noe nytt. blir nok ikke nye lørdagspizzae for å si det sånn! 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Men blir det ikke veldig dyrt? Kan jo like godt gå i en restaurant Jepp, det er bare tøv, man kan like godt gå på en Peppes restaurant å spise der, til en billigere penge. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jepp, har prøvd. Pizzaen blir kjempegod, men jeg vet ikke helt om jeg syns den smaker det samme som den vi kjøper på Peppe's. Er vel noe med utseendet som ikke stemmer. :-O 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hvordan gjør man det? Kjøper ingredienser det står peppe's pizza på i butikken og baker i vei. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Har ikke prøvd. Synes i grunnen poenget med Peppes er å slippe å lage til selv. Skal jeg først lage selv, kan jeg lilkegodt lage 'min' variant! ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jepp, det er bare tøv, man kan like godt gå på en Peppes restaurant å spise der, til en billigere penge. Med tanke på hva turen til en Peppe's pizzarestaaurant koster så blir det dyrere enn å kjøpe ingredienser og lage pizzaen hjemme. :-D Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Med tanke på hva turen til en Peppe's pizzarestaaurant koster så blir det dyrere enn å kjøpe ingredienser og lage pizzaen hjemme. :-D Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre. ''Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre'' Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 ''Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre'' Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-) ''Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-)'' Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men her er nærmeste Peppe's i Spjelkavika, to ferger og ni mil unna. :-) 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Har ikke prøvd. Synes i grunnen poenget med Peppes er å slippe å lage til selv. Skal jeg først lage selv, kan jeg lilkegodt lage 'min' variant! ;-) Vedlig enig. Min variant er alltid super! 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Med tanke på hva turen til en Peppe's pizzarestaaurant koster så blir det dyrere enn å kjøpe ingredienser og lage pizzaen hjemme. :-D Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre. Jeg bor rett ved siden av jeg. 0 Siter
adelie Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 ''Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-)'' Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men her er nærmeste Peppe's i Spjelkavika, to ferger og ni mil unna. :-) Oj - høres eksotisk ut, da! Positvit ment! Lengter til en fredelig plett.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 ''Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-)'' Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men her er nærmeste Peppe's i Spjelkavika, to ferger og ni mil unna. :-) Kjære vene, hvordan orker du å bo så avsides? Du må jo bli sprø? 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jepp, har prøvd. Pizzaen blir kjempegod, men jeg vet ikke helt om jeg syns den smaker det samme som den vi kjøper på Peppe's. Er vel noe med utseendet som ikke stemmer. :-O Hva koster det forresten (sånn cirka) å lage Peppe's-pizzaen hjemme? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hvordan gjør man det? kjøper peppes ingridienser på butikken. tror alle butikker har det nå.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jepp, det er bare tøv, man kan like godt gå på en Peppes restaurant å spise der, til en billigere penge. Ikke når man må reise 16 mil for å komme til nærmeste Peppes restaurant:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Kjære vene, hvordan orker du å bo så avsides? Du må jo bli sprø? Det er da ikke nødvendigvis avsidesligges selv om det ikke er noen Peppes i nærheten:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.