Gå til innhold

lag peppes pizza selv

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

noen som har prøvd dette? gubben lager nå, ser veldig god ut :o) mmmm

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

12

• Bookworm

9

• morsan

6

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men blir det ikke veldig dyrt? Kan jo like godt gå i en restaurant

Gjest Vekten87
Skrevet

hehe var det eg og sa. men er gøy å prøve noe nytt. blir nok ikke nye lørdagspizzae for å si det sånn! :)

Skrevet

Jepp, det er bare tøv, man kan like godt gå på en Peppes restaurant å spise der, til en billigere penge.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jepp, har prøvd. Pizzaen blir kjempegod, men jeg vet ikke helt om jeg syns den smaker det samme som den vi kjøper på Peppe's. Er vel noe med utseendet som ikke stemmer. :-O

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvordan gjør man det?

Kjøper ingredienser det står peppe's pizza på i butikken og baker i vei.

Skrevet

Har ikke prøvd. Synes i grunnen poenget med Peppes er å slippe å lage til selv. Skal jeg først lage selv, kan jeg lilkegodt lage 'min' variant! ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jepp, det er bare tøv, man kan like godt gå på en Peppes restaurant å spise der, til en billigere penge.

Med tanke på hva turen til en Peppe's pizzarestaaurant koster så blir det dyrere enn å kjøpe ingredienser og lage pizzaen hjemme. :-D Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre.

Skrevet

Med tanke på hva turen til en Peppe's pizzarestaaurant koster så blir det dyrere enn å kjøpe ingredienser og lage pizzaen hjemme. :-D Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre.

''Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre''

Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Det er ikke alle som bor med en maksavstand til Peppe's på et par mil eller mindre''

Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-)

''Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-)''

Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men her er nærmeste Peppe's i Spjelkavika, to ferger og ni mil unna. :-)

Skrevet

Har ikke prøvd. Synes i grunnen poenget med Peppes er å slippe å lage til selv. Skal jeg først lage selv, kan jeg lilkegodt lage 'min' variant! ;-)

Vedlig enig. Min variant er alltid super!

Skrevet

Jeg bor rett ved siden av jeg.

Skrevet

''Og da skjønner jeg jo at det kan være stas å lage Peppe's hjemme. Men for oss som kan bestille og få det levert på døra, så er nettopp _det_ hele poenget med å bestille pizza derfra. ;-)''

Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men her er nærmeste Peppe's i Spjelkavika, to ferger og ni mil unna. :-)

Oj - høres eksotisk ut, da! Positvit ment! Lengter til en fredelig plett..

Skrevet

Kjære vene, hvordan orker du å bo så avsides? Du må jo bli sprø?

Skrevet

Jepp, har prøvd. Pizzaen blir kjempegod, men jeg vet ikke helt om jeg syns den smaker det samme som den vi kjøper på Peppe's. Er vel noe med utseendet som ikke stemmer. :-O

Hva koster det forresten (sånn cirka) å lage Peppe's-pizzaen hjemme?

Gjest Vekten87
Skrevet

Hvordan gjør man det?

kjøper peppes ingridienser på butikken. tror alle butikker har det nå..

Skrevet

Ikke når man må reise 16 mil for å komme til nærmeste Peppes restaurant:-)

Skrevet

Kjære vene, hvordan orker du å bo så avsides? Du må jo bli sprø?

Det er da ikke nødvendigvis avsidesligges selv om det ikke er noen Peppes i nærheten:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...